Zadejte hledaný výraz...

Názor na stránku: opozicnismlouva.cz

volic2013
verified
rating uzivatele
20. 1. 2013 18:01:24
Napsal Chymmi;897278
Kdybych mněl porovnat špínu schwarzenberga a zemana ..tak schwarzenberg je větší ****
volim zemana, protože nechci školný, větší daně, euro .. tak prosím nespamuj takové kktiny
Nechci zde debatu o politice a nechci podporovat webem ani jednoho z kandidátů. Ohledně školného, větších daní a EURO: to jsou témata, která řeší poslanci a senát. Prezident má právo veta nebo podpisu. Může (jako řada dalších) nechat prozkoumat zákon přes Ústavní soud.
20. 1. 2013 18:01:24
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855412
Slanecek
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 1. 2013 18:07:10
Napsal Chymmi;897278
Kdybych mněl porovnat špínu schwarzenberga a zemana ..tak schwarzenberg je větší ****
volim zemana, protože nechci školný, větší daně, euro .. tak prosím nespamuj takové kktiny
Co má prezident společného se školným a daněmi? Jedinej kkt seš tady ty.
20. 1. 2013 18:07:10
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855411
Tahle diskuze mě ještě více přesvědčila o tom, že budu volit Zemana. Ta arogance ve stylu "kdo nevolí Karla je tupec, idiot a socka" je neskutečná. Proti Schwarzenbergovi nic nemám, proti jeho voličům už vůbec ne a nikdy by mě nenapadlo je něčím urážet nebo škatulkovat. Proberte se, kvůli volbám se k sobě lidi nemusí chovat jak naprostá hovada.
Edit: ještě k tomu webu - informačně OK, ale podle mého názoru web samotný nikoho nepřesvědčí. Nevím, jaký cíl s tím webem máte, takže těžko hodnotit. Krátkodobá návštěvnost tam bude, ale co s ní to je jiná otázka.
20. 1. 2013 18:19:52
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855410
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 1. 2013 18:26:26
Napsal Houdas;897285
Tahle diskuze mě ještě více přesvědčila o tom, že budu volit Zemana. Ta arogance ve stylu "kdo nevolí Karla je tupec, idiot a socka" je neskutečná. Proti Schwarzenbergovi nic nemám, proti jeho voličům už vůbec ne a nikdy by mě nenapadlo je něčím urážet nebo škatulkovat. Proberte se, kvůli volbám se k sobě lidi nemusí chovat jak naprostá hovada.
No to si moc nepomůžeš, protože Zeman (tzn. nikoliv jen jeho příznivci, ale i přímo ten kandidát) uráží své soupeře daleko častěji :-) Nespočet nadávek a urážek proti Schwarzenbergerovi z úst/prstů Zemana a jeho příznivců, to dalece překračuje narážky druhé strany na to, že Zemana volí lidé XYZ.
Každopádně, řeči typu "Tahle diskuze mě ještě více přesvědčila o tom, že budu volit Zemana" jsou dost trapný, všichni dobře ví, že je to jenom zakový zaklínadlo a na základě toho by nikdo kandidáta nevolil, to už by ten dotyčnej spíš nešel volit nikoho. Pokud půjdeš volit Zemana tak proto, že ses tak rozhodl už dřív a chování přiznivců/odpůrců na tom nic nezměnilo/nezmění.
20. 1. 2013 18:26:26
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855409
volic2013
verified
rating uzivatele
20. 1. 2013 18:27:05
Napsal Houdas;897285
Edit: ještě k tomu webu - informačně OK, ale podle mého názoru web samotný nikoho nepřesvědčí. Nevím, jaký cíl s tím webem máte, takže těžko hodnotit. Krátkodobá návštěvnost tam bude, ale co s ní to je jiná otázka.
Díky za info. Pokud je dostatečně nezávislý, je to OK a to byl cíl.
20. 1. 2013 18:27:05
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855408
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
20. 1. 2013 18:27:14
Napsal Slanecek;897282
Co má prezident společného se školným a daněmi? Jedinej kkt seš tady ty.
Nenadavejte tady, protože také říkáte blbosti. Je to člen strany, které toto silně podporuje a chce to zavést. Sktuečně si myslíte, že v roli prezidenta bude nestranický a nebude přihlížet ke své bývalé straně? Ve výsledku se k tomuto tématu ani nebude vyjadřovat v nějaké diskusi, protože to podškrábne rychlostí blesku a bude hotovo.
20. 1. 2013 18:27:14
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855407
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 1. 2013 18:37:54
Napsal musil.david;897290
Nenadavejte tady, protože také říkáte blbosti. Je to člen strany, které toto silně podporuje a chce to zavést. Sktuečně si myslíte, že v roli prezidenta bude nestranický a nebude přihlížet ke své bývalé straně? Ve výsledku se k tomuto tématu ani nebude vyjadřovat v nějaké diskusi, protože to podškrábne rychlostí blesku a bude hotovo.
Proč by to nebylo možný? Právě u Schwarzenbergera je jasný, že bude svoje názory říkat podle svých názorů a ne podle politické příslušnosti, na rozdíl od Zemana. A proč? Protože už nemá zapotřebí hrát si na nějaký stranický války a podobný blbosti. Každej kdo není zaslepenej si všiml, že ani teď tyhle věci a stranický bojůvky vůbec neřeší, tak nechápu, proč by to měl řešit v úřadu prezidenta.
20. 1. 2013 18:37:54
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855406
Napsal Registrace;897294
Proč by to nebylo možný? Právě u Schwarzenbergera je jasný, že bude svoje názory říkat podle svých názorů a ne podle politické příslušnosti, na rozdíl od Zemana. A proč? Protože už nemá zapotřebí hrát si na nějaký stranický války a podobný blbosti. Každej kdo není zaslepenej si všiml, že ani teď tyhle věci a stranický bojůvky vůbec neřeší, tak nechápu, proč by to měl řešit v úřadu prezidenta.
Tohle je snad ta nejnaivnější věc, co jsem kdy četl.
20. 1. 2013 18:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855405
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
20. 1. 2013 18:55:30
Napsal Houdas;897297
Tohle je snad ta nejnaivnější věc, co jsem kdy četl.
Víte vůbec, kdo je to Kalousek? Nezdá se vám, že to maličko táhnou spolu? Že to je právě on, kde ve straně skutečně velí?
20. 1. 2013 18:55:30
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855404
Slanecek
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 1. 2013 18:58:01
Napsal Houdas;897297
Tohle je snad ta nejnaivnější věc, co jsem kdy četl.
Nesouhlasím. Navíc prezident nemá žádnou politickou moc. Je úplně jedno, kterýho šaška si zvolíme.
20. 1. 2013 18:58:01
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855403
grysom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 1. 2013 19:02:07
Napsal Chymmi;897278
Kdybych mněl porovnat špínu schwarzenberga a zemana ..tak schwarzenberg je větší ****
volim zemana, protože nechci školný, větší daně, euro .. tak prosím nespamuj takové kktiny
Školný je tvoje věc, já jsem pro. Daně, tak to neni úplně na něm. A euro? Vstupem do EU jsme se zavázali přijmout euro, tudíž není otázka: přijmeme euro, ale KDY přijmeme euro. A jednou k tomu dojít musí. Aby ne, museli bychom si vyjednat při vstupu vyjímku, jako VB.
To jen abych trošku zvýšil povědomostní kvocient voličů Zemana.
20. 1. 2013 19:02:07
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855402
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 1. 2013 19:12:22
Napsal grysom;897308
Školný je tvoje věc, já jsem pro. Daně, tak to neni úplně na něm. A euro? Vstupem do EU jsme se zavázali přijmout euro, tudíž není otázka: přijmeme euro, ale KDY přijmeme euro. A jednou k tomu dojít musí. Aby ne, museli bychom si vyjednat při vstupu vyjímku, jako VB.
To jen abych trošku zvýšil povědomostní kvocient voličů Zemana.
Ono voliči Zemana mají ve zvyku překrucovat fakta.
Schwarzenberg řekne, že benešovy dekrety jsou vyhaslá věc a že podle dnešních měřítek by šel Beneš do Štrasburku - což není názor, to je prostě a jednoduše fakt (vyvlastnění majetku a odsun části obyvatel je podle dnešních měřítek zločin) a kdo říká něco jinýho, tak je opravdu ignorant a nebo prostě nechce slyšet realitu. A Zeman a jeho příznivci začnou vykládat, že by Schwarzenberg poslal Beneše za mříže a že chce vracet Němcům majetek.
Tohle to Zemanovo chování je něco co je nepřijatelný s úřadem prezidenta - teda překrucování reality (lež).
20. 1. 2013 19:12:22
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855401
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
20. 1. 2013 19:14:31
Napsal grysom;897308
Školný je tvoje věc, já jsem pro. Daně, tak to neni úplně na něm. A euro? Vstupem do EU jsme se zavázali přijmout euro, tudíž není otázka: přijmeme euro, ale KDY přijmeme euro. A jednou k tomu dojít musí. Aby ne, museli bychom si vyjednat při vstupu vyjímku, jako VB.
To jen abych trošku zvýšil povědomostní kvocient voličů Zemana.
Se zavedením školného souhlasíte - jste student?
20. 1. 2013 19:14:31
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855400
grysom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 1. 2013 19:31:52
Napsal musil.david;897315
Se zavedením školného souhlasíte - jste student?
Ano, jsem.
20. 1. 2013 19:31:52
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855399
Vit Hellebrand
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
20. 1. 2013 20:25:45
Bohužel polovina lidí soudí podle toho co viděla ve zmanipulované TV. Nechci tu psát koho budu volit, ale před tím než budu házet názory bez hlavy a paty, tak si přečtu "špínu" i na druhého kandidáta.
odkaz
P.S. Vím že vše v článku nemusí být pravda, ale stačí aby se jen 1/4 z celého textu v minulosti stala a je toho dost co má na svědomí. Musíme si jen vybrat menší zlo.
20. 1. 2013 20:25:45
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-stranku-opozicnismlouva-cz/strana/2#reply855398
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit