Zadejte hledaný výraz...

NE-vyzvedávání zásilek

Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
25. 7. 2009 21:44:32
oni musí dát slevu :D ale na co je mi sleva když příjdu o zákazníka, nebo když se mi zásilka vrátí. Oni si to nedovolí :D jim je to právě jedno a spoléhají pouze na to že mají velkou síť, ale pořád to neřeší stávající problém.
Pošta je poštou začněme mluvit o dopravci - je jedno jaký dopravce, ale co když zákazník chce zásilku vy ji pošlete - dopravce nedodá musíte čekat než se zásilka najde a nebo až Vám ji vrátí, protože zákazník třeba nechce chodit na poštu nebo chodit na depo. Jedna z výhod eshopování je právě dodání domů a když necháte zákazníka jít na poštu, která ho předem neinformuje o datu a čase dodání myslíte, že když si zásilku nevyzvedne je to špatně ? obchodní balíky většinou pošťačka po kapse nenosí takže se to rozváží special (pokud to není rozměrů, které se vlezou pošťačce do brašny)
Já se snažím najít díry, které by mohly očernit zákazníka zápisem do registru a to poškodit ho i když za to nemůže. V bance to máte jednoduché - nezaplatíte a nemáte k tomu závažný důvod jste na black listě, ale tady to tak jednoduché není, protože vy poskytujete službu, nedej bože napíšete na eshop něco ve stylu nemusíte nikam chodit nakupujte z pohodlí domova a co se stane zákazník musí na poštu, abych pravdu řekl taky bych nešel na to je na poště moc důchodců co čekají na důchod místo toho, aby si ho nechali posílat na účet a vybírali přes bankomat (složitost operace je naprosto stejná) nebo tam čeká hromada socek na podporu nebo je pošta hoooodně daleko. Neříkám, že se to děje jen u pošty, ale jiní dopravci aspoň ty které využívám já vždy zákazníka informují 1 hod dopředu telefonicky a pokud se nedovolá zkouší později, pokud se nedodá do "24h" od zaslání tak o tom vím aniž bych musel něco kontrolovat. Můžete namítnou, že si zákazník může zavolat na poštu a domluvit datum dodání, ale proč by to dělal? On chce to co si objednal, ale kvůli tomu nemusí volat na poštu, nebo si myslíte, že ano? To je něco jako kdybych přišel do hospody na pivo a tam mi řekl číšník, že nestíhá a nebo na Vás nevidí a proto Vám nic nedonese - musíte jít k baru a objednat si pivo. Tak vstanu a jdu do jiné hospody.
Nám se vyplatí zákazníka před zasláním objednávky vždy kontaktovat a tím si i potvrdíme a minimalizujeme nevyzvednutí - to samé udělá dopravce - tímto je pro mě registr na nic, protože i já jsem u bank na černé listině a to díky neschopnosti jedné banky se domluvit - kdysi > teď již to nabízí jako službu, ale z registru Vám historii nikdo nevymaže a stejně mi banky půjčí to je blbost co, ale funguje to tak :D takže na co regist?
Jinak k těm telefonátům jsem v minulém týdnu jen tak zavolal a zákazník místo objednávky za 8 000,- objednal za 54 000,- jenom jsem se ho chtěl zeptat v jakém provedení potřebuje skříňku (levé nebo pravé) a vezla se mu kompletní výbava.
Proto raději než ztrácet čas z řešením registrů doporučuji začít dělat kroky které minimalizují možné vrácení zásilek - ono se to i vyplatí než přemýšlet nad tím proč si ten člověk nevyzvedl zásilku a když už ho zaznamenáte do registru tak aby to bylo oprávněné.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 21:57 ----------
K těm 200 je to jednoduché - doména ti nestačí
1. potřebuješ server + databázi + program (to bych odhadl na půl mega minimálně - určitě neztačí jakýkoliv hosting, ke kterému mají přístup všichni od poskytovatele)
2. musí někdo kontrolovat správnost záznamu do registru
3. musí někdo číst žádosti o výpis z registru (do registru bank se jako soukromá osoba nedostanete - pouze na svůj záznam a ten si musíte objednat a zaplatit)
4. někdo to musí zpravovat a držet v chodu (o to hůř že taková instituce získa na popularitě u všech hackerů, kteří se budou předhánět kdo to dříve rozlouskne - proto společnosti jako solus drží registr mimo internet :kava: snad jste si nemysleli, že to mají on-line takže vám doména je zcela na dvě věci :D
5. asi ještě 150 bodů které obsahu i zákony atd. takže pokud si myslíte že je to za 200 ročně tak do toho přeji hodně štěstí
25. 7. 2009 21:44:32
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342241
Lacineji
verified
rating uzivatele
26. 7. 2009 15:23:45
Napsal Vzpamatuj se;328638
Já se snažím najít díry, které by mohly očernit zákazníka zápisem do registru a to poškodit ho i když za to nemůže.
O takových zákaznících nemluvím a to jsem již zmiňovala. Něco jiného je nechtěně = omylem nevyzvednutá a úmyslně nevyzvednutá!
Nám se vyplatí zákazníka před zasláním objednávky vždy kontaktovat a tím si i potvrdíme a minimalizujeme nevyzvednutí - to samé udělá dopravce
Hmm, mně volal minulý týden dopravce 2x, že mi veze zásilku, ani jednou nedorazil?? k čemu to je?? a to jsou ty výjimky............
a když už ho zaznamenáte do registru tak aby to bylo oprávněné.
Záleží na zodpovědnosti každého, ale jak jsem již psala několkrát. Mám na mysli skutečný registr těch, kteří jen otravují, nemají zájem koupit.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 21:57 ----------
K těm 200 je to jednoduché - doména ti nestačí
1. potřebuješ server + databázi + program (to bych odhadl na půl mega minimálně - určitě neztačí jakýkoliv hosting, ke kterému mají přístup všichni od poskytovatele)
vše mám
2. musí někdo kontrolovat správnost záznamu do registru = já, mně práce nevadí, kor, když má smysl
3. musí někdo číst žádosti o výpis z registru (do registru bank se jako soukromá osoba nedostanete - pouze na svůj záznam a ten si musíte objednat a zaplatit)
nemluvila jsem o bankovním registru, ale o našem e-shop. Jinak vkládat mohu zadarmo, Registrovaná jsem. Výpisy za peníze dělat nepotřebuji.
Jak již zde někdo psal www.nespolehlivýzakaznici.cz nebo com.....to funguje a to stačí. Nepotřebuji vše dělat složitější než je potřeba. Nepotřebuji hledat proč to a to nejde, ale proč a jak to má jít.
26. 7. 2009 15:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342240
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
26. 7. 2009 16:15:52
;) a co ten bod 4) nejpodstatnější.
26. 7. 2009 16:15:52
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342239
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 7. 2009 22:21:46
Napsal Vzpamatuj se;328572
Tak to je ten průser, když nezazvoní a ještě nedá lístek tak na poštu půjde proč ? Neboli jak si něco vyzvedne když k tomu nemá doklad ?
Nevím, jestli je naše pobočka pošty tak "výjimečná", ale když jsem tam šla a řekla, že čekám balík, jestli už tam náhodou není (lísteček jsem v pátek v kaslíku ještě neměla, ale věděla jsem, že balík už byl poslán, tak jsem se tam v sobotu dopoledne vypravila), tenkrát mi ho našli podle jména tuším. Snad ani to podací číslo nechtěli. Takže to jde i bez dokladu. (pošta v Praze)
Napsal Vzpamatuj se;328572
...Ale otázka je zda-li má ještě zájem. Protože když zboží očekával k 1. dni a dorazí mu až 14 den já ho taky nepřeberu, protože již ho mám koupený jinde a to nemůžete zákazníkovi vyčítat nesplnily jste vy dodací lhůtu a náklady musíte požadovat na dopravci. Takže jak tohle řešit :D
Dodací lhůty mám v podmínkách. Třeba já konkrétně je mám u 2/3 zboží trochu delší, ale všude to mám taky uvedené. Jestli to lidi čtou je druhá věc.
Jak jsem psala výše - zatím si objednávku (asi) nevyzvedl jen jeden pán.... když jsem balík odeslala, poslala jsem mu o tom zprávu i včetně podacího čísla a adresy, kde může zásilku sledovat. Když se dlouho nic nedělo a balík byl "uložen na poště, protože adresát nebyl zastižen" - psala jsem mu sms. Reakce nula. Před pár dny jsem mu psala ještě mail, že ten balík leží na poště a ať mi dá prosím vědět, jestli ho nemůže nebo nechce z nějakého důvodu vyzvednout. Reakce nula. Vím, že se mi ten balík s největší jistotou vrátí, ale myslím, že pán aspoň mohl mít tolik slušnosti, aby mi odepsal třeba něco v tom smyslu, že ho nechce, že si to rozmyslel, že zaslání trvalo dlouho a nemusel dělat mrtvýho brouka. Ale řikám si, kdo ví, třeba ho zastihly povodně nebo kdo ví co, a má úplně jiný starosti než nějaký nevyzvedlý balík na poště.
Napsal Vzpamatuj se;328572
4. někdo to musí zpravovat a držet v chodu (o to hůř že taková instituce získa na popularitě u všech hackerů, kteří se budou předhánět kdo to dříve rozlouskne - proto společnosti jako solus drží registr mimo internet snad jste si nemysleli, že to mají on-line takže vám doména je zcela na dvě věci
Ty stránky už přeci běží (www.nespolehlivizakaznici.eu)..... v chodu je udržují všechny zaregistrované e-shopy, a myslím, že hackeři nemají co louskat - ty informace tam zadané jsou již zveřejněny a žádné další tam nejsou. (jo, pravda, mohli by tam nějaké informace přidat)
Myslím, že to nejde srovnávat s registrem bank - to už je jiná (vyšší) kategorie.
Zákazníci jsou upozorněni, že v případě nepřevzetí balíku (dobírky), budou na těchto stránkách uvěřejněni a také to odsouhlasují v podmínkách daných e-shopů...
Jinak já tyto stránky nepoužívám, ani nejsem jejich tvůrce ani s nimi nemám cokoli jiného společného ;)
26. 7. 2009 22:21:46
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342238
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
27. 7. 2009 00:51:15
Napsal androidka;329237
že pán aspoň mohl mít tolik slušnosti, aby mi odepsal třeba něco v tom smyslu, že ho nechce, že si to rozmyslel, že zaslání trvalo dlouho a nemusel dělat mrtvýho brouka..
Jediné co když leží v nemocnici ? A co když tam bude třeba měsíc - dáte ho do registru? Nezapomeňte, že ten člověk Vám to pak omlátí 100x o hlavu, když mu nedojde zásilka jinde, díky tomu, že jste ho zapsala do registru. Jako je to pravděpodobnost 1:10 000, ale takových blbostí je více a nakonec když už bude fungovat registr a bude opravdu hrozbou tak si lidi najdou jiný koníček podobného typu.
Takže já bych svůj příspěvek ukončil již pouze.
Chápu všechny eshopery kterým se vrací balíky, ale pořád pokud se snažíte eliminovat vše pomoci již zaběhnutých pravidel - více méně je děláte zůstane Vám tak zanedbatelné množství objednávek, které se vrátí, že nad tím mávnete rukou než, aby jste ještě museli vyplňovat o koho jde a omylem uvedly někoho kdo nepatří do registru. Bohužel pokud prodáváte položky se ziskem 5 Kč = 1 zákazník tak Vám nedokáží nijak poradit jinak než buď to zabalte, nebo začněte uvažovat o svém sortimentu zda-li to stojí za to se nervovat.
A na závěr tyto hříčky stejně dělají nejvíce eshopeři mezi sebou. Taková konkurenční pomsta :skleb: (ps bohužel ten kdo ty balíky neposílá si kompenzuje tímto neúspěch) ;)
27. 7. 2009 00:51:15
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342237
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
27. 7. 2009 04:51:25
Tak až teď mě napadlo se jít podívat na ty stránky tkzv. registru nevyzvedávačů. Opravdu jsem se pobavil. :D sorry za :spam: , ale nedalo mi to - musel jsem to napsat :grin:
Tedy tento web http://nespolehlivizakaznici.eu/zakaznici/ bych spíše posunul do roviny "Trnky Brnky" aneb každý den nový vtip ... "Dne 25.6. si objednala zboží za 2000 s textem, že to chce doručit po 15.7. Na komunikaci a požadavek potvrení objednávky nereagovala, telefonicky jsme jí nekontaktovali-uvedla číslo 999 888 777. Zjistili jsme, že je zde uvedena a pár lidí ji zná jako nespo" :D
Tolik zbytečně ztraceného času nad editací zákazníka do registru a ještě řešení objednávky. Jakmile vydím špatné číslo telefonu tak automaticky pouze kliknu na změnit stav objednávky na STORNO z důvodu špatně zadaného tel. čísla a klik uložit+odeslat zákazníkovi s tím že objednávku může reaktivovat - zaslání sms/zavolat. Každý den cca 2 minuty práce a funguje to.
27. 7. 2009 04:51:25
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342236
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 7. 2009 08:55:00
Já nehodlám toho pána nikam evidovat. Jak jsem psala - třeba je vyplavenej povodní nebo je v nemocnici, jak jsi psal ty. Mě by to spíš zajímalo čistě ze zvědavosti, proč si ten balík nevyzvedl.
Ten registr nepoužívám, ani nekontroluju, jestli je tam některý z mých zákazníků uveden. Možná to je chyba, ale když už mi zákazník projevil důvěru a učinil u mě v e-shopu objednávku, tak já si chci zachovat důvěru k němu a nechci ho lustrovat. Navíc se znám, asi i kdybych to kontrolovala a někoho tam našla, stejně bych mu to zboží poslala :D Nějak bych totiž nevěděla, jak mu vysvětlit, že zrovna pro něj to zboží není a nebude.
Zatím těch objednávek stejně není tolik (snad se to časem zlepší, viď Dudyne ;) ) a doufám, že nevyzvednuté balíky nebudu muset ve větším množství řešit.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
... pán si nakonec (asi po čtrnácti dnech) zásilku vyzvedl.
27. 7. 2009 08:55:00
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342235
Lacineji
verified
rating uzivatele
27. 7. 2009 10:05:47
Napsal Vzpamatuj se;329348
Tak až teď mě napadlo se jít podívat na ty stránky tkzv. registru nevyzvedávačů. Opravdu jsem se pobavil. :D sorry za :spam: , ale nedalo mi to - musel jsem to napsat :grin:
Tedy tento web http://nespolehlivizakaznici.eu/zakaznici/ bych spíše posunul do roviny "Trnky Brnky" aneb každý den nový vtip ... "Dne 25.6. si objednala zboží za 2000 s textem, že to chce doručit po 15.7. Na komunikaci a požadavek potvrení objednávky nereagovala, telefonicky jsme jí nekontaktovali-uvedla číslo 999 888 777. Zjistili jsme, že je zde uvedena a pár lidí ji zná jako nespo" :D
Tolik zbytečně ztraceného času nad editací zákazníka do registru a ještě řešení objednávky. Jakmile vydím špatné číslo telefonu tak automaticky pouze kliknu na změnit stav objednávky na STORNO z důvodu špatně zadaného tel. čísla a klik uložit+odeslat zákazníkovi s tím že objednávku může reaktivovat - zaslání sms/zavolat. Každý den cca 2 minuty práce a funguje to.
Jsi génius, já špatné číslo nepoznám od pohledu. Jsi holt kabrňák
Já tuto diskusi z mé strany ukončuji. Nebaví mne dohadovat se s někým, kdo si myslí, že všichni jsou nebo musí být jako on a pouze jeho chování a názory jsou dokonalé.
Mně osobně telefony z e-shopu kde jsem si objednala zboží otravují. Zvolila jsem elektronickou formu, tak chci elektornický kontakt. Každý jsme jiný.
A už mne nebaví se opakovat, že není v zájmu tam psát lidi, kteří tam nepatří. Neustále jsou zde uváděny argumenty přitažené za vlasy.
Já jsem pozitivně smýšlející člověk a tato komunikace mi bere čas. Registr je pro mne lépe využitý čas. A hlavně, nejde o prachy, ale o princip, což jsi zřejmě nepochopil. Ptala jsem se na názory. Ten jsi řekl a není nutné jej opakovat o další a další. Pokud stejný názor nezastáváš, můžeš se vyjádřit a ne neustále přesvědčovat o jedinečnosti tvých názorů.
Jinak já si u konkurence neobjednávám, abych si to nevyzvedla. To je snad pod úroveň, nemyslíš.
27. 7. 2009 10:05:47
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342234
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
27. 7. 2009 11:55:47
Napsal Lacineji;329395
Jsi génius, já špatné číslo nepoznám od pohledu. Jsi holt kabrňák
Já tuto diskusi z mé strany ukončuji. Nebaví mne dohadovat se s někým, kdo si myslí, že všichni jsou nebo musí být jako on a pouze jeho chování a názory jsou dokonalé.
Mně osobně telefony z e-shopu kde jsem si objednala zboží otravují. Zvolila jsem elektronickou formu, tak chci elektornický kontakt. Každý jsme jiný.
A už mne nebaví se opakovat, že není v zájmu tam psát lidi, kteří tam nepatří. Neustále jsou zde uváděny argumenty přitažené za vlasy.
Já jsem pozitivně smýšlející člověk a tato komunikace mi bere čas. Registr je pro mne lépe využitý čas. A hlavně, nejde o prachy, ale o princip, což jsi zřejmě nepochopil. Ptala jsem se na názory. Ten jsi řekl a není nutné jej opakovat o další a další. Pokud stejný názor nezastáváš, můžeš se vyjádřit a ne neustále přesvědčovat o jedinečnosti tvých názorů.
Jinak já si u konkurence neobjednávám, abych si to nevyzvedla. To je snad pod úroveň, nemyslíš.
Já vám nic neberu, nikdo není kabrňák, ale to co tam ten vkladatel napsal je něco jiného než nevyzvednutí zásilky. Tam nejde pouze o to číslo telefonu, ale přečtěte si příspěvek - vložím tady ještě jednou a pouze úryvek "Na komunikaci a požadavek potvrení objednávky nereagovala" - opravdu Vám to nepříjde směšné a má to pro Vás přínos ?
Neznám všechny předčíslí. ale 999 (opravdu se Vám to nezdá divné?) Možná jsem právě narazil na jeden příspěvek a ostatní jsou kvalitní, ale k tomu jsem se již nedostal, protože jsem se pobavil tim prvním.
Sice to bude tvrdé, ale přečtěte si i svůj příspěvek "Zvolil platbu předem. Nereagoval na maily, objednávku nezrušil, nezaplatil." Má to něco společného s nevyzvednutím zásilky ? Kdybych měl vkládat všechny registrované lidi co si něco objednali a nepotvrdili objednávku tak se z toho osypu. Příkladově můj kamarád si objednal mobil. Přišel mu info mail a na konci bylo napsané musíte potvrdit tento mail, aby jsme Vaši objednávku učinili, ale on si to samozřejmě nepřečetl celé protože nakupuje na internetu a nenarazil na tento potvrzovací požadavek zatím nikde, takže si myslel, že je to stejná automatická zpráva jak u ostatních. A čekal na zboží a čekal a čekal až ho napadlo se podívat proč vlastně nic nejde. No po týdnu potvrdil objednávku, ale představte si že něktreří čekají a čekají a když se nedočkají tak objednají jinde a na Vás již kašlou. Ne každý zákazník sedí za mailem a čeká na Váš mail. Telefón Vám zvedne zpravidla člověk který chce koupit.
Nemusíte se hned rozštilovat a utíkat. Já Vám nechci ublížit, ale možná právě tadytím začnete přicházet o zákazníky. Pokud si to opravdu neuvědomujete tak já už nevím jak Vám lépe říct bezvýznamnost takového registru.
Ps Urážet se nemusíte já si nic nemyslím je na Vás co si vezmete z mého příspěvku a většinou lidi, kteří se urazí si nejsou schopni přiznat chybu. Sám někdy trpím touhle vlastností, ale bojuji s ní jak se dá.
PS mé vyjádření k tomuto tématu je pouze můj názor nikomu ho nevnucuji
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 12:01 ----------
Napsal androidka;329375
Já nehodlám toho pána nikam evidovat. Jak jsem psala - třeba je vyplavenej povodní nebo je v nemocnici, jak jsi psal ty. Mě by to spíš zajímalo čistě ze zvědavosti, proč si ten balík nevyzvedl.
Ten registr nepoužívám, ani nekontroluju, jestli je tam některý z mých zákazníků uveden. Možná to je chyba, ale když už mi zákazník projevil důvěru a učinil u mě v e-shopu objednávku, tak já si chci zachovat důvěru k němu a nechci ho lustrovat. Navíc se znám, asi i kdybych to kontrolovala a někoho tam našla, stejně bych mu to zboží poslala :D Nějak bych totiž nevěděla, jak mu vysvětlit, že zrovna pro něj to zboží není a nebude.
Zatím těch objednávek stejně není tolik (snad se to časem zlepší, viď Dudyne ;) ) a doufám, že nevyzvednuté balíky nebudu muset ve větším množství řešit.
Já myslím dobrá cesta. Někdy i lump, který něco již podělal dokáže učinit dobrou objednávku a splnit ji. Pokud máte takového zákazníka (já jich mám xxxxx) tak samozřejmě než jim něco pošlu nebo začnu řešit musí zaplatit a je vyřešen regist navždy. Když mám již peníze ať tu zásilku klidně nechá ležet na poště i rok.
27. 7. 2009 11:55:47
https://webtrh.cz/diskuse/ne-vyzvedavani-zasilek/strana/2#reply342233
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit