Zadejte hledaný výraz...

Názor na e-shop

Richiis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 3. 2012 12:58:56
Dobrý den,
Provozuji e-shop na doméně www.obrovskeslevy.cz a chtěl bych Vás požádat o názory a kritiku.
Sortiment zboží se bude neustále rozšiřovat (alespoň doufám) :-) takže jsem chtěl něco univerzálního. Zatím není vše hotové na 100%, zbývají mi doladit některé texty, ale to snad zvládnu běhěm několika dní.
28. 3. 2012 12:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748341
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
28. 3. 2012 13:05:17
Kde jste vzal design?
http://www.mobilni-prislusenstvi.cz/ x http://www.obrovskeslevy.cz/
Děkuji
28. 3. 2012 13:05:17
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748340
Richiis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 3. 2012 13:09:00
Zakoupen zde na webtrhu.
28. 3. 2012 13:09:00
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748339
Pokud to není šablona, tak cítím ve vzduchu ostudu.
28. 3. 2012 13:15:18
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748338
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
28. 3. 2012 13:17:19
sablona to dozajista neni, protoze ty drobne ale znatelne rozdily uplne ve vsem to proste vylucuji :)
pokud je tom zakoupene na webtrh tak si nechte vratit penize, protoze jste byl podveden...
28. 3. 2012 13:17:19
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748337
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
28. 3. 2012 13:19:33
Už jsem psal autorovi designu, i majiteli e-shopu a doufám že to vyřešíme ke spokojenosti všech stran, nerad bych aby se objevilo dalších x stejných e-shopů.
---------- Příspěvek doplněn 28.03.2012 v 13:24 ----------
Po komunikaci s uživatelem Richiis jsem kontaktoval grafika, který nám oběma (možná více lidem) prodal totožný design, ze strany uživatele Richiis se nejednalo o kopírování, pouze si omylem nechal prodal design, který byl předtím již prodám mě.
Doufám, že se s grafikem domluvíme na nějaké kompenzaci.
28. 3. 2012 13:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748336
Lukáš Ráboň
verified
rating uzivatele
28. 3. 2012 13:40:12
Zajímalo by mě vyjádření grafika :)
28. 3. 2012 13:40:12
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748335
Richiis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 3. 2012 13:41:57
Už byl kontaktován a věřte, že nejste sám, kdo je na jeho vyjádření zvědavý. Prosím tuto záležitost prozatím nechte na mě a uživateli RK a zaměřte se na kritiku. ;-)
28. 3. 2012 13:41:57
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748334
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
28. 3. 2012 13:45:28
design jako takový se mi líbí :D
Jen u slideshow bych více/lépe ořezal logo Facebooku :-)
28. 3. 2012 13:45:28
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748333
Richiis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 3. 2012 13:51:04
Sem rád, že máte smysl pro humor ;-) Ano o tom logu vím. Slider je funkční od včera večer a narychlo jsem tam potřeboval něco nahodit a v malování jsem nic lepšího nezvládnul :-D
28. 3. 2012 13:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748332
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
28. 3. 2012 13:54:17
Napsal Richiis;777184
Dobrý den,
Provozuji e-shop na doméně www.obrovskeslevy.cz a chtěl bych Vás požádat o názory a kritiku.
Ten název mě jako zákazníka odrazuje. "Obrovské slevy" většinou znamenají také obrovské problémy při reklamaci, pomalé vyřizování objednávek a tak - neříkám že je to musí být i tvůj případ. Navíc bez rozkliknutí na mě doména působí jen jako další "slevomat" a ne obchod.
A pokud na nabízeném zboží opravdu jsou "obrovské slevy", tak abych ti to mohl věřit tak potřebuju na shopu zároveň vidět i jaké jsou normální ceny.
28. 3. 2012 13:54:17
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748331
Richiis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 3. 2012 14:09:52
To Kovboj: Naopak, zakládáme si na co možná nejindividuálnějším přístupu k zákazníkům. Při více jak 100 objednávkách jsme měli jedinou reklamaci, kterou jsme vyřídili do týdne. Na objednávky reagujeme zpravidla do 3 hodin a zákazníka kontaktujeme i telefonicky, kdy mu sdělíme poděkování a informace kdy zásilka bude expedována. Následně mu odesíláme e-mail s fakturou, číslem balíku a linkem, kde si může zkontrolovat tracking. Takže v tomhle ohledu si myslím, že jsme dobří a z reakcí od zákazníků vím, že ne všude dostanou takovýto servis. Toť k Vašemu prvnímu odstavci.
ObrovskeSlevy.cz jsem koupil zprvu jen z žertu na jedné aukci, že si někdy vyzkouším e-shop. A hle, začalo mne/nás to bavit. Naprosto s Vámi souhlasím, že by to chtělo ještě jinou doménu, která bude mít serióznější "look" :) a v současné době právě přemýšlím nad vhodným názvem. Takže toť k doméně. Co se týče slev, tak ty probíhají formou akcí, které odstartují v horizontu pár dní. E-shop děláme pro radost, jelikož mne/nás to baví a zároveň mám určitou vizi a obrovskeslevy.cz lze tedy nadneseně nazvat jako level 1 ;)
28. 3. 2012 14:09:52
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748330
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
28. 3. 2012 14:19:49
Napsal Richiis;777236
To Kovboj: Naopak, zakládáme si na co možná nejindividuálnějším přístupu k zákazníkům.
Netřeba se obhajovat, já nekomentoval jak fungujete - nevím to. Jen jsem napsal ja na mě ten název PŮSOBÍ. A to bohužel špatně. Takže zvlášť za situace kdy ani tobě se nelíbí bych to "zaříznul" a ještě dnes koupil jinou doménu a začal to propagovat tam.
A jak jsem psal, pokud mi někdo říká že nabízí ohromné slevy tak je nezbytné abych je viděl na hlavní stránce i v detailu zboží. Pokud máte "jen" dobré ceny tak vám ten název prostě škodí a láká k vám jinou klientelu, než na kterou se zaměřujete.
28. 3. 2012 14:19:49
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748329
Richiis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 3. 2012 14:23:20
Ano, naprosto souhlasím s Vaším příspěvkem. Bohužel to mi při budování nedocházelo a přicházím na to až teď. :-(
28. 3. 2012 14:23:20
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748328
musím souhlasit s kovbojem, ta doména není moc věrohodná...
28. 3. 2012 14:28:53
https://webtrh.cz/diskuse/nazor-na-e-shop#reply748327
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit