V e-shopu cesketelefony.cz jsem zakoupil mobilní telefon sony ericson vivaz u5i. v ceně 5600 kč.
Tel.po dvou týdnech přestal zcela fungovat.Poslal jsem jej zpět na reklamaci.Po více jak měsíci přišel telefon zpět,poškozen a opět nefunkční.Volal jsem do zmíněného obchodu na reklamační oddělení,a tam mi bylo zděleno že na vrácení zboží nemám nárok.Mám ho opět poslat zpět a půjde znovu do servisu.Je samozřejmé že o nějaké věčné zasílání telefonu do servisu nemám zájem,nemluvě o stálém placení poštovného a odvážení balíku na 10km vzdálenou poštu.
Měl jsem pochybnosti již při doručení telefonu,jelikož balení obsahovalo nabíječku jež není do našeho typu zásuvky,nebyl k němu ani český návod,byl nahrazen cd-rom obchodu s návody k různým telefonům,tento typ cd neobsahovalo.To jsem bohužel ignoroval.Na záručním listu/kupní smlouvě je zaškrtnuto pole Prodej dle zákona č.40/1964 sb. občanský zákoník.Já ovšem přístroj zakoupil na ič,do firmy.Firma je také uvedena na faktuře,prodej by měl spadat tedy do obchodního zákoníku.Jaký mám tedy nárok na vrácení telefonu,jaké kroky v tomto případě dále podniknout?
6. 2. 2011 12:07:56