Zadejte hledaný výraz...

Napsali o nás

Lerak89
verified
rating uzivatele
17. 9. 2013 01:33:49
Zajímal by mě váš názor, ať už z pohledu práva, eshopaře, nebo zákazníka na tento "trend", dá-li se to tak nazvat. Alespoň já osobně to pozoruji čím dál častěji, u nás, ale hlavně v zahraničí.
Nemyslím teď odkazy na články, ani heureku apod. Prostě jen "text v uvozovkách" vkusně vnořený do stránky který samozřejmě chválí a pod tím podpis pan Novák z Prahy, nebo podpis není. Žádný specialista, nikdo z oboru, prostě dojem, že tohleto o nás řekl tenhle zákazník, tak to je snad pravda, nebo ne?
Věříte tomu, že to není jen vycucané z prstu? Dá se to vůbec nějak dokázat, kontrolovat? Vyvolá to ve vás podvědomě jistotu, nebo spíš naopak, pocit oblbování? Nebo jste vůči tomu absolutně neutrální?
Nesnažím se teď nikoho osočovat, jen zvědavost. Jinak mě osobně to nevadí a pokud jsou takové vsuvky psané dost lidsky, občas se i přistihnu, že mě to ovlivňuje.
17. 9. 2013 01:33:49
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945654
p.s.l.a.v.a
verified
rating uzivatele
17. 9. 2013 01:38:50
mě to nevadí, ale vždycky mi to připomene ty proflakly weby na hubnuti, zázračný pilulky a podobně.
17. 9. 2013 01:38:50
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945653
tom32
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 9. 2013 06:01:14
Mne to vadi. Akoze sam mam na webe vynatky emailov od zakaznikov, na tom nevidim nic zle, proste - testimonials. Ale vzdy som na vsetky weby daval skutocne to, co povedali klienti - s ich dovolenim. Vadi mi to, ked vidim fotografie zakaznikov. Nech mi niekto vysvetli, ktory klient sa da vyfotit a posle fotku firme aby ju zverejnila spolu s jeho chvalitebnou recenziou? Nepaci sa mi to napriklad u pozickovych weboch, kde pan v saku a kravate si chvali, ako mu pomohla pozicka 1000 Kc do vyplaty a na obrazku to vypada ze uz len ten jeho oblek stal niekolkonasobok tejto sumy a dotycny pan vobec nevyzera na to, ze potreboval tisicku do vyplaty.
17. 9. 2013 06:01:14
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945652
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
17. 9. 2013 06:20:59
Na masovou skupinu to má jednoznačně vliv. Rozdíl v důvěryhodnosti, samozřejmě, že je lepší mít u toho u kontakt na recenzi podávajícího klienta. Rozhodně to bylo využíváno potenciálními klienty (ověřování). Záleží, jakého tématu se to týká, hubnutí si vybavuju taky:) Tohle byly služby (správa IT).
17. 9. 2013 06:20:59
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945651
Adam
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
17. 9. 2013 08:04:45
Na mě to má vliv jen tehdy, pokud se mezi referencemi objeví známé a tudíž ověřitelné jméno. V případě chvalozpěvů Pepíků z Horní Dolní to neřeším.
17. 9. 2013 08:04:45
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945650
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 9. 2013 08:19:34
Napsal p.s.l.a.v.a;999368
mě to nevadí, ale vždycky mi to připomene ty proflakly weby na hubnuti, zázračný pilulky a podobně.
Přesně tak. takže když něco takového vidím, tak je mi jasné že je to lež,k tomu přidané fotky z fotobanky... Takže za mě to vrhá na web negativní pohled a NIKDY bych to k nám nedal (teda pokud nezačnu prodávat čínskou vivagru)
---------- Příspěvek doplněn 17.09.2013 v 08:22 ----------
Napsal 365solutions;999387
Na mě to má vliv jen tehdy, pokud se mezi referencemi objeví známé a tudíž ověřitelné jméno. V případě chvalozpěvů Pepíků z Horní Dolní to neřeším.
Jako třeba Mudr. Hrochové z dětské polikliniky v Motole ... ve skutečnosti byly fotky ukradeny z Městské nemocnice v Moskvě kde pracuje na LDN :-)
17. 9. 2013 08:19:34
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945649
Mě to osobně nevadí, ať to tam firmy mají, ale nedávám tomu vůbec žádnou váhu a pozornost, přesně od té doby, co jedna firma tam měla fotky svých zaměstnanců s fiktivními jmény a k tomu pochvalné texty, bohužel je nenapadlo, že ty lidi někdo může znát... tedy jsem uznal, že to tak dělá většina, tedy je to profesionální šméčko na lidi, takže to už ani nečtu.
17. 9. 2013 09:52:08
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945648
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
17. 9. 2013 09:58:39
Já bych to bral pozitivně, pokud bych dotyčné znal, nebo to byly aspoň pravděpodobné autority v oboru (uvedená firma, pozice). Pokud jsou to mně neznámé a nejspíš vymyšlené Markéty Barabové z Těšína, beru to jako velké mínus.
17. 9. 2013 09:58:39
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945647
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 9. 2013 10:08:12
Napsal tom32;999375
pan v saku a kravate si chvali, ako mu pomohla pozicka 1000 Kc do vyplaty a na obrazku to vypada ze uz len ten jeho oblek stal niekolkonasobok tejto sumy a dotycny pan vobec nevyzera na to, ze potreboval tisicku do vyplaty.
Reklama na šampus a koňak funguje tak, že na obrazovke vidíte ľudí zo spoločenskej triedy o stupeň vyššej, ako je produkt určený. Pretože tým vyvoláte v ľuďoch cieľovej skupiny pocit, že kúpou výrobku sa do tej vyššej triedy zaradia ;) Presne ako sa Škoda snaží prezentovať Octaviu do vyššej triedy, ako skutočne patrí :D
17. 9. 2013 10:08:12
https://webtrh.cz/diskuse/napsali-o-nas/#reply945646
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit