Zadejte hledaný výraz...

Neobdrželi jsme platbu

Admin
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
18. 4. 2014 18:06:24
Dobrý den,
vyzvali jsme druhou stranu sporu, ať se rychle vyjádří a aukci dokončí.
Napište nám do tohoto vlákna, pokud se do týdne neozve, nebo pokud potřebujete další asistenci.
18. 4. 2014 18:06:24
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016555
team Pressy
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
18. 4. 2014 18:06:24
Stále jsem od kupujícího neobdržel platbu. Domluva není možná. Kromě podmínek navíc ze strany kupujícího, kterým jsem se částečně snažil vyhovět, mi bylo sděleno že si stroj vyzvednou osobně ve středu, opět se tak nestalo. Pan Beneš jakožto kupující přehodil veškerou komunikaci na svou sekretářku, která nedodržuje dohodnuté termíny. Do dnešního dne nemám ani peníze, ani jasné stanovisko. Protože již mnoho let nakupuji a prodávám na internetu, předpokládám že se to dál potáhne. Odstupuji tedy od obchodu a žádám vrácení provize, jelikož se obchod neuskutečnil. Aukci vystavím znova.
18. 4. 2014 18:06:24
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016556
Dobrý večer,
bohužel musím prohlásit, že prodávající je buďto podivín, nebo podvodník.
Prodávajícího jsem ihned po koupi kontaktoval, kdy jsem nabídl, že za prodávajícím fyzicky dorazím (na předvedení funkčnosti, radu ohledně spotřebního materiálu, případné záruky, či servisu, atp.), nebo aby alespoň zaslal zboží na dobírku (kdy bych měl potvrzený kontakt na prodávajícího, díky předávce financí přes Poštu).
Prodávající toto odřekl, kdy nezvedal ani mobilní telefon s tím, že má pokažený mikrofon a nemůže mluvit.
Komunikaci jsem dále opravdu zanechal na asistentku, kdy jsem byl pracovně na cestách s Policií (jsem soudním znalcem).
Dále prodávající prohlásil, že zanechá zboží (pokud jej chci fyzicky vyzvednout a prohlédnout) u své kamarádky. Tuto alternativu jsem zvažoval, kdy ale "kamarádka" posléze také nezvedla telefon. S obavou, že se "kamarádka" se mnou setká v nějakém obchodním středisku, atp., čili nebudu mít žádný fyzický kontakt s prodávajícím, jsem raději od obchodu odstoupil ...
Veškerou komunikaci mohu poskytnout.
18. 4. 2014 23:32:34
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016554
Dobrý den,
zdá se, že oba chcete obchod dokončit a že se jedná o nedorozumění při hledání termínu.
Co kdybyste se tedy ještě jednou dohodli na osobním předání?
19. 4. 2014 00:15:08
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016553
team Pressy
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 4. 2014 13:53:30
Pan Beneš mi sdělil že zaslat dobírkou jak bylo v aukci nechce. Poté si vymyslel kupní smlouvu kterou do dnešního dne ani nedodal. Zdá se tedy že podivín je on.
Já nejsem v Praze kde je stroj, v aukci bylo jasně uvedeno poštovné. Ale abych vždy čekal 2 dny na odpověď mě unavuje a zdržuje, nic z toho nemám. Pan Beneš také neustále poukazuje na to že je soudní znalec, nejspíš se tím snaží získat na vážnostia důležitosti, když se nedokáže chovat jako dospělý člověk a hned osočuje lidi z podvodů a podivínství. Takové jednání je typické pro spekulanty na Aukru kteří draží a pak neplatí, pan Beneš je dokonalý příklad takového aukčního parazita. Aukce prostě fungují tak že se platí předem (ve většině případů) , což pan Beneš odmítá, dobírku také odmítl s tím že požaduje osobní předání. Což jsem tedy vyhověl že stroj může převzít u mé kamarádky v Praze, jelikož ho měla odeslat, páč je stroj zabalen jako balík. Kamarádce nikdo nevolal, rád bych tedy aby nám zde pan Beneš dal důkaz o volání z telefonu 601303300 kterým volal mě. Nic takového ovšem není. Schůzka na předání, s provizorní předávací smlouvou kterou jsem sepsal byla dohodnuta na středu, která byla ve finále tutéž středu v JEDENÁCT hodin večer zrušena asistentkou, takže kamarádka čekala celý den jen proto, aby se dozvěděla že to padá. Asistentka slibuje že zavolá a nic. Takže nevím kde pan Beneš bere tu drzost tvrdit že ON odstoupil od smlouvy když se ani neozval. Také mi nejde do hlavy proč požaduje fyzický kontakt, přijde mi to trochu úchylné... Doporučuji aby si pan Beneš zjistil jak obchody na internetu fungují, zvláště pak aukce, například že je lepší se prodávajícího zeptat před příhozem zda bude akceptovat nároky a požadavky navíc.
Takže dále trvám na odstoupení od obchodu a požaduji vrácení provize abych aukci vystavil znovu. Tímto kupujícímu "velice děkuji" za zabitých skoro 14 dní a zmařenou aukci.
19. 4. 2014 13:53:30
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016552
Děkuji za zkušenost.
Veknu je krásně, užívám si s dětmi víkend na Šumavě a nehodlám si kazit den s lidmi, se kterými nemusím ...
Mohu nabídnout WebTrhu uhrazení poplatku za prodávajícího, ale dokončení obchodu již nevidím reálně.
Pěkný víkend
19. 4. 2014 14:24:51
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016551
team Pressy
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 4. 2014 22:40:22
To je jasné že si nenecháte kazit den. Protože jste sobec. Vás to nestálo ani čas ani peníze...
Tímto tedy považuji spor za vyřešený jako vzájemné odstoupení od koupě / prodeje.
Prosím tedy o vyrovnání mého kreditu abych mohl pokračovat v prodeji.
19. 4. 2014 22:40:22
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016550
team Pressy
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 4. 2014 23:42:56
Napsal Martin Schlemmer;1080106
Dobrý den,
zdá se, že oba chcete obchod dokončit a že se jedná o nedorozumění při hledání termínu.
Co kdybyste se tedy ještě jednou dohodli na osobním předání?
viz nahoře...
22. 4. 2014 23:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016549
Vrátil jsem vám aukční poplatky.
Bohužel nedokážu posoudit, kdo z vás je blíž pravdě.
6. 5. 2014 12:53:41
https://webtrh.cz/diskuse/neobdrzeli-jsme-platbu-158#reply1016548
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit