Zadejte hledaný výraz...

Nejvhodnější propagace na Facebooku pro eshop – PPV, PPC, sponzorovaný příspěvek nebo nabídka?

Baja103
verified
rating uzivatele
4. 11. 2013 21:03:15
Čaute lidi,
chtěl bych znát Váš názor na propagaci přes Facebook, mám produkt o, který je veliký zájem na e-shopu teď před Vánoci a proto bych ho chtěl zpropagovat na fb. Problém je, že jsi nejsem jistý jaké jsou velké rozdíly mezi propagací na fb a zároveň, která je nejvhodnější. Kdyžtak pište zkušenosti a pointy diky moc.
---------- Příspěvek doplněn 04.11.2013 v 21:11 ----------
Omlouvám se za chybu myslel jsem CPC a CPM, sponzorované příspěvky a nabídka...
4. 11. 2013 21:03:15
https://webtrh.cz/diskuse/nejvhodnejsi-propagace-na-facebooku-pro-eshop-ppv-ppc-sponzorovany-prispevek-nebo-nabidka#reply962408
Sponzorované příběhy vám mohou pomoci oslovit na Facebooku osoby, které jsou soucástí vaší cílové skupiny. Pokud máte na Facebooku stránku, sponzorované príbehy vám pomohou efektivneji sdílet a šírit ruzná doporucení.
Když má urcitá osoba interakci se stránkou na Facebooku – oznacila ji nebo její obsah tlacítkem To se mi líbí – mohou její prátelé zobrazit v kanálu vybraných príspevku príspevky s tímto sdelením. Protože však na Facebooku probíhá mnoho aktivit, které se zobrazují v kanálu vybraných príspevku, existuje urcitá pravdepodobnost, že tyto príspevky neuvidí všichni prátelé této osoby. Zvyšte pomocí sponzorovaných príspevku pravdepodobnost, že prátelé dané osoby uvidí príspevky týkající se vaší stránky.
Co jsou to Facebook Nabídky?
Určité podniky, značky a organizace mohou nabízet svým zákazníkům slevy prostřednictvím nabídek na své stránce Facebooku. Pokud se uživatel rozhodne nabídku uplatnit, obdrží e-mail, který může ukázat na fyzickém místě podniku z dané stránky a získat tuto slevu.
Minuta Googlu...
4. 11. 2013 22:54:29
https://webtrh.cz/diskuse/nejvhodnejsi-propagace-na-facebooku-pro-eshop-ppv-ppc-sponzorovany-prispevek-nebo-nabidka#reply962407
Martin P
verified
rating uzivatele
5. 11. 2013 10:09:26
Je to i hodně o tom, jakou máte cílovou skupinu. Nabídky bych nepoužil pokud k produktu nechcete dávat nějaký bonus, který uplatní kuponem - doprava zdarma, sleva nebo dárek. Pokud je to i vizuálně zajímavý produkt, tak bych určitě vyzkoušel propagovat příspěvek (přes správce reklam) s produktem a pak pár variant klasických reklam s platbou za klik i za zobrazení (pokud bude o produkt opravdu velký zájem, tak by se Vám to mohlo vyplatit platit za zobrazení).
5. 11. 2013 10:09:26
https://webtrh.cz/diskuse/nejvhodnejsi-propagace-na-facebooku-pro-eshop-ppv-ppc-sponzorovany-prispevek-nebo-nabidka#reply962406
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit