Zadejte hledaný výraz...

Několik dotazů k fakturaci

mozna
verified
rating uzivatele
3. 10. 2011 00:25:56
Dobrý večer,
pomalu začínám rozjíždět malý eShopík (spíše za účelem proniknutí do podnikání než za nějakým výdělkem) a jakožto totální začátečník řeším fakturaci.
V plánu mám vystavovat faktury až po přijetí peněz. Představuju si to tedy tak, že po objednávce pošlu kupujícímu email s informacemi o platbě a budu čekat až peníze přijdou.
Poté vystavím fakturu. A tady mám několik otázek.
1) Může faktura vypadat takhle? Nebo zaplacenou zálohu mám zaznačit jiným způsobem?
2) Je v pořádku když datum na faktuře bude stejné jako datum přijetí platby (nehledě na to, kdy byla objednávka přijata, či kdy odešlu zboží)
3) Dotaz tak trochu mimo - vedu si daňovou evidenci (nepl8tce DPH) a zajímalo by mne, jaké jsou mé povinnosti ohledně vedení účtu. Musím mít jednotlivé platby nějak spárované s vystavenýma nebo přijetýma fakturama, nebo je to jedno? Jak mám zaznamenávat do evidence připsané úroky na účtu?
4) Dotaz taky mimo fakturace - když nakupuju zboží z německa a platím jej přes PayPal, do evidence mám uvést částku, která se mi strhla z účtu, nebo částku z faktury v EUR?
3. 10. 2011 00:25:56
https://webtrh.cz/diskuse/nekolik-dotazu-k-fakturaci/#reply682863
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit