Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Návštěva z ČOI, to bych zvracel.

No tak nestezuje, ja jen narazim na ten titulek "Návštěva z ČOI, to bych zvracel." tzn. misto aby proste pokorne priznal, ze neco mel v neporadku, tak pise ze by zvracel :) Jako samozrejme i ta kontrola mohla byt zaujata, jsou to jen lidi, ale prave proto jsem se ptal, co presne to bylo za problem :)
20. 9. 2010 12:35:36
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559294
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
20. 9. 2010 14:16:45
Mytrix: Koukam, že jsi to jako jediný nepochopil:-). Nikdo si nestěžuje na to, že mi pak dodatečně dali pokutu. Vadí mi ten princip, kdy poctivě člověk podniká, odvádí do statního rozpočtu daně jako prase, neokrádá zákazníky a potom mu nějakej pošuk takhle zkazí den. On člověk většinou opravdu nemá čas 2 hodiny řešit kraviny.
Za ty dvě hodiny co mě tam arogantní paní buzerovaly jsem mohl dělat něco užitečnýho ne je přesvědčovat o tom, jak že vlastně vlastně funguje obchod a kasa. A to, že jsem zaplatil pokutu za lehce chybně vyplněné konkt údaje na dveřích (který stejně žádný zákazník nečte) je samozřejmě v pořádku, ale vadí mi přístup jakym k tomu dvě dámy došly. Teda to, že 1,5 hodiny šmejdily po krámu jen aby prostě něco našly. A oni si prostě něco najdou vždycky když budou chtít, takže argument, že mam mít vše v pořádku je dost mimo.
Takže to je to z čeho bych blil :-)
20. 9. 2010 14:16:45
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559293
Tak samozrejme zbytecne chodit nebudou zejo :)
20. 9. 2010 14:28:16
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559292
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 9. 2010 14:38:05
Napsal mytrix;572349
Tak samozrejme zbytecne chodit nebudou zejo :)
ano, prijdou na udani kvuli 1kč :D
20. 9. 2010 14:38:05
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559291
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
20. 9. 2010 14:55:44
Napsal AlesiBoss;572356
ano, prijdou na udani kvuli 1kč :D
Oni snad ale mají takovou povinnost, ne? To je daný zákonama nebo nařízeníma a to si oni nevymýšlí...
20. 9. 2010 14:55:44
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559290
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 9. 2010 15:12:24
Napsal BigLebowski;572366
Oni snad ale mají takovou povinnost, ne? To je daný zákonama nebo nařízeníma a to si oni nevymýšlí...
ano, maji :) nerikam ze ne... ale pripada ti v poradku ze nekdo (klidne konkurence) muze posilat den co den coi do tvoji prodejny a to bez jakehokoliv dukazu ze jsi nejak pochybil? (kvuli tomu ze jsi nekomu vratil o korunu mene, treba jen nestastnou nahodou...)
zakony i zpusoby kontrol by se meli zmenit :) zaprve, tak aby kontroly neprobihaly na zaklade niceho (a pokud uz ano, at to neni na udani zakaznika, ktery na sve tvrzeni ani nema dukaz, ale at jsou to proste namatkove kontroly - proti tomu bych nebyl) a za druhe tak aby urednice meli nejaky jednoduchy postup kontroly, kdy by overily nejdulezitejsi veci a ty malickosti a podrobnosti aby kontrolovali jen v pripade ze udani zakaznika ma i podklady... potom se kontroly zrychli, nebudou tolik obtezovat poctive podnikatele a nebudou stat tolik casu a tedy penez nase uredniky...
20. 9. 2010 15:12:24
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559289
No prave toto je docela ucinna metoda :D jeste jsem ji nebyl nucenej pouzit, ale v zasade kdyz mas s nejakou firmou problem a chovaji se dejme tomu neeticky, pak poslat na ne COI, financak, zivnostnak.. (vsechny tyto urady se museji udanim zabyvat) to je to nejlepsi co muzes udelat.. je zamestna takovym zpusobem, ze skoda mluvit :) to ze existuji lide, kteri si leci ego, je vec druha
20. 9. 2010 17:57:02
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559288
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
20. 9. 2010 18:15:36
Ano, ale stěžovat bysme si měli teda na zákony a nařízení. Místo toho mám vždycky pocit, že se nadává jen na úředníky atd. Samozřejmě jsou tam zmetci, ale v první řadě to prostě mají nařízeno dělat. Takže nejprve se musí změnit tohle a až pak můžem vletět na úředníky. To jsem tím chtěl říct...
20. 9. 2010 18:15:36
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559287
kdyby aspon posilali nejake sympaticke mladsi urednice a ne takove stare skarpy jednou jsem se zeptal jeslti chodi i mladsi nebo jen takovy stary popelnice- no rude byly obe
20. 9. 2010 19:30:44
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559286
Napsal Neregistrovaný;572527
kdyby aspon posilali nejake sympaticke mladsi urednice a ne takove stare skarpy jednou jsem se zeptal jeslti chodi i mladsi nebo jen takovy stary popelnice- no rude byly obe
A pokuta byla jaka? ;)
Rep+ zakladateli tematu za chut stale podnikat ;) Stejne jako jako nam vsem ostatnim... ale to bych se uklikal.
20. 9. 2010 21:30:05
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559285
dave67
verified
rating uzivatele
20. 9. 2010 22:10:10
Ono je to i na tech urednicich. Kdyz k nam co dva roky po patnact let chodi stejna pani, tak uz je to takovej spis pokec. Obcas sice rekne, ze tech rybicek je v akvarku dost nebo se zepta, jestli ten pelisek neni z veverek, ale jinak u ni pokuty snad zadny:-) Jeste nas sama upozorni co je novyho v narizenich a tak.
Jina vec je samotna COI, tam zkusenosti spatny. To udani zakaznika je asi nejhorsi, skoro vzdycky sou na jeho strane a ty vypadas jak nejvetsi zlodej. Jeste vetsi sranda je, kdyz tam ma znamy, pak se dozvis ruzny veci, kdyz jde ale do tuhyho, pak se dejou veci. Pani reditelku z mistni COI to stalo misto:-) Aspon nejakej uspech.
20. 9. 2010 22:10:10
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559284
KPCZ
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 9. 2010 22:56:21
Nejsem si jistý na 100 %, jen tak na 95 % :-), ale značení provozovny by teď měly sledovat a pokutovat pouze živnostenské úřady. Nebyla jedna paní z ČOI a druhá z ŽÚ? Teď se v rámce snižování administrativní zátěže podnikatelů razí společné kontroly...
20. 9. 2010 22:56:21
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559283
Je to Vaše chyba, nechápu, proč nemáte správně vyplněné kontaktní informace na dveřích, taková pitomost.
Ale jako podnikatel vás chápu, jen musíte také pochopit, že ČOI se takovým způsobem živí, a proto musíte mít všechno ve 100% pořádku, v naší společnosti znamená 99% nedostatečně.
21. 9. 2010 17:29:54
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559282
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
22. 9. 2010 08:32:29
Napsal Frajerlada;572987
Je to Vaše chyba, nechápu, proč nemáte správně vyplněné kontaktní informace na dveřích, taková pitomost.
Ale jako podnikatel vás chápu, jen musíte také pochopit, že ČOI se takovým způsobem živí, a proto musíte mít všechno ve 100% pořádku, v naší společnosti znamená 99% nedostatečně.
Super, když mě tady poučuje kluk z czmoney, tvořící katalogy a podnikajicí načerno bez živnostňáku...takže sorry, ale až k tomu budeš mít opravdu co říct, tak to zkus znovu. :-)
22. 9. 2010 08:32:29
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559281
One
verified
rating uzivatele
22. 9. 2010 09:28:00
Djs, to víš že na autorskou činnost nepotřebuješ ŽL? Nevím co kdo dělá, ale pokud píše weby, může být autorem a ŽL mít k tomu pak nemusí.
Tvá reakce je zbytečně podrážděná, místo abys překous to, že prostě takto to chodí, na druhou stranu, tebe nikdy nenas..., že jsi chtěl kontakt na vedoucího a na dveřích ho neměli? Anebo na webu jsi nebyl schopen identifikovat subjekt? Mě ano a tisíce jiných ano a proto jsou ty zákony, definující alesp. základní podmínky, které musí podnikatel splnit... A já jako podnikatel je problém splnit nemám, ty ano?
A oni si prostě něco najdou vždycky když budou chtít
To je pochopitelně BLBOST (stejně jako to, že "kontakty nikdo nečte"), ČOI má jen velmi málo možností, na čem tě dostane (u běžného prodeje), záleží spíše, v čem podnikáš, ale stojí za to si přísl. zákony (když jsi podnikatel) přečíst (anebo tě s nimi seznámí formou pokut Čoi).
Jestli tě žere, že někdo tě udal, no tak to chápu, ale s tím uděláš jen to, že budeš mít vše v cajku a naučíš se s nimi vycházet. Příště už ti to tolik času nezabere a když je někdo vůl, tak mu příště neprodáš a je to. Já bych mu poslal poděkování mailem: "Děkujeme, že jste nás udal, kvůli 1 Kč a ani jste nás nepožádal o nápravu, sdělte nám č. účtu a 1Kč, pro kterou jste nás udal, Vám obratem zašleme, i když na ni nemáte právní nárok. dle dokladu č. xy, neb jde o zaokrouhlení." apod.,
22. 9. 2010 09:28:00
https://webtrh.cz/diskuse/navsteva-z-coi-to-bych-zvracel/strana/2/#reply559280
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit