Zadejte hledaný výraz...

Nechápu velké rozdíly cen za proklik v reklamní kampani na FB?

Libor Frank
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2013 20:35:59
15.3./117, 25.3./39 kliků. Jedná se o jednu a tu samou reklamní kampaň bez zásahu do nastavení. Rozpočet 100 Kč/den. Taktéž bych uvítal radu, jak cenu reklamy na FB snížit na minimum.
Díky.
26. 3. 2013 20:35:59
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883172
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 3. 2013 20:46:12
Není příčinou snižující se procento CTR?
Tvoji potenciální zákazníci na reklamu už tolik neklikají, tak jí musí facebook zobrazovat vícekrát (více se jim vnucovat) a potom si za to účtuje i více.
26. 3. 2013 20:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883171
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 11:04:53
A rozpočet byl pokaždé vyklikaný? Jak se pohybovala CPC, CTR?
Taktéž bych uvítal radu, jak cenu reklamy na FB snížit na minimum.
Optimalizací, testováním inzerátů, přesným cílením.
27. 3. 2013 11:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883170
Libor Frank
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2013 15:32:38
Rozpočet vždy vyklikaný do mrtě. Časové období: 15.3.-27.3.2013. Cíleno na 1,2 milionu.
804.516 Zobrazení, 1.038 Kliknutí, 52 Akce, 0.129% CTR, 60,06 $ Náklady, 0,07 $ CPM, 0,06 $ CPC
27. 3. 2013 15:32:38
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883169
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 15:36:22
A srovnani tech dvou obdobi?
CPC/CTR 15.3. vs CPC/CTR 27.3.
27. 3. 2013 15:36:22
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883168
Libor Frank
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2013 16:40:14
15.3. 0,03/0,163
26.3. 0,08/0,088
jasnej rozdíl, co?
27. 3. 2013 16:40:14
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883167
Napsal Libor1;928975
15.3. 0,03/0,163
26.3. 0,08/0,088
jasnej rozdíl, co?
V těch číslech máte dle mého dopověď, prostě lidé už na ten inzerát neklikali. Kleslo to kliknutí na polovinu, proti tomu prvnímu datu. Takže se prostě to sdělení okoukalo a už netáhlo. Zobrazovalo se (plati jste), ale lidé neklikali.
27. 3. 2013 16:45:56
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883166
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 17:15:54
Ono FB často u nových reklam za začátku tu cenu pustí nižší, nevím proč... Ale souhlasím s Radkem.. zkuste nové reklamy, víc segmentovat cílovku (cílit na 1/3 českého FB najednou je pálka:)) a mohlo by to pomoc...
27. 3. 2013 17:15:54
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883165
Libor Frank
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2013 22:53:02
Zatím dost tápu v chápání všech těch údajů. To je tak, když si ve 42 bez IT znalostí uděláte eshop :) Ale reklamu na FB si dělám sám asi 10 měsíců a dá se říci, že se celkově lehce vyplácí a cca 500 fanoušků co z toho zatím vypadlo taky není k zahození. Díky za rady a pokusím se zkoušet lépe cílit atd. dle vašich rad.
27. 3. 2013 22:53:02
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883164
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
28. 3. 2013 14:09:04
Tak e-shop není o IT znalostech, ty se dají celkem snadno koupit :-) to koneckonců ale i ty marketingové...
28. 3. 2013 14:09:04
https://webtrh.cz/diskuse/nechapu-velke-rozdily-cen-za-proklik-v-reklamni-kampani-na-fb#reply883163
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit