Zadejte hledaný výraz...

Názor na eshop.

Jan Sekera
verified
rating uzivatele
25. 5. 2018 16:40:42
Napsal Žížala;1465254
Osobně si myslím, že jste si vybral špatnou dobu pro tento druh obchodu. V dnešní době, kdy se řeší zdravá výživa, množství cukru, éček a já nevím, čeho všeho ještě si myslím, že takový odbyt po nezdravých cukrovinkách asi nebude. Navíc, jak už tu někdo psal, tak se dají koupit úplně všude - v obchodech toho jsou plné regály (navíc s nápisem AKCE!), na FB, slevomatu atd. To, že jsou české je sice fajn, ale já osobně bych si raději koupil spíše německé, protože mi přijdou lepší a větší výběr.
Jinak, co se týče eshopu, tak na mě působí prázdným dojmem. tři kategorie v menu, to je prostě málo. Osobně bych rozšířil nabídku o Akční zboží (třeba před datem spotřeby), nebo i o DIA sladkosti, oni i cukrovkáři si rádi něco „sladkého“ dají a třeba i o obyč oříšky nebo sušené ovoce. Určitě by neměla chybět informace o dopravě a platbě. Opravdu mě vytáčí, když se konečnou cenu dozvím až v košíku, nebo když zjistím, že se nedá platit kartou, nebo že jedinou dopravou je kurýr za 200,-. Jinak u Platby předem ani netuším, kdo mi to tedy doveze ani info o tom, jaké položky jsou povinné. V kontaktech mi chybí e-mailová adresa a informace o tom, zda uvedená adresa je obchodem, nebo jen korespondenční atd atd.
Děkuji moc. Beru si to k srdci a popřemýšlím nad tím.
---------- Příspěvek doplněn 25.05.2018 v 16:42 ----------
Napsal Radek O.;1465255
ja osobne prijit na eshop, ktery ma "vse u dodavatele" tak jdu pryc. Zkusenosti z eshopu co maji 3 dny doruceni protoze u dodavatele mam takove, ze byhc o nich mohl napsat dve knihy. Ja bych tuto inforamci vubec nedaval, neni duvod, aby byl informovany ze je to u dodavatele. Pokud by se zeptal, tak bych pravdive odpovedel, ale jinak proste bych to dal pryc a na pripadne na strance detailu bych dal info o doruceni 3 dny.
zbytek... je to pro mne typicky pouťový sortiment. jako skoda, ze je to na kila, byt chapu duvod. Ja nejsem uplne cilovka, ja na takove veci dostanu chut tak 2x rocne kdy snim par kousku a jdu.
Skuste si do bytu 1+0 nacpat všechno zboží, co se hodláte prodávat na eshopu. Proto budu mít část u dodavatele a část fyzicky doma. Akorát tu část fyzicky doma teprve vkládám na eshop.
25. 5. 2018 16:40:42
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347833
Nejde o to mit vse doma. Jen bych se enchlubil tim ze to je u dodavatele. Jaky vyznam ma takova informace pro zakaznika? Ho zajima kdy to bude mit a ne pribeh cesty.
25. 5. 2018 18:07:17
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347832
"U dodavatele" je opravdu nic nerikajici informace ... pokud mate garanci ze od dodavatele k zakaznikovi je to trebas 3 dny, dejte tam 3 dny ... me jako zakaznika to potesi vyrazne vic, nez nic nerikajici "U dodavatele" nebo jeste hure "Skladem" ktere znamena, ze to nemate vy skladem, ale vas dodavatel nekde v haji :D
25. 5. 2018 18:12:14
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347831
Jan Sekera
verified
rating uzivatele
25. 5. 2018 18:15:11
Napsal Radek O.;1465450
Nejde o to mit vse doma. Jen bych se enchlubil tim ze to je u dodavatele. Jaky vyznam ma takova informace pro zakaznika? Ho zajima kdy to bude mit a ne pribeh cesty.
Já se nechlubím. Jenom své skladové zásoby uvádím na pravou míru, aby si pak někdo nemyslel, že máme vlastní sklady, kde to přechováváme.
---------- Příspěvek doplněn 25.05.2018 v 18:17 ----------
Napsal gransy;1465451
"U dodavatele" je opravdu nic nerikajici informace ... pokud mate garanci ze od dodavatele k zakaznikovi je to trebas 3 dny, dejte tam 3 dny ... me jako zakaznika to potesi vyrazne vic, nez nic nerikajici "U dodavatele" nebo jeste hure "Skladem" ktere znamena, ze to nemate vy skladem, ale vas dodavatel nekde v haji :D
Dodavatel jsem schopný mi to dodat do tří dnů. Já to pak přes zaslat.cz odesílám dál. Takže cca do týdne je zásilka u objednavatele.
25. 5. 2018 18:15:11
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347830
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
25. 5. 2018 18:36:01
Týden je hodně dlouho na takové zboží
25. 5. 2018 18:36:01
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347829
Jan Sekera
verified
rating uzivatele
25. 5. 2018 18:49:53
Napsal beraniste;1465456
Týden je hodně dlouho na takové zboží
Časem se to zkrátí.
25. 5. 2018 18:49:53
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347828
To tě solidně přejedou ty maminky co to maj jako MLM. Jedna zdejší mi to doveze ještě tentýž den a to si vem, že v každým městě bude jedna nebo dvě :-)
25. 5. 2018 18:55:20
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347827
Jan Sekera
verified
rating uzivatele
25. 5. 2018 19:10:15
Napsal Tomáš Maňhal;1465459
To tě solidně přejedou ty maminky co to maj jako MLM. Jedna zdejší mi to doveze ještě tentýž den a to si vem, že v každým městě bude jedna nebo dvě :-)
Uvidíme.
25. 5. 2018 19:10:15
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347826
JPS1
verified
rating uzivatele
4. 6. 2018 08:42:05
Myslím, že spíš neuvidíme. Celé je to hrozně prázdné, jedna rozmazaná fotka a víc nic. když teď vyjdu z kanceláře do 100 metrů jsou 4 obchody, kde mají podobné bonbony. Žádné čekání, žádná doprava. Takže zcela konstruktivně : sortiment 0, zajímavost 0, provedení 0.
A abych byl trochu konkrétní, tohle je harakiri :
mobil: .. (volat jen mezi 15 - 20 h (lichý týden) a mezi 8 - 12 h (sudý týden)) netuším, jaký je zrovna týden, mám chuť na bonbony..
Pokud mě nezastihnete na mobilu, pište na email poctivemlsani@poctivemlsani.cz - moc dlouhé
Vše ohledně objednávek pište na objednavky@poctivemlsani.cz a přání k vánocům mám poslat kam? nechtějte po lidech aby přemýšleli kam co poslat. rozdělte si to u sebe..
4. 6. 2018 08:42:05
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347825
Jan Sekera
verified
rating uzivatele
4. 6. 2018 13:36:14
Napsal JPS1;1467250
Myslím, že spíš neuvidíme. Celé je to hrozně prázdné, jedna rozmazaná fotka a víc nic. když teď vyjdu z kanceláře do 100 metrů jsou 4 obchody, kde mají podobné bonbony. Žádné čekání, žádná doprava. Takže zcela konstruktivně : sortiment 0, zajímavost 0, provedení 0.
A abych byl trochu konkrétní, tohle je harakiri :
mobil: .. (volat jen mezi 15 - 20 h (lichý týden) a mezi 8 - 12 h (sudý týden)) netuším, jaký je zrovna týden, mám chuť na bonbony..
Pokud mě nezastihnete na mobilu, pište na email poctivemlsani@poctivemlsani.cz - moc dlouhé
Vše ohledně objednávek pište na objednavky@poctivemlsani.cz a přání k vánocům mám poslat kam? nechtějte po lidech aby přemýšleli kam co poslat. rozdělte si to u sebe..
A mají dané obchody zboží, které není určené na český trh??
Mobil není určený pro příjem objednávek, objednávky přijmu i mimo tu dobu. Na mobil se většinou volá, když je nějaký problém. Jinak, mobil nemám stále u sebe z důvodu, že chodím normálně do práce.
Na emaily se ještě podívám. Tenhle týden to ale nebude, nemám na to dostatek času.
4. 6. 2018 13:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347824
Osobne si myslim, ze v teto forme tento eshop fungovat nebude a pokud se k nemu autor nepostavi jinak, ci spoustu veci nezmeni, tak se zaradi mezi spoustu dalsich, ktere proste asi chtely, ale nepovedlo se to. Seslo se tu dle meho par zajimavych postrehu, nad kterymi by se dalo zamyslet, nicmene mam pocit, ze autor o to nestoji, protoze ma super produkt, super prezentaci, sluzby apod. tudiz to pobezi. Treba ano, mimibazar taky funguje.
4. 6. 2018 13:52:48
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347823
StanislavN
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 7. 2018 23:07:30
Omlouváme se za nedostupnost. Řešíme technické problémy. Děkujeme za pochopení.
2. 7. 2018 23:07:30
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347822
MarvinDela
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
4. 12. 2018 00:14:15
poctivý
4. 12. 2018 00:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-eshop-2/strana/2#reply1347821
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit