Zadejte hledaný výraz...

Nefunkční zboží zamítnutí reklamace Alza

lada1979
verified
rating uzivatele
17. 7. 2020 21:00:29
já osobně u VIP preferuji spíše službu než nejnižší cenu.
17. 7. 2020 21:00:29
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/strana/2#reply1457573
blatouch
verified
rating uzivatele
28. 7. 2020 10:48:32
Jak se teď v jiném vláknu řeší kamery, tak mě napadlo, že u takových eshopů vlastně nemůžete nakoupit větší objem čehokoli, protože nemáte šanci ověřit funkčnost v požadovaném čase. Tzn. je to nutné řešit extra smlouvou a musíte tedy najít shop, který vám povolí delší reklamaci. Z tohohle důvodu nekupuju věci do 10k na IČO, protože do nákladu to jde dát a máte možnost normální reklamace/vrácení.
28. 7. 2020 10:48:32
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/strana/2#reply1457572
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
28. 7. 2020 11:17:25
Se celkem divím, že se nad tím někdo pozastavuje. Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní, které jsi nevyužil, to je jako když někdo koupí díl na auto, 2 měsíce se čeká na mechanika a pak se to snažíte vrátit. Prodejce to zamítne, protože prostě 14 dní a basta. Už tak někdo používá e-shopy jako půjčovnu a na měsíc jim zabaví zboží, které pak vrací. Proč uznávat poškozené zboží po 14 denní lhůtě?
Navíc při nákupu na IČO nemáš ani (pokud není napsáno jinak) žádný jiný práva. Prostě zkušenost do budoucna.
Jak psal blatouch, věci do 10k nebrat na IČO a věci nad 10k ideálně, pokud kupuji něco, kde je riziko závady kupovat na fyzickou a po vyzkoušení požádat o úpravu faktury. Nikdy jsem s tím neměl problém.
Jinak jak píše láďa1979 - VIP - není o cenách, ale o přístupu :)
28. 7. 2020 11:17:25
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/strana/2#reply1457571
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit