Zadejte hledaný výraz...

Navýšení objednávky o produkt v akci v poslední fázi nákupu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
2. 6. 2014 19:09:51
Chtěl bych v poslední fázi nákupu nabídnout zákazníkovi jedny z nejprodávanějších produktů, na které dostane výraznou slevu, pokud jimi ještě navýší objednávku. Jak byste to provedli ... produkt by byl nabídnut někde pod košíkem, nebo byste to udělali formou vyskakovacího okna? Mě se zdá to okno příliš vtíravné a obtěžující, ale řešení pod košíkem by zase mohlo být příliš málo výrazné.
Dotaz číslo dvě - jak vysoká odhadujete že bude částka, o kterou budou zákazníci ochotni objednávku navýšit? Moje představa je nabízet produkty v ceně cca 100 - 199Kč po slevě.
2. 6. 2014 19:09:51
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028831
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
2. 6. 2014 19:42:51
Ahoj, podobnú situáciu majú riešenu na parfums.sk /cz
Akurát ich ponuka sa týka tovaru ktorý má nakupujúci v košíku - ten istý produkt možeš u nich objednať s tým že na druhý kus máš zľavu 50%
2. 6. 2014 19:42:51
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028830
kubo: no slevu 50% urcite ne, ale principialne tam mame neco takoveho. jen ta nabidka ma trochu vice logiky.
obecne upselling nefunguje pokud nabizene produkty nesouvisi s tim co zakaznik objednava. takze k televizi pracku v akci ne. ale k televizi ubrousky na utirani prachu ano.
2. 6. 2014 20:34:42
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028829
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
2. 6. 2014 20:56:38
U mě to je jednodušší ... mám skupiny produktů, po kterých může šáhnout přes 90 procent zákazníků. Teď je ale otázka, zda zákazníci od dalšího nákupu nebudou s výhodnou nabídkou počítat a nebudou objednávat o to méně :)
2. 6. 2014 20:56:38
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028828
cast bude, proto to mhsite posta it jako hru. zakaznici radi hraji hry a maji radi pocit ze nad vami vyhrali treba tim ze nakoupi ten produkt pres kosik ve kterem je levnejsi. kdyz to ale nastavite tak ze z tobo produktu mate co chcete tak on ma pocit ze vyhral a vy mate vydelano
2. 6. 2014 21:00:37
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028827
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 6. 2014 21:23:56
Ano na parfums jsem bral nějakou kosmetiku pro ženu na vánoce, někdy v ke konci objednávky se ukázala nabídka se slevou ( a docela výraznou) na ostatní produkty stejné řady kosmetiky. Dopadlo to tak jak si lidi s parfums představovovali...objednal jsem v podstatě kompletní řadu, tedy asi 5x větší objednávka než původně zamýšlená:-)
2. 6. 2014 21:23:56
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028826
Michal Janík
verified
rating uzivatele
4. 6. 2014 21:11:46
Tohle je kapku složitější problém, když ho chcete vyřešit pořádně. Záleží na velikosti e-shopu. Kdyby nebyl úplně malý, zjistil bych si něco o systémech pro automatickou personalizaci nabídek na stránkách e-shopů. Dělali jsme o tom celou nekonferenci, když to proklikáte víc, jsou tam i videa se záznamy přednášek.
Tuším, že Persoo.cz nabízelo dva měsíce zadarmo. Tak by se to třeba dalo vyzkoušet.
4. 6. 2014 21:11:46
https://webtrh.cz/diskuse/navyseni-objednavky-o-produkt-v-akci-v-posledni-fazi-nakupu/#reply1028825
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit