Zadejte hledaný výraz...

Nedokončení objednávky

Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 11. 2012 16:52:56
Zdravím,
už jsem se několikrát všiml, že zákazník prohledá celej "krám" najde zboží, které nejspíš chce koupit, začne s vyplňováním objednávky, ale pak ten poslední krok dokončení objednávky bohužel chybí:(
Máte někdo nějaké rady co může být špatně?? Jak se tomu pro příště vyhnout?
Děkuji
15. 11. 2012 16:52:56
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831966
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
15. 11. 2012 17:01:03
Bez informace o daném webu to nikdo neuhádne. Já tipuji, že se dozví ceny za poštovné.
15. 11. 2012 17:01:03
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831965
Poštovné, špatně zvýrazněné tlačítko odeslat objednávku, může toho být více...
15. 11. 2012 17:03:08
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831964
Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 11. 2012 17:03:55
80,-poštovný a u dost položek doprava zdarma...tím si myslím, že to nebude:(
15. 11. 2012 17:03:55
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831963
Jan Kašpar
verified
rating uzivatele
(95 hodnocení)
15. 11. 2012 17:07:08
Špatně formulovaný nákupní proces, nevýrazné tlačítko dokončit objednávku či složitý obsah požadovaných kolonek.
15. 11. 2012 17:07:08
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831962
Je to běžný jev a může mít spoustu příčin.
Třeba návštěvník některé informace nedostane až do předposledního kroku (typicky poštovné, způsoby platby a doručení). Nebo je dostane přehledněji než na vyhrazených stránkách.
Nebo si z košíku dělá wishlist a ještě přemýšlí.
Nebo zjistil, že berete slevové kupony, vydal se hledat na Google - a už se nevrátil.
Edit: Nebo je možné, že máte technický problém a na určitých systémech objednávku opravdu nelze dokončit.
Jednoznačná rada jak tyto skoro-zákazníky popostrčit o ten poslední krok neexistuje.
Je třeba dobré zákazníkovi rozdělanou objednávku připomenout o den později. Vypnout v pokladně veškeré navigační prvky. Nemluvit o slevových kuponech. A testovat.
15. 11. 2012 17:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831961
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 11. 2012 17:08:45
Občas se mi to taky stane.... těžko říct čím to je :)
15. 11. 2012 17:08:45
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831960
Tomas Symersky
verified
rating uzivatele
15. 11. 2012 17:13:29
Sam to obcas delam :-) Duvod je jednoduchy, chci si srovnat ceny i s postovnym... tak si na 5 eshopech nahazim veci do kosiku a prejdu az k potvrzeni objednavky a pak vidim konecne ceny. Take muzete mit nevyhovujici platebni metody, sam platim kartou, pokud mate jen dobirku, tak to treba nekterym nevyhovuje. A platba prevodem? Zdlouhava, komplikovana? Duvodu muze byt opravdu hodne... u mne jeto srovnavani cen s postovnym.
15. 11. 2012 17:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831959
Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 11. 2012 17:21:38
Napsal Martin Schlemmer;870699
Je to běžný jev a může mít spoustu důvodů. Třeba některé informace nedostane až do předposledního kroku (typicky poštovné, způsoby platby a doručení). Nebo je dostane přehledněji než na vyhrazených stránkách.
Nebo si z košíku dělá wishlist a ještě přemýšlí.
Nebo zjistil, že berete slevové kupony a vydal se hledat na Google - a už se nevrátil.
Jednoznačná rada jak tyto ne-zákazníky popostrčit ten poslední krok neexistuje. Špatné není třeba zákazníkovi rozdělanou objednávku připomenout o den později. Vypnout v pokladně veškeré navigační prvky. Nemluvit o slevových kuponech. A testovat.
A jak zjistím o koho se jedná, když nedokončí objednávku?(abych ho mohl druhý den informovat)
15. 11. 2012 17:21:38
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831958
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 11. 2012 17:38:06
Napsal Tomáš Loukota;870707
A jak zjistím o koho se jedná, když nedokončí objednávku?(abych ho mohl druhý den informovat)
Toto je jedna z vyhod viackrokovych objednavok - mate uz zakaznikove udaje.
15. 11. 2012 17:38:06
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831957
Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 11. 2012 17:41:42
Napsal igor;870710
Toto je jedna z vyhod viackrokovych objednavok - mate uz zakaznikove udaje.
není registrovaný, takže asi nic nezjistím:(
15. 11. 2012 17:41:42
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831956
Igor nemyslel objednávky s registrací, ale objednávky, jejichž proces je rozprostřený na více stránek, a na email se zeptáte už na první stránce.
Pokud zákazník opustí objednávku těsně před odesláním, vy máte jeho email a uložili jste jeho košík, můžete se mu připomenout později (samozřejmě nevtíravě a pouze jednou).
15. 11. 2012 17:51:50
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831955
phys0c
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 11. 2012 18:04:48
nebolo by jednoduchšie sem skrátka hodiť URL eshopu než to máme všetci hádať? kľudne to môžu robiť len užívatelia s rovnakým prehliadačom, kvôli nejakým nepodporujúcim prvkom atď...
15. 11. 2012 18:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831954
Tomas Loukota
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 11. 2012 18:35:14
Napsal phys0c;870719
nebolo by jednoduchšie sem skrátka hodiť URL eshopu než to máme všetci hádať? kľudne to môžu robiť len užívatelia s rovnakým prehliadačom, kvôli nejakým nepodporujúcim prvkom atď...
www.zdrojkrmiv.cz
15. 11. 2012 18:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831953
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
15. 11. 2012 18:46:06
Zrovna včera jsem tohle udělal na eshopu ve tvém oboru. Objednával jsem granule pro psa. Vytáhnul jsem z heureky 3 nejlevnější. Celková cena byla 1700 a rozdíl těch 3 eshopů byl pár korun. Jenže jsem nikde neviděl poštovné. Hodil jsem na každém eshopu věci do košíku a zjistil, že na 1. eshopu z heureky je poštovné je 179,-, na druhém 119,- a na třetím 88,-. Takže jsem ty 2 zavřel a objednal z 3. eshopu.
15. 11. 2012 18:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/nedokonceni-objednavky#reply831952
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit