Zadejte hledaný výraz...

Nedodržení data splatnosti – potrestání?

Přesně tak, pokud se s platbou zdrží stální klienti, tak je to jedna z nejhorších variant protože se nechcete upomínat do nekonečna a raději počkáte. Každopádně základ je mít vždy řádně sepsanou smlouvu a potom se riziko minimalizuje, protože klient dopředu ví, co by ho mohlo čekat.
6. 3. 2009 11:56:09
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-data-splatnosti-potrestani/strana/2#reply252193
pokud se jedna o dlouhodobeho zakaznika a nechcete resit penale a tak, tak kazdy tyden v pondeli v 7:00 volat na mobil majitele (prvni vec, kterou ten tyden bude resit). To zabira nejlip.
Ale To samozrejme az potom co selhaly urgence emailem a pripadne i po telefonu v beznych hodinach.
Jinak se to da porad resit tim factoringem. Vystavite fakturu, poslete ji zakaznikovi i firme, ktera dela factoring (dnes uz snad kazda banka + spousta mensich spolecnosti). Factoringova firma vam posle penize bez procent, ktere si berou (podle splatnosti, podle obratu atd) a kdyz je zakaznik po splatnosti, tak ho urguji oni. Kdyz se to zakaznikovi nelibi, tak mu reknes, ze to neni nic osobniho, ze mas vsechny faktury pres factoring kvuli vylepseni cashflow, no a kdyz ho to bude zajimat, tak mu tu firmu doporucis ;) win-win situation ;)
6. 3. 2009 13:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-data-splatnosti-potrestani/strana/2#reply252192
Napsal rammi;231423
pokud se jedna o dlouhodobeho zakaznika a nechcete resit penale a tak, tak kazdy tyden v pondeli v 7:00 volat na mobil majitele (prvni vec, kterou ten tyden bude resit). To zabira nejlip.
Vidíš to mě nenapadlo, ozkouším. :smoking:
6. 3. 2009 13:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/nedodrzeni-data-splatnosti-potrestani/strana/2#reply252191
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit