Zadejte hledaný výraz...

Názor na současné dění na Pražském hradě

Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
9. 10. 2015 17:28:10
Napsal kontres;1231985
Šlo hlavně o to, že stát řídí právě ti co zažili dobu totalitní, nic proti starší generaci.
S tím naprosto souhlasím!
9. 10. 2015 17:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145463
lahwin
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
9. 10. 2015 18:26:44
A že sem teda na toto téma chodíte a přispíváte ?
Je toto vlákno či část nazvané: volné téma ?
Nevidím důvod proč si nepopovídat i o běžných denních věcech. ...
Jinak k tématu: Zeman a jeho dvorní mi přijdou úplně v poho :o) prostě to kluci maj dobře sehraný.
Za pár let budeme mít nejspíše jiné problémy na starosti než debaty typu (Peroutka ano či ne)
.... Vid Angelo M. Tímto posílám pozdrav...
Napsal YesWeb;1231977
Nebylo by nám tu všem lépe, kdybychom tato témata probírali na tisíci jiných místech, kde se dají probírat? Neříkám, že se to tu nesmí objevit, ale osobně bych si na podnikatelském fóru raději četl podnětné diskuze o byznysu. Smutné je, že u byznysových témat tu často nikdo nepřispívá, kdežto k tomuto každý potřebuje ventilovat svůj pohled. Přínos takové diskuze asi moc neodpovídá tomu, proč sem lidé chodí a proč by sem měli chodit.
9. 10. 2015 18:26:44
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145462
Alexy
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 12:48:19
Napsal kontres;1231962
Tak tedy vyčkáme, až vymře generace, která vyrůstala v totalitním režimu. Pak by se dalo očekávat, že ta naše demokracie se přiblíží k té západní. Jde o mentalitu a to je fakt. :) Možná ted naprudím ty starší .. :D tak pardon ..
Ha, ha, ha ... Ta západní generace je protototalitní, naletí na každou kravinu, viz hloupost a neschopnost elit v Německu a Bruselu. Dnes západní elity jsou na úrovni Jakeše roku 1987, stále věří, že dosavadní chybný trend je udržitelný. Bohužel pro Německo a Evropu, lidé na Západě nejsou schopni rozpoznat počínající totalitu, ti jsou zase na úrovni naivity naší populace v roce 1945-1948. Myslí demokraticky a nejsou s to přijmout, že už nastala neomarxistická totalita. U nás zase nastává utahování šroubu zcela viditelně, mediálním zastrašováním populace, viz mediální boj proti korupci, proti kouření, fízlování pomocí EET, nadměrná míra policejních odposlechů, kriminalizace rizik, zveřejňování nesmyslů s dehonestačním potenciálem, jako chodbovice na strahovských kolejích, dehonestace nálepkováním realistů, kteří nechtějí připustit nekontrolovanou migraci ze zaostalých kultur, posilování práv dítěte s cílem, aby děti byly majetkem státu a omezil se vliv rodičů na jejich výchovu a další neomarxistické triky, úspěšně vyzkoušené právě v té Západní Evropě. Takže teprve děti jejichž rodiče jsou z té nadcházející generace čeká trpké vystřízlivění. Otázka je, zda Evropu pak vůbec půjde spravit, jak to šlo u nás po letech komunismu, a neskončí-li jako Afrika, nebo jako Jižní Amerika. Argentina na počátku 20. století byla kulturně, ekonomicky a technologicky, na stejné úrovni jako tehdejší USA.
10. 10. 2015 12:48:19
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145461
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 13:22:07
Napsal Alexy;1232104
Ha, ha, ha ... Ta západní generace je protototalitní, naletí na každou kravinu, viz hloupost a neschopnost elit v Německu a Bruselu. Dnes západní elity jsou na úrovni Jakeše roku 1987, stále věří, že dosavadní chybný trend je udržitelný. Bohužel pro Německo a Evropu, lidé na Západě nejsou schopni rozpoznat počínající totalitu, ti jsou zase na úrovni naivity naší populace v roce 1945-1948. Myslí demokraticky a nejsou s to přijmout, že už nastala neomarxistická totalita. U nás zase nastává utahování šroubu zcela viditelně, mediálním zastrašováním populace, viz mediální boj proti korupci, proti kouření, fízlování pomocí EET, nadměrná míra policejních odposlechů, kriminalizace rizik, zveřejňování nesmyslů s dehonestačním potenciálem, jako chodbovice na strahovských kolejích, dehonestace nálepkováním realistů, kteří nechtějí připustit nekontrolovanou migraci ze zaostalých kultur, posilování práv dítěte s cílem, aby děti byly majetkem státu a omezil se vliv rodičů na jejich výchovu a další neomarxistické triky, úspěšně vyzkoušené právě v té Západní Evropě. Takže teprve děti jejichž rodiče jsou z té nadcházející generace čeká trpké vystřízlivění. Otázka je, zda Evropu pak vůbec půjde spravit, jak to šlo u nás po letech komunismu, a neskončí-li jako Afrika, nebo jako Jižní Amerika. Argentina na počátku 20. století byla kulturně, ekonomicky a technologicky, na stejné úrovni jako tehdejší USA.
Vymyslete si vlastním systém který bude fungovat dle vaších představ, zatím nikdo nevynalezl lepší systém než je demokracie a lidi si jej dobrovolně udržují. Proti čemu tady vlastně někteří bojují? :)) Podle mě jsou to jen nahromaděné emoce a mindráky. :)
10. 10. 2015 13:22:07
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145460
Alexy
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 13:27:00
Napsal kontres;1232118
Vymyslete si vlastním systém který bude fungovat dle vaších představ, zatím nikdo nevynalezl lepší systém než je demokracie a lidi si jej dobrovolně udržují. Proti čemu tady vlastně někteří bojují? :)) Podle mě jsou to jen nahromaděné emoce a mindráky. :)
Ten systém existoval, kapitalismus 19. století a demokracie, tedy v podstatě reálně volný trh.
Na Západě už demokracie není. Viz například Švédsko a faktické zrušení voleb. Kvóty na uprchlíky taky není demokracie, ale diktát Německa a Francie. Demokracie nejsou ani ingerence státu do výchovy dětí rodiči v Norsku, ale i jinde v Evropě.
A to je právě to o čem jsem psal, elity salámovou metodou zavádějí totalitu, a mladá generace to není ani schopna rozpoznat.
Rozhodně tedy Zeman je méně nebezpečný než například neomarxista Dienstbier.
10. 10. 2015 13:27:00
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145459
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 13:32:53
Napsal Alexy;1232119
Ten systém existoval, kapitalismus 19. století a demokracie, tedy v podstatě reálně volný trh. Na Západě už demokracie není. Viz například Švédsko a faktické zrušení voleb.
Zase se vyjmenovává jednotlivé země, každá země si vytváří vlastní podmínky ale koncept je pořád stejný >> Demokracie. Demokracie = řád, nikoliv anarchie. Demokracie není totální svoboda. Jak jinak by jste chtěl udržet stáda ovci po hromadě. Nějaký systém prostě být musí. A výhoda je , že můžete kdykoliv odcestovat a vyzkoušet si jiné sytému. Hodně štěstí přeju. :)
10. 10. 2015 13:32:53
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145458
Alexy
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 13:44:56
Napsal kontres;1232122
Zase se vyjmenovává jednotlivé země, každá země si vytváří vlastní podmínky ale koncept je pořád stejný >> Demokracie. Demokracie = řád, nikoliv anarchie. Demokracie není totální svoboda. Jak jinak by jste chtěl udržet stáda ovci po hromadě. Nějaký systém prostě být musí. A výhoda je , že můžete kdykoliv odcestovat a vyzkoušet si jiné sytému. Hodně štěstí přeju. :)
No ve skutečnosti anarchie je socialismus, řád je zploštění reality pro nedokonalý individuální lidský mozek. Jinak lidská, ale i biologická společenství hledají rovnováhu systému pomocí algoritmů, jako je ACO, nebo trh a to je řád. Představa levicového Řádu vyžaduje, abyste věděl k čemu směřovat, ale to nevíme, protože optimální stav rozdělení zdrojů není schopen jeden člověk, či malá skupinka lidí odvodit. To umí jen trh, jako celek.
Proč je tedy socialismus oblíbený? Protože řád umožňuje ambiciózním, ale málo kreativním lidem, lépe kopírovat cizí nápady, nebo si přivlastňovat cizí profit. Svá vlastní řešení nemají, ale to nahrazují přehnanými ambicemi. Ale ani v tomto případě nemůžeme dopředu říci, zda je to dobře, nebo špatně. To rozhodne až trh a realita.
10. 10. 2015 13:44:56
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145457
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 13:47:47
Napsal Alexy;1232125
No ve skutečnosti anarchie je socialismus, řád je zploštění reality pro nedokonalý individuální lidský mozek. Jinak lidská, ale i biologická společenství hledají rovnováhu systému pomocí algoritmů, jako je ACO, nebo trh a to je řád. Představa levicového Řádu vyžaduje, abyste věděl k čemu směřovat, ale to nevíme, protože optimální stav rozdělení zdrojů není schopen jeden člověk, či malá skupinka lidí odvodit. To umí jen trh, jako celek.
Proč je tedy socialismus oblíbený? Protože řád umožňuje ambiciózním, ale málo kreativním lidem, lépe kopírovat cizí nápady, nebo si přivlastňovat cizí profit. Svá vlastní řešení nemají, ale to nahrazují přehnanými ambicemi. Ale ani v tomto případě nemůžeme dopředu říci, zda je to dobře, nebo špatně. To rozhodne až trh a realita.
To je věc názoru, bohužel se neshodneme a tím bych to uzavřel.
10. 10. 2015 13:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145456
Alexy
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 13:57:59
Napsal kontres;1232126
To je věc názoru, bohužel se neshodneme a tím bych to uzavřel.
Ano, jen dodám, proč kolem nás je tak málo krystalů a mnohem více je amorfní hmoty. Protože krystaly (váš řád) mohou vznikat pouze za velmi specifických podmínek, které se na povrchu nevyskytují, protože realita je zde v čase velmi proměnlivá. Nezáleží na tom, na čem se shodneme, ale jak co je v realitě.
10. 10. 2015 13:57:59
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145455
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 14:11:41
V tom případě oba žijeme v jiné dimenzi. :D nejlepší ale na tom je že se snažíte psát odborně, ale to vám na pravdě moc nepřidá. :))
10. 10. 2015 14:11:41
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145454
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 14:12:11
Napsal Alexy;1232128
Ano, jen dodám, proč kolem nás je tak málo krystalů a mnohem více je amorfní hmoty. Protože krystaly (váš řád) mohou vznikat pouze za velmi specifických podmínek, které se na povrchu nevyskytují, protože realita je zde v čase velmi proměnlivá. Nezáleží na tom, na čem se shodneme, ale jak co je v realitě.
V tom případě oba žijeme v jiné dimenzi. :D nejlepší ale na tom je že se snažíte psát odborně, ale to vám na pravdě moc nepřidá. :))
10. 10. 2015 14:12:11
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145453
Alexy
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 14:23:19
To nepochybně, každý žijeme ve své vlastní dimenzi a komunikujeme skrze trh.
10. 10. 2015 14:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145452
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 10. 2015 14:27:56
Napsal Alexy;1232134
To nepochybně, každý žijeme ve své vlastní dimenzi a komunikujeme skrze trh.
Skrz kapitalismu :)
10. 10. 2015 14:27:56
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145451
Alexy
verified
rating uzivatele
10. 10. 2015 14:48:53
Trh existuje i za socialismu, je ale deformován, což nakonec vede k autodestrukci socialismu díky neoptimálnímu hospodaření s dostupnými zdroji.
Zde máte podobný názor http://neviditelnypes.lidovky.cz/co-je-kontroverzni-0aq-/p_cirkus.aspx?c=A151009_195750_p_cirkus_nef
10. 10. 2015 14:48:53
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-soucasne-deni-na-prazskem-hrade/strana/2#reply1145450
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit