Zadejte hledaný výraz...

Nedodržení lhůty pro záruční opravu

RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 6. 2019 10:30:00
zdravím vespolek,
dal jsem do 'nejspolehlivějšího eshopu v ČR' v záruce věc do opravy a přišel mi mail, že to bohužel nestihli ve lhůtě (už je to tam přes měsíc, sic!)
Můžu žádat rovnou prachy zpět?
21. 6. 2019 10:30:00
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-lhuty-pro-zarucni-opravu#reply1406199
aramis1
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 6. 2019 10:49:58
Žádat můžeš vždycky.
Máš právo na peníze nebo nový stejný produkt. Pokud jsi nakupoval jako zákazník, pokud na firmu, tak si nejsem jistý :-)
21. 6. 2019 10:49:58
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-lhuty-pro-zarucni-opravu#reply1406198
lada1979
verified
rating uzivatele
21. 6. 2019 10:57:37
Musíš odstoupit od smlouvy pokud jsi spotřebitel, ale nejprve si zkontroluj zda jsi nesouhlasil s delší dobou než 30 dní. Na firmy se 30 dní nevztahuje pokud jste si dobu reklamace nesjednali.
21. 6. 2019 10:57:37
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-lhuty-pro-zarucni-opravu#reply1406197
Máš právo na odstoupení od smlouvy = vrácení peněz, pokud si jim neodsouhlasil, že to může trvat dýl.
21. 6. 2019 11:49:49
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-lhuty-pro-zarucni-opravu#reply1406196
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 6. 2019 12:30:25
Díky kluci
21. 6. 2019 12:30:25
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-lhuty-pro-zarucni-opravu#reply1406195
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit