Zadejte hledaný výraz...

Nejefektivnější reklama pro eshopy ?

kroman
verified
rating uzivatele
15. 12. 2011 14:08:48
Veškerý nabídky e-mailem nečtu a házím do koše, letáky nečtu a házím do koše, a víc než reklama před videm mě naštve málo co. Po tom co musím nějakou dobu čekat než se přehraje reklama, onu firmu spíš zatratím a radějii nakupuju jinde. Podle mýho je lepší neotravná reklama, když chci tak na ni kliknu, nebo ji raději strávím tam, kde se reklama očekává.
15. 12. 2011 14:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683381
kroman+Cortezz: urcite nelze veci hodnotit nikdy dle toho "co delam ja a par mych znamych" ale je treba vychazet z toho, co delaji realne zakaznici. Pokud se navic bavime o nejefektivnejsi reklame, pak by to mely byt reklamy, ktere vydoluji nejvetsi obraz na jednotku nakladu a zaroven by to melo byt neco, co vygeneruje i nejake zajimave cisla v absolutnich hodnotach. Takze pokud mam zdroj ze za 10 hliru udelam obrat 1000 korun a nelze toto nikdy znasobit a udelat to ve vetsim, tak je to sice velmi efektivni, ale jinak dost k nicemu.
Letaky netusim, ja tomu krom par typu obchodu neverim, ale nebudu je hodnotit. U emailu se da u zakaznicke databaze s velmi malymi naklady generovat opravdu velke obraty a to i po zapocitani pripadne slevy na produktech jakozto nakladu na reklamu. Ono veru moc efektivnejsich zdroju, nez je oslovovani vlastni zakaznicke databaze nebude.
U takove video reklamy pred videem je sice efektivita v pomeru zobrazeni/klik relativne velka, ale znacna cast techto kliku je zpusobena tim, ze dotycny nechte klikne bokem tlacitka "preskocit" a navic co uz provozovatel tezko vidi je to, zda ty kliky tomu obchodu prinesou i nejaky obrat v pripade, ze je ta akce zamerena na prodej. Video reklama pred videem je dle meho vhodna spise pro budovani znacky.
Pak budou vstupovat promene typu - obor, cilovka, rovcni obdobi, novost formatu apod. to vse pak zasadne hybe efektivitou ruznych firem. A to co muze byt pro jednoho velmi efektivni, muze byt pro druheho tezky propadak.
15. 12. 2011 14:17:21
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683380
kroman
verified
rating uzivatele
15. 12. 2011 14:37:30
Ale já jsem reálný zákazník, já taky nakupuji jako každý jiný člověk a z tohoto pohledu to beru. Mnohem raději nakupuji tam, kam mě přivede reklama, která mě neotravuje a je něčím originální. Originální věci mám rád. Ty které mne otravují ty rád nemám respektive ty obchody nebo firmy. Je to jednoduchý. Komu to jde líp, ten má více zákazníků.
15. 12. 2011 14:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683379
Cim clovek vice pracuje v obchodu, reklame ci marketingu tim je mene "bezny zakaznik". Samozrejme, ze "bezny zakaznik" ma mnoho vyznamu, bezny zakaznik Ferrari je nekdo jiny, nez bezny zakaznik Penny marketu. Nyni hovorim o beznem zakaznikovi jako typickem cloveku, ktery neni postizen profesi a tedy vnima urcite veci jinak, dava si na ne jiny pozor apod.
Takze ano, budete urcity segment zakaznicke skupiny otazkou je, do jake miry jste dominantni, do jake miry jste cilovkou pro jednotlive komodity a tedy do jake miry ma smysl vas nazor a chovani brat vazne, kdyz dany subjekt zivi nekdo jiny. A i kdyz prijmu vas nazor, pak mohu zase dodat, ze vuci kazde reklame je nekdo imuni a nekdo ne. Ale ja osobne bych nikdy neresil reklamu v obecne rovine tim, ze ja mam nejake chovani.
15. 12. 2011 14:56:42
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683378
ifop
verified
rating uzivatele
15. 12. 2011 23:05:58
Jaka je nejlepsi reklama to asi zalezi pripad od pripadu. Kamarad ma napr. eshop s autobateriemi. Napadlo ho rozeslat newsletter vsem potencionalnim zakaznikum - tzn. autobazarum, autoopravnam, autosalonum atp. Pomohl jsem mu automatizovane "vykrast" nekolik katalogu firem a nastradat kolem 2000 email adres, z cehoz mu nakonec kolem 10% zabrowsovalo na stranky eshopu, coz povazoval za uspech. Takze imho cilena reklama funguje. HTH
15. 12. 2011 23:05:58
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683377
GRIZZLY design
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
15. 12. 2011 23:26:06
Napsal ifop;733913
Pomohl jsem mu automatizovane "vykrast" nekolik katalogu firem a nastradat kolem 2000 email adres, z cehoz mu nakonec kolem 10% zabrowsovalo na stranky eshopu, coz povazoval za uspech. Takze imho cilena reklama funguje. HTH
... a zbytek 90% jsi nas*al spamem, pardon, cíleným newsletterem. Navíc pokud ti chudáci cos jim to poslal nesouhlasili se zasíláním novinek při registraci do oněch katalogů, tak si koleduješ o malér.
Ale je fakt, že tahle reklama v současnosti funguje docela efektivně.
15. 12. 2011 23:26:06
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683376
K mailingu:
Nedavno jsem delal experiment. Rozeslal jsem stejny newsletter dvema skupinam. V prvni (skupina A) bylo cca 190 odberatelu - ano skutecne odberatelu, kteri se o newsletter prihlasili. Druhy mail (stejny) jsem odeslal na cca 500 adres, ktere jsem ziskal z nasich vlastnich webu, cilova skupina stejna, jen slo o adresy zadane pri registraci - tedy lide nedavali svuj mail explicitne pro ucely mailingu (skupina B). A vysledky? Velmi zajimave a trosku i predvidatelne:
Skupina A - 43% otevrenych mailu, 27% proklikavost, 0% odhlasenych
Skupina B - 22% otevrenych mailu, 10% proklikavost, 25% lidi se odhlasilo
Celkem 31 konverzí a celkový zisk (po odečtení nákladů, tedy nejde o obrat) = 4260,-
18. 12. 2011 18:32:39
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683375
Diky Michale za info. A ten pocet konverzi mezi skupinami byl cca jaky?
Osobne bych sice nikdy takovym skupinam neposlal stejny email, ale te nove bych zaslal neco naprosto jineho a to takovy emaily, ktery bude mit silnou motivaci ke splneni cile.
18. 12. 2011 19:07:50
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683374
V prvni fazi jsem chtel spise porovnat tyto skupiny, a to se povedlo. Potvrdilo to mou hypotezu. Pomer mezi skupinymi v konverzich byly cca 3:2 ve prospech "legalne" ziskane.
18. 12. 2011 19:13:59
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683373
Zdeněk
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 12. 2011 15:51:53
Letáky jsou bohužel vyhozené peníze, pokud je vlastnoručně nebudete rozdávat lidem, kteří jsou přesně váš tip, tzn. vyše klientela. Co je dobré je určitě seznam.cz a jeho odvětví, jako například zboží.cz, sklik.cz a firmy.cz. To nosí nejvíce zákazníků a tedy i tržeb ...
21. 12. 2011 15:51:53
https://webtrh.cz/diskuse/nejefektivnejsi-reklama-pro-eshopy/strana/2#reply683372
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit