Zadejte hledaný výraz...

Nastroje pro evidenci reklamy, akcí apod.

Jaké nástroje pro evidenci reklamy používáte, případně jaké znáte, či s jakými máte zkušenosti. Hledám nyní nějaký vhodný nástroj, který by sloužil pro onu evidenci, částečné vyhodnocování, resp. zápis výsledků apod.
Co potřebuji aby to umělo je (toto je takové minimum)
  • možnost řešit evidenci po zemích (nemusí to být přímo po zemích, může to být na úrovní "adresářů"
  • možnosti vytváření různých typů akci apod. s možností filtrace
  • různé formy uživatelských přístupů, aby vybraní uživatelé viděli jen to, co se jim určí (jde hlavně o přístup do zemí) a mohli tam editovat jen vybrané možnosti
  • kontakt listy společností apod.
  • kalendář s upozorňováním na blížící se akce
  • evidenci zda již dorazila objednávka, zda již dorazila faktura, zda již bylo zaplaceno, možnost mít u akce nahrány poté i tyto dokumenty (není nutné přímé napojení na interní systémy, stačí ruční zadávání)
  • možnost schvalování akcí
  • možnost ke kampaním přidávat konkrétní uživatele, přílohy, materiály pro danou akci apod.
  • základní formy vyhodnocování nákladů, přehled akcí co mají proběhnout, co proběhly apod.
  • alespoň základní evidence výsledků, které by šly zobrazit i jinak, než jen čísly (možnosti porovnání?)
  • reporting
Nehledám za každou cenu free řešení, takže i komerční nástroje jsou vítány. Raději bych něco, co bude u nás na serveru s online přístupy, než nějakou službu na serverech provozovatele. Nemusí jít ani o nějaké obrovské řešení. Nyní používám nějaké na zakázku tvořené nástroje a nejsem s nimi zcela spokojený a hledám za ně náhradu.
14. 9. 2012 11:19:49
https://webtrh.cz/diskuse/nastroje-pro-evidenci-reklamy-akci-apod#reply808104
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit