Zadejte hledaný výraz...

Není mipik.cz příliš infantilní? :)

trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 11. 2011 15:49:37
prosím o kritiku nového loga i domény mipik.cz
14. 11. 2011 15:49:37
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697493
Je :)
14. 11. 2011 16:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697492
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 11. 2011 16:38:27
Hua.. mě tam nejvíc děsí to obří logo. To bych možná malinko zmenšil :-)
14. 11. 2011 16:38:27
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697491
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 11. 2011 17:04:12
Je to infantilní a ti smajlíci jsou ke všemu ještě škaredí.
14. 11. 2011 17:04:12
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697490
netos
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
14. 11. 2011 17:18:33
Je to na hrane, ale osobne bych tomu sanci dal. Jen je to logo prilis obrovske -> zmensit.
14. 11. 2011 17:18:33
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697489
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
14. 11. 2011 17:24:15
Zmensit, jinak ta postavicka / smajlik se mi nahodou libi :D
14. 11. 2011 17:24:15
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697488
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 11. 2011 17:46:19
no, logo je pravda trochu velký, ale zase je dobře vidět i pro "koukače přes rameno" :)
14. 11. 2011 17:46:19
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697487
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
14. 11. 2011 18:11:03
Na mém netbooku zabírá logo třetinu obrazovky, takže je to trosku velke :-) Jinak název infaltilní není, má žena ma ještě infantilněji nazvaný eshop :-)
14. 11. 2011 18:11:03
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697486
Jakub Novak
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
14. 11. 2011 19:46:56
Logo mi příjde moc velké a barevně tak nějak nepříjemné. V hlavičce je trochu moc adres-log.
Ten smajlík je se k tomu stylu vůbec nehodí. Dokážu si to celé představit daleko více elegantnější a serioznější.
14. 11. 2011 19:46:56
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697485
Ono celkově to zpracování je mizerný, takže infantilnost je až druhořadá. Pokud je infantilnost profesionálně zpracovaná, může to být ku prospěchu a skvěle vypadat.
14. 11. 2011 22:38:12
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697484
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
15. 11. 2011 04:05:38
To horni menu se da diky tomu logu lehce prehlednout.Navic ma to horni menu divnej prechod .. Az moc velkej rozdil barev.:)
15. 11. 2011 04:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697483
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 11. 2011 17:36:01
je pravda, že velikost toho loga je trochu "agresivní". Je to asi tím, že ta hlavička je původně návrh na billboard, který se pak s minimálními úpravami hodil na web(zatím, kvůli co největšímu zásahu reklamy)
ksichtík se k logu podle mě hodí(minimálně vychází z původního madeinpoland), možná by kolem sebe mohl mít taky ten černej lem.
barvy nejsou pravda úplně sladěný, na tom je asi potřeba trochu zapracovat, ikonky(zboží) by asi měly bejt v jednom stylu, to už jsem taktéž několikrát slyšel....
co mipik "DJ" v kontaktech ??. ten mi osobně přišel vtipnej.....:)
18. 11. 2011 17:36:01
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697482
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 11. 2011 10:08:37
Přestože asi nedostanu rozumnou odpověď, musím se zeptat. Proč je sakra celá hlavička zaplácnutá třemi variacemi na logo? Lidi nepotřebují vědět, že se na web člověk dostane třemi různými url, akorát je to bude plést, takže nejlépe vybrat jednu. A pokud někdo kouká přes rameno, myslím že se dokáže zeptat, jaké stránky dotyčný právě projíždí.
A dokážu si představit, že v hlavičce budou lepší věci než samá loga. Většina e-shopů to tak tedy má, a asi to i plní nějaký účel. Tohle je posedlost. Sice jsem měl v práci pár požadavků na zvětšení loga, ale nikdy to nebylo tak zlé...
28. 11. 2011 10:08:37
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697481
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 11. 2011 15:39:54
Napsal Petr Široký;727744
Přestože asi nedostanu rozumnou odpověď, musím se zeptat. Proč je sakra celá hlavička zaplácnutá třemi variacemi na logo? Lidi nepotřebují vědět, že se na web člověk dostane třemi různými url, akorát je to bude plést, takže nejlépe vybrat jednu. A pokud někdo kouká přes rameno, myslím že se dokáže zeptat, jaké stránky dotyčný právě projíždí.
tak schválně... :)
ke třem doménám - web začal jako MadeinPoland.cz a protože jsem přesvědčen, že existuje slušná řádka lidí, kteří neumí anglicky a web by mohli napsat špatně, nebo si ho nezapamatovat a tak jsme nabídli českou verzi - PolskeZbozi.cz( a na toto klíčové slovo byl v určitém období nezanedbatelný traffic)
web se ale nedávno přejmenoval na Mipik.cz, ale podle mého je dobré chvíli tam nechat koexistovat všechny názvy, na což můžou být někteří zvyklí, ale chtěli jsme udělat jasně dominantní mipik.cz(což se asi povedlo, soudě podle komentářů:))
Ke konci roku asi "odejde" PolskeZbozi.cz, MadeinPoland.cz by měl rozhodně zůstat až do určitého momentu, o kterém se pod hrozbou pokuty nesmím zatím rozšiřovat :)
Napsal Petr Široký;727744
A dokážu si představit, že v hlavičce budou lepší věci než samá loga. Většina e-shopů to tak tedy má, a asi to i plní nějaký účel. Tohle je posedlost. Sice jsem měl v práci pár požadavků na zvětšení loga, ale nikdy to nebylo tak zlé...
Vy sám, když jste mi nabízel redesign webu, tak jste říkal, že (velké) obrázky v hlavičce u netematických webu už moc nefrčí.
Originálně byla hlavička návrh na bigboard a tak jsme ji použili rovnou na webu, ke konci roku se stejně ještě asi lehce upraví. Skutečně tam nebylo žádný zadání pro grafika typu:"hele Pepo, udělej to logo takový, aby ho viděli na monitoru lidi aspoň z dvanácti metrů" :)
Jinak si dovolim trochu obecněji, grafika(pokud není úplně amaterská) podle mě rozhoduje o úspěchu eshopu tak možná z 10%. Lidi spíš zajímá, kolik to stojí, jak rychle to budou mít doma nebo kam si můžou přijet, jestli to nejsou podvodníci spíš, než jak krásný je logo a jak je barevně sladěnej web.....
30. 11. 2011 15:39:54
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697480
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
30. 11. 2011 16:27:46
Napsal trhnapadu.cz;728593
web se ale nedávno přejmenoval na Mipik.cz, ale podle mého je dobré chvíli tam nechat koexistovat všechny názvy, na což můžou být někteří zvyklí, ale chtěli jsme udělat jasně dominantní mipik.cz(což se asi povedlo, soudě podle komentářů:))
Ale to je vysvětlení jak došlo k těm třem názvům. (Což samo o sobě je docela smrťák, pokud se za každou cenu snažíte, aby si vás lidi zapamatovali, proč prostě nezvolíte jeden název i za cenu případné ztráty z jiného? Stejně k tomu nevyhnutelně dojde.) Stále nerozumím tomu, proč je třeba tam ta loga mít. Pokud k vám jde nový zákazník, co prostě shání polské zboží, bude mu jedno, jak se ten e-shop jmenuje, pokud ho nespletete třemi jmény. On nebude pokaždé hledat jiné jméno, když už si jedno zapamatuje, půjde po něm. Ale pokud jde o vracejícího se zákazníka, věřím že váš web pozná, i když změníte text u loga. Vždyť se ani neměnil ten pajdulák, změnil se jenom text. Nevidím tedy nutnost to tam vypisovat. A dominantní mipik se asi povedl, protože být o trochu větší, dalo by se z toho soudit, že slovo mipik je nejdůležitější "hodnota" a přínos pro návštěvníka.
Nechci znevažovat samotné lpění na hodnotách a značce, ale způsob jakým to provádíte vám nutně odrazuje uživatele, pokud vaše cílová skupina není tak cílevědomá, že polské zboží prostě nakoupí za každou cenu kdekoliv a jakkoliv.
Napsal trhnapadu.cz;728593
Vy sám, když jste mi nabízel redesign webu, tak jste říkal, že (velké) obrázky v hlavičce u netematických webu už moc nefrčí.
Ano, a tohle není nic jiného, než hlavička zapláclá obřím bezcenným obrázkem. Je jedna věc mít výrazné logo, a druhá ho za každou cenu cpát každému návštěvníkovi. Možná nerozumím tomu, jak přemýšlí lidé, kteří za každou cenu hledají polské zboží, ale opravdu se jako první orientují podle loga nebo informace, že je to z polska? U žádného velkého e-shopu jsem nikdy nic podobného neviděl, proto mě to mate a nerozumím tomu, přijde mi to bezúčelné, proto se ptám, jestli v tom vidíte nějaký smysl a zda to přináší nějaké ovoce.
Hlavička má u e-shopu sloužit jako ovládací prvek, dává se tam vyhledávání, přihlašování a košík, případně kontakt. Díky tomu mohou být všechny tyto důležité prvky okamžitě k dispozici, přehledně řazené a dostatečně výrazné. Tady trpí zastrčené v pravém sloupci.
Naprostá většina úspěšných e-shopů má design na vysoké úrovni. O vlivu dobrého designu (kde nejde jen o grafiku, což si zřejmě spousta lidí neuvědomuje, ale hlavně o uspořádání prvků a obsahu) můžeme debatovat, určitě takový e-shop není jen o designu, ale pokud design podceňujete tak moc, že mu nepřikládáte prakticky žádnou důležitost, už se té podobě toho obchodu nedivím. Proto taky zmiňujete úplně zbytečné věci, jako logo a barvy, když by vás mělo zajímat jak dobře se lidem e-shop ovládá, zda najdou co chtějí a zda pro ně proces nakupování není peklo. Protože to vše vám zřejmě uniká, divím se, proč vůbec žádáte o kritiku, když s tím zřejmě nehodláte nic dělat a slouží to spíš pro takové příležitostné experimentování "co dnes provedu s názvem webu".
Nemusím snad zdůrazňovat že tohle není kamenný obchod, kde když už je člověk uvnitř, tak si ho projde, než jde jinam, ale e-shop, který pokud návštěvníka znechutí, jednoduše zamíří jinam. Tohle je trochu zjednodušené, ale jsem přesvědčen že únik potenciálních zákazníků kvůli úrovni obchodu vám potvrdí každý, kdo se použitelností webdesignu zabývá.
// Nezlobte se za podrážděnější tón, ale mám dojem, že rady z praxe a logické argumenty zde nejsou brány vážně, takže pak se pak vyjadřuji věcně a asi i agresivně. Proto raději hodnocení přenechám jiným, je zbytečné se rozepisovat bez zjevného účinku, mohl jsem napsat jednu větu a vyšlo by to nastejno.
30. 11. 2011 16:27:46
https://webtrh.cz/diskuse/neni-mipik-cz-prilis-infantilni#reply697479
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit