Zadejte hledaný výraz...

Nepřevzetí zásilky a odstoupení od smlouvy

mello
verified
rating uzivatele
29. 10. 2014 11:39:38
Potřebuji poradit s jednou věcí.
Zákazník již 3x reklamoval zboží pro stejnou vadu, pokaždé se vada projevila,
ale až na třetí reklamaci byla zjištěna skutečná příčina vady a ta byla odstraněna.
Opravené zboží jsem poslal zákazníkovi zpět, ten 2x odmítl převzít balík (posíláno kurýrem) a 4 dny na to zaslal odstoupení od smlouvy.
Má na odstoupení nárok, když jej poslal až po dokončení reklamace, kterou ovšem nepřevzal.
Nákup se ještě řídí podle starého zákoníku.
Děkuji za rady.
EDIT: Ještě bych chtěl dodat, že před odesláním opraveného zboží jsem se zákazníka snažil neúspěšně týden kontaktovat na email a mobil.
29. 10. 2014 11:39:38
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064694
Nejsem schopen to dohledat, ale co si pamatuji, tak COI melo vyklad ten, ze pokud kupujici neuvede zpusob reseni reklamace pri predani veci k reklamaci, je na rozhodnuti prodavajiciho, jak ji vyresi.
29. 10. 2014 11:52:25
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064693
mello
verified
rating uzivatele
29. 10. 2014 12:00:21
Jediné co zákazník uvedl, bylo pouze v emailu, že mi zboží posílá znovu k reklamaci a pokud nepůjde opravit, že by chtěl vrátit peníze. Žádný reklamační protokol, nebo alespoň dopis v balíku neposlal, přišlo samotné zboží s příslušenstvím.
29. 10. 2014 12:00:21
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064692
Napsal mello;1136034
Jediné co zákazník uvedl, bylo pouze v emailu, že mi zboží posílá znovu k reklamaci a pokud nepůjde opravit, že by chtěl vrátit peníze. Žádný reklamační protokol, nebo alespoň dopis v balíku neposlal, přišlo samotné zboží s příslušenstvím.
Tak pokud uvedl toto, tak rekl, jak chce reklamaci v pripade uznani resit - opravou pokud to pujde. Pokud to slo opravit, pak jste splnil co jste mel.
Jinak reklamacni protokol zakaznik neposila, ten byste mel po doruceni rekalamace vystavit vy a naopak jej poslat zakaznikovi. Pokud protokoly nevystavujete a neposilate jej zakaznikovi, pak neplnite zakonem dane povinnosti z cehoz vam mohou plynou ze strany COI sankce.
Ja bych v takovem pripade zakaznikovi poslal email + dopis s dodejkou s tim, ze reklamace byla vyrizena a splneny podminky vyrizeni reklamace, tak jak uvedl. Ze jste mu zbozi zaslal a pokud si jej neprevezme, tak bude u vas po dobu 6ti mesicu uskladneno. A tim bych to vyresil.
29. 10. 2014 12:11:26
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064691
mello
verified
rating uzivatele
29. 10. 2014 12:24:09
Zboží však opravit šlo, po zprávě, ve které bylo, že je zboží opravené, a že mu ho odešlu zpět s dárkem jako omluvu za 3 reklamaci, přestal reagovat.
Takže jsem kvůli tomu, aby nevypršela lhůta na vyřízení reklamace zboží poslal na jeho adresu, kde balík nepřevzal.
Protokol se samozřejmě k dokončené reklamaci vystavuje i když nic zákazník nepošle.
Na stránkách má zákazník možnost si stáhnout formulář, do kterého třeba může zaškrtnout jak chce reklamaci řešit.
29. 10. 2014 12:24:09
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064690
Vy musite protokol vystavit po prijeti veci k reklamaci a toto poslat zakaznikovi. Nestaci poslat po vyrizeni. Nicmene dle meho jste postupoval v poradku a v souladu s tim, co chtel zakaznik. V tom pripade bych ho proste vyrozumel, ze to je opravene a ze to neprevzal a tim to skoncil.
29. 10. 2014 12:37:15
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064689
mello
verified
rating uzivatele
29. 10. 2014 12:47:03
Zatím děkuji za rady, uvidíme co na to někdo jiný, případně návštěva ČOI, protože tento zákazník tam rád zavolá :)
29. 10. 2014 12:47:03
https://webtrh.cz/diskuse/neprevzeti-zasilky-a-odstoupeni-od-smlouvy/#reply1064688
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit