Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Návštěvnost blogu

Strzibny
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
19. 9. 2007 19:12:56
Napsal meca;13455
Nechat se zařadit? Mohli by se vyprávět polo bulvární příběhy o tom, jak se tam kdo chtěl dostat a jak kdo komu lezl do :censored: - jo, některým se to povedlo, jiným ne... Asi nakonec i o tu kvalitu jde, no :eek2:
No tak třeba náš zápisnik jsem tam chtěl zařadit úplně v počátku asi s jedním dvěma články :-). Neodpověděli, ale po pár dalších článcích jsme se tam objevili :-).
19. 9. 2007 19:12:56
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19784
Medium
verified
rating uzivatele
19. 9. 2007 19:49:38
Napsal Strzibny;13818
No tak třeba náš zápisnik jsem tam chtěl zařadit úplně v počátku asi s jedním dvěma články :-). Neodpověděli, ale po pár dalších článcích jsme se tam objevili :-).
Podle toho co jsem slyšel je to skoro zázrak, ne?
19. 9. 2007 19:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19783
Jakou máte úspěšnost při registraci do pravednes.cz a podobných?
20. 9. 2007 22:35:43
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19782
maxiorel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 9. 2007 22:43:59
Napsal Unregistered;13969
Jakou máte úspěšnost při registraci do pravednes.cz a podobných?
Co se mě týče, neměl jsem problém. Kam jsem se chtěl s Maxiorlem dostat, tam jsem se dostal - teda s výjimkou Weblogů.
20. 9. 2007 22:43:59
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19781
meca
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 9. 2007 08:12:10
Napsal Medium;13826
Podle toho co jsem slyšel je to skoro zázrak, ne?
Zas tak ne, když tam píšeš opravdu kvalitně, to žádná. Ale když tu kvalitu nemáš, tak holt musíš trochu improvizovat, no.. Sry, Mediume (Medie?), ale nechci tu nikoho pomlouvat ;)
21. 9. 2007 08:12:10
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19780
Weblogy, Weblogy... hehe. Nic neříkám.
21. 9. 2007 10:04:04
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19779
martin.snizek
verified
rating uzivatele
21. 9. 2007 16:52:32
Pokud bych se vrátil k původní otázce, jak propagovat weblog: je třeba se stát součástí komunity, která je na internetu kolem tvého tématu. Komunita se obvykle motá v tématických diskusích a jiných tématických blozích -- takže ty je musíš pročítat a aktivně se jich účastnit (psát komentáře a diskusní příspěvky, kde necháváš i URL blogu). Pokud jsou tvoje příspěvky hodnotné, začnou lidi chodit i na tvůj blog.
Další možnosti:
- odkazovat ve spotech na jiné blogy: jejich majitelé tě najdou ve statistikách návštěvnosti (refererals), začnou tě číst a možná na tebe také odkážou
- ze začátku je možné spustit na blog PPC kampaně, abys získal první návštěvníky
- napsat článek k někomu jinému na blog výměnou za zpětný odkaz
Hlavní je ale kvalitně psát, bez toho jsou veškeré propagační metody k ničemu. A to už je zase téma na samostatný seriál článků, možná na knihu :-)
21. 9. 2007 16:52:32
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19778
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
21. 9. 2007 17:01:43
Myslím, že zde není od věci odkázat na nedávný Martinův článek Začněte si psát blog!, který vyšel v rámci newsletteru Firma Online.
21. 9. 2007 17:01:43
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19777
Fuck You
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 9. 2007 18:14:06
Ten článek na H1 je spíš o tom, jak vybudovat weblog, který sice moc lidí nebude číst, ale bude zvyšovat autorovu pověst. Když už někdo na ten blog zabloudí, tak bude mít autora za machra v oboru.
Pokud jde o návštěvnost, tak bych odkázal spíše na článek Jak mít navštěvovaný weblog?, který napsal někdo (jehož jméno se nevyslovuje ;) ), komu se už podařilo navštěvovaný weblog vybudovat.
21. 9. 2007 18:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19776
Tower
verified
rating uzivatele
22. 9. 2007 17:26:36
Člověk (myšleno jednotlivec, entita) si většinou blog (osobní internetový magazín, deníček, zápisník - nazývejte si to jak chcete, stejně to vždych má několik společných prvků) založí ze dvou důvodů: potřebuje ukojit svou exhibicionistickou povahu, nebo má nutkání podělit se s komunitou o své znalosti (a z toho vyplývajícíh názorů a myšlenek). Většinou je pak důvodem kombinace obou z nich, ale ještě jsem se nesetkal s případem, kdy by to bylo jinak (možná jedině rozšíření druhé skupiny o pseudoodborné blogy - byť toto označení není přesné, více dále). Typickým zástupcem prvního oddělení jsou deníčky maminek/páníčků o svých miminech/psech psaných velice infantilním způsobem, případně ty stovky blogů "ze života" (například yfca.bloguje.cz). Z druhého oddělení pak nejvíce blogy především o informačních technologiích a profesních záležitostech (viděl někdo už blog s lékařskou tématikou?). Nakonec pseudo blogy s postahovanými fotografiemi Tokio hotel a návody, jak získat podepsaný plakát.
Každý zpisovatel ale chce ží při vědomí, že jeho práce má (alespoň smysl), proto tyto debaty o návštěvnosti. Osobně si ale myslím, že daleko podstatnějším faktorem je počet komentářů a živá diskuse (komentářový dialog). Je totiž hezké, když má blog návštěvnost třeba 500-1000 uživatelů za den, ale pokud nikdo nebude nic komentovat, autora to bude štvát více než kdyby musel stále mazat "výkřiky do tmy" a "nenávistné komentáře". Myslím si, že tím bloger ztrácí elán a kvalita článků se snižuje, protože necítí žádnou zpětnou vazbu.
Co se týče odkazovaného článku na webu H1, tak jsem názoru, že se nehodí jako návod pro jednotlivce, ale pro firemní propagační blogy (což už dokazuje jeho vydání v rámci Firmy online), zejména pak část "10 zlatých pravidel při psaní weblogu". Psaní blogu je tvůrčí činnost, kde se autor nemusí nutně držet pravidel jako při tvorbě článku pro nějaké internetové periodikum, kde je určen nějaký průměrný profil většinového čtenáře a kvůli příjmům z reklamy je vhodné se ho držet, ale naopak svou členskou základnu (jestli vůbec nějakou má - třeba u služby Weblogy bych to viděl tak, že spousta uživatelů je členem čtenářské základny Weblogy.cz, ne jednotlivých blogů) dynamicky rozvíjet. Proto mi připadá velmi svazující se držet nějakých pravidel.
Asi nejdůležitější bude při zakládání blogu získat nějakou uživatelskou prestiž, která bude generovat návštěvnost, tvořit komentáře atd. (třeba ty RSS agregátory). U technologických blogů to znamená psát kvalitní (fundované) články. U osobních asi vytříbený styl (nevím, nesleduji).
Každopádně u odborně založených blogů je důležitá nějaká stálá komunita, která prahne po nových informacích z daného oboru, a je nutné se do ní zapojit, sdílet myšlenky. Otázkou zůstává, jak je ta komunita velká. Na Webtrhu se pohybují počítačově-podnikatelsky zaměření lidé, což je docela velká skupina. A jelikož jste zde položil dotaz, váš blog do ní asi spadá.
Výše položené návrhy jsou sice fajn, ale záleží na tom, jak dlouho jste ochoten na svou dávku prestiže (a získání tak požnosti "poučit" více lidí, kteří vás budou brát jako pojem).
22. 9. 2007 17:26:36
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnost-blogu/strana/2/#reply19775
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit