Zadejte hledaný výraz...

Návštěvnost s mírou okamžitého opuštění 0

Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
24. 10. 2016 08:32:30
Dobré ráno webtržníci,
u jednoho z e-shopů se mi "daří" mít míru okamžitého opuštění (bounce rate) na 0.00%, a to jak u PPC reklam, tak u organiky, no zkrátka u veškeré návštěvnosti. Na e-shopu nemám nic (nebo o tom alespoň nevím), co by návštěvníka přesměrovalo nebo jakkoliv mohlo za tento jev.
Máte nápady, co může takovouto anomálii způsobit? Všechny ostatní metriky v Google analytics se zdají být v pořádku, proto špatné nasazení kódu bych snad i vyloučil (kontroloval jsem ho). Jedná se o dlouhodobý jev, který platí u tisíců návštěvníků.
Link případně mohu zaslat do SZ.
Setkal jste se s tím už někdo, nebo netušíte, proč by tomu tak mohlo být?
Budu rád za každý nápad :)
Jirka
24. 10. 2016 08:32:30
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-s-mirou-okamziteho-opusteni-0#reply1232617
Pavel Horelica
verified
rating uzivatele
(54 hodnocení)
24. 10. 2016 09:11:13
tak na 80% je to 2x kód google analytics na webu :) pošli link do PM :)
24. 10. 2016 09:11:13
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-s-mirou-okamziteho-opusteni-0#reply1232616
Taky vsázím na 2x GA kód :)
24. 10. 2016 16:30:44
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-s-mirou-okamziteho-opusteni-0#reply1232615
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 10. 2016 20:16:09
mokry sen kazdyho webmastra
24. 10. 2016 20:16:09
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-s-mirou-okamziteho-opusteni-0#reply1232614
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit