Zadejte hledaný výraz...

Nekomunikace zákazníka po objednávce

tarif
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 14:25:46
Dobrý den,
řeším takovou věc. Objednávka, zákazník zvolí platbu kartou, je zaslána rekapitulace objednávky, odkaz na platební bránu. Zákazník neuhradí, kontaktován emailem, sms, volání, znova odkaz na platební bránu, objednávka zrušena z naší strany. Po dvou dnech ten stejný zákazník objedná znovu, napsám mu email, že už jednu objednávku má od nás zrušenou, napsáno, že z důvodu už zrušené objednávky platba kartou nebo převodem. A opět žádná reakce. Internet podel IP adresy je od O2, telefon vyzvání, sms doručena. Jak postupovat? Nechceme objednávku posílat na dobírku, zboží se vyrábí na zakázku přes dropshipping.cz, tak nevím zda si dělá někdo srandu nebo co:-))
17. 1. 2022 14:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496830
Dokud nezaplatí, tak nic neřešit ne? Jeho chyba.
17. 1. 2022 14:28:34
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496829
Jak píše Wladass. Tím spíš nepokračovat bez úspěšné platby, když je to zakázková výroba. Tam by minimálně nějaká záloha proběhnout měla, jinak jsi škodný.
Těmi emaily a SMSkami se ho ptáš na to, proč nedokončil platbu? Jestli nepotřebuje s dokončením nějak pomoci?
17. 1. 2022 14:31:40
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496828
tarif
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 14:36:46
Napsal Tomáš Maňhal;1638631
Jak píše Wladass. Tím spíš nepokračovat bez úspěšné platby, když je to zakázková výroba. Tam by minimálně nějaká záloha proběhnout měla, jinak jsi škodný.
Těmi emaily a SMSkami se ho ptáš na to, proč nedokončil platbu? Jestli nepotřebuje s dokončením nějak pomoci?
Smsky, že na emailu má rekapitulaci objednávky+výzvu k platbě, třeba mohla spadnout do spamu a nabídka, že místo karty může zaplatit převodem. A kde je problém se nedozvím, protože nezvedá telefon.
17. 1. 2022 14:36:46
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496827
lada1979
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 14:36:56
My máme v OP, že pokud nemá uhrazeny předchozí závazky, tak další objednávku nerealizujeme. Otázkou je jak píše Tomáš, zda umí zaplatit, taky jsme ted měli experta co neuměl zapsat kod z dárkového šeku, jelikož nevěděl jak se dělají malé a velká písmena.
17. 1. 2022 14:36:56
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496826
tarif
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 14:41:25
Napsal láďa1979;1638633
My máme v OP, že pokud nemá uhrazeny předchozí závazky, tak další objednávku nerealizujeme. Otázkou je jak píše Tomáš, zda umí zaplatit, taky jsme ted měli experta co neuměl zapsat kod z dárkového šeku, jelikož nevěděl jak se dělají malé a velká písmena.
Já bych mu poradil, ale nezvedá telefon, to je pak těžká pomoc.
17. 1. 2022 14:41:25
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496825
lada1979
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 15:22:48
Už jenom to, že nekomunikuje je problém, takže proč mít problémového zákazníka. Jinak těch vtipálků co pořád objednávají a nepřebírají je spousta, hlavně s typickými jmény jedné naší menšiny. Ti to, ale neberou jako vtip, ale jako že většina jim musí sloužit a nechají si to klidně donést až ke dveřím, aby pak řekli, že to nechtějí.
17. 1. 2022 15:22:48
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496824
tarif
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 15:26:03
Tady je zákazník z Ukrajiny podle příjmení, podniká tady, dodací adresa existuje, podle jména přiřazeno IČO...ale to nebudu to řešit. Nekomunikuje a basta fidli:-))
17. 1. 2022 15:26:03
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496823
lada1979
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 15:39:29
a nebo mu pošli prázdnou krabici na dobírku.
17. 1. 2022 15:39:29
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496822
Dominik Hnízdo
verified
rating uzivatele
17. 1. 2022 17:03:53
Spíš obdivuji, že plýtváte svým časem a snažíte se to řešit. :-)
17. 1. 2022 17:03:53
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496821
Napsal dhnizdo;1638651
Spíš obdivuji, že plýtváte svým časem a snažíte se to řešit. :-)
Říká se tomu prozákaznický přístup. Ale i ten má svoje limity.
17. 1. 2022 17:40:37
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496820
Z osobnej skusenosti.
1 bambilion zakaznikov trafi s udajmi tretie kolo objednavky v pohode, ale zopar pri platbe šlus a utrum.
Autoemail druhy den, ze sorry, ale platba vam nepresla, preto vam zasielame (tlacitko) na priamu uhradu cez XXX ibankingov, alebo udaje k platbe prevodom.
Ziadna odozva = Delete
Zbytocne riesit.
Nechcem byt konkretny, ale zazil som ludi, ktori si nechali sluzbu/tovar doniest a face to face sa zrazu vyhovarali ze oni to neboli.
Par krat som sa nasrdil a skusil som tel. cislo na mieste.
A hla. Zrazu to zvonilo.
Ich hanba v tom okamihu mi stacila a neriesil som to.
Zvykol som si na 5-15% problemov.
Strata casu sa dovolavat, doprosovat.
Email 2x za 48 hodin s infom ze platba nebola uskutocnena, a ak ziadna odozva, tak sa nic nedeje.
Stop, zbohom, snad nabuduce.
Specialne tento tvoj pripad je presne stopka pri platbe. Nepreslo to a pre toho dotycneho je to THE END.
Ak by chcel tovar/sluzbu, sam sa ozve. Ale nepalilo ho to, cize si to rozmyslel asi.
Bud rad ze si nedal nieco robit za svoje.
Musis s tym pocitat ze sa aj tieto situacie stanu.
PS:
Raz som takto mal 2k zakaznikov v istej sluzbe cca 2-4 tyzdne a asi 30 skusilo kostrbate screeny s prevodmi, zopar telefonatov akoze v banke platba na BU, ved teta vam to potvrdi, alebo hystericke kriky v tel, ze ved uz to mame mat na ucte (poslane v Sobotu, volane v Nedelu, ze ved z SLSP do VUB. Ale ofiko cut off time, je spanielska dedina pre ludi. Skus povedat ze cez vikendy medzibankove prevody niesu spracovavane = ⚰️⚰️⚰️).
By som ti vedel napisat knihu o zakaznikoch a zopar chronickych odrb***cov, plus rozpravky od bratov Grimmovcov a vsetky mozne nestastia na svete, ktore ludi postretnu ak maju skusit uhradu.
Nie som hyena. Ak mi clovek zavolal, napisal, ze to nejde lebo toto a tamto, sam som zrusil obchod. A ak sa niekto neozval na auto email a auto sms, pre mna to haslo.
Ziadna objednavka subdodavatelovi = ziadne moje problemy.
Stane sa to, clovek je predsa len, tvor omylný :)
17. 1. 2022 22:35:39
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496819
brooks
verified
rating uzivatele
19. 1. 2022 15:49:59
Konkurence sleduje čísla objednávek, běžná praxe.
19. 1. 2022 15:49:59
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496818
Napsal brooks;1638821
Konkurence sleduje čísla objednávek, běžná praxe.
To musím potvrdit no. Úplně jsem na možnost "fejkových" objednávek zapomněl.
19. 1. 2022 15:53:08
https://webtrh.cz/diskuse/nekomunikace-zakaznika-po-objednavce/#reply1496817
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit