Zadejte hledaný výraz...

Nemůžu zákazníkovi odečíst z ceny?

Tomas Symersky
verified
rating uzivatele
15. 1. 2013 14:48:34
Napsal hampl.david;894844
Tady bych byl opatrný, jak by na to zákazníci reagovali. Nevím jací jsou, či jak je tvé prádlo drahé, ale dal bych si pozor aby se zákazníkům nerojili v hlavách myšlenky typu: "obyčejná krabička a naúčtoval mi ji za 50Kč, nebo "kdyby to bylo bez ní, mohl jsem mít zboží o padesátku levněji" apod...
Ano, ja se na to dival z pravniho pohledu, marketingove je to samozrejme blbost. Spise to lidi nastve, budou presne spekulanti, ze krabicku nechteji, budou rozporovat hodnotu krabicky, jako rozporuji bezne treba vysi postovneho. Je samozrejme postreba zvazit pro/proti a rozhodnout se. Ja sam bych to uvadel jako trenky + darkove baleni a nikde neuvadel cenu, jen bych nekde v katalogu mel uvedenou i hodnotu teto krabicky jako dalsi polozku (treba mezi ostatnimi vyrobky) a jeji hodnotu pro pripad, ze by ji nekdo vratil v salatovem stavu. Uvadet predem hodnotu nema moc obchodne smysl, spise je to dobre jako zadni vratka pro problemove zakazniky. Kvuli jedne krabicce, ktera nema velkou hodnotu, bych se ani se zakaznikem neprel, cas nad nim straveny stoji vice, nez samotna skoda... ale pokud by vratil 10 "salatu", asi bych to resil :-)
15. 1. 2013 14:48:34
https://webtrh.cz/diskuse/nemuzu-zakaznikovi-odecist-z-ceny/strana/2#reply853191
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit