Zadejte hledaný výraz...

Naprostá debilita zaměstnanců GE Money Bank

meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 9. 2009 23:17:22
Ve svém maximálním rozhořčení si prostě nemůžu dovolit se nesvěřit se svými zážitky... Celý večer nadávám k zbláznění, tak se o to podělím i s vámi.
Vloni v létě jsem si chtěl založit podnikatelský účet (podnikal jsem jen s osobním) a vzhledem k výhodným poplatkům za europlatby a příchozím platbám zdarma jsem zvolil GE Money Bank - kvůli účtu Business Active jsem je pak na WebTrhu vychvaloval...
SHIT 1) Pobočka. Při zakládání účtu jsem se informoval, zda banka na základě obratů na účtu automaticky nabízí podnikatelské úvěry tak, jako to dělá např. RB. Odpověď: ano, po 3 měsících. Po 3 měsících jsem zjistil, že správná odpověď měla znít "ne".
SHIT 2) Pobočka. Při zakládání účtu mi bylo řečeno, že s embosovanou MC Business se dá platit na internetu. Nedalo - musel jsem si po zjištění pravdy počkat na MC Internet.
SHIT 3) Operátorka. Při zjišťování, podle jakého kurzu se účtují on-line platby kartou v cizích měnách mi bylo řečeno, že podle platného kurzu devizy prodej v den platby. Na argument, že mi byla platba zaúčtována podle jiného kurzu, operátorka sdělila, že se kurz každou vteřinu mění a platba se zaúčtuje podle toho (asi obchoduje na Forexu?). Správná odpověď: Kurz devizy prodej platný následující den po provedení platby.
SHIT 4) Pobočka? Vracíme se k SHITu 2) - zjistil jsem, že MC Business se dá aktivovat pro on-line platby. Jenže, je to pravda? Tuto informaci mi podal operátor, zda je pravdivá jsem zatím neověřil. Ačkoliv u jiných bank to tak funguje, proto mě to tehdy tak překvapilo.
MAXIMUM SHIT 5) Operátorka. Tak tohle je přesně to, kvůli čemu jsem maximálně vytočenej... V sobotu mi přišla SMS, že někdo zkusil mojí internetovou MC zaplatit 2 Kč, že to neprošlo kvůli zadání chybných údajů a ať zavolám, jestli je to OK. Tak jsem zavolal, vysvětlil problém a operátorka doporučila kartu zablokovat. Řekl jsem jí, ať to zatím neblokuje, protože jsem věděl, že tento týden ji budu urgentně potřebovat. Na to mi odpověděla, že už jí zablokovala. BEZ JAKÉHOKOLIV SOUHLASU! Ještě mi v tu chvíli nedošlo, jaký to bude problém, bez internetové karty být, tak jsem se zeptal, kdy bude nová - cca. do týdne.
Řekl jsem si, že OK, že to nebudu řešit, platit mi stačí v pátek. Včera jsem však zkusil zavolat, jestli by to nešlo popohnat. A víte, co jsem se dozvěděl? Že po zablokování karty automaticky nevystaví novou, ale musím si o ni požádat na pobočce!
Zítra jdu na centrálu GE zkusit vše vyřešit... Budu chtít buď novou kartu okamžitě (nepředpokládám, protože za expres vydání do 2 dnů, což mi mimochodem nikdo nenabídl, se platí 1500,- Kč), nebo odblokovat starou, protože v ceníku mají položku "odblokování", avšak nikdo z operátorů na GE lince neví, co to je (pak bych se spokojil s omluvou za úkony operátorky) a nebo mi řeknou, že to předají k vyřešení a pak budu požadovat úhradu jak nákladů na alternativní řešení situace, tak i ušlého zisku (potřebuju zaplatit dodavateli, pokud nezaplatím, musím nakoupit dráž jinde).
No, nechalo by vás tohle v klidu?
A jako malý bonus - můžete hlasovat, jak to se mnou dopadne :o))
23. 9. 2009 23:17:22
https://webtrh.cz/diskuse/naprosta-debilita-zamestnancu-ge-money-bank#reply376732
isgroup
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 9. 2009 00:56:59
uprimne ??
hahaha.. no ja uz jsem tady parkrat poukazoval na jejich otresny sluzby a mam snima taky spoustu zabavy z minulosti a jeste ze soucasnosti..
kazdopadne ale zjistuju napriklad u RB ze za ty problemy nemuzou operatorky ani pracovnici ale vedeni, protoze jsou vsude spatny informace a ty samotny zamestnanci spoustu veci nevi..
napriklad vedeli jste ze kdyz poslete platbu z ebanky do RB (je to jedna spolecnost) tak ta platba jde jeden den ?? Protoze neustale vyuzivaji dva systemy ? Jedne seefova z brna to vedela. ale slecna na podpore a dalsi na pokladne o nicem takovym neslysela .. tak co si o tom myslet
muzu jen doporucit FIO, uz mame 4 mesic, a jsem 100% spokojen.
24. 9. 2009 00:56:59
https://webtrh.cz/diskuse/naprosta-debilita-zamestnancu-ge-money-bank#reply376731
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 9. 2009 07:49:01
FIO mám také, jen je škoda, že na el. výpisy nemají homebanking, musí se stahovat ručně... Ale jsou to zlatí lidé, když jsem tehdy zakládal účet, nevěřil jsem vlastním očím... Taková ochota - jsou fakt super.
---------- Post was amended at 17:49 ----------
Tak... kdo byl ten jediný, kdo hlasoval pro odblokování karty? :o))
---------- Post was amended at 8:48 ----------
Tak na GE Money bank odchází dnes jedna velká stížnost na operátorku a jedna pochvala jediné schopné slečny na pobočce ve Stodůlkách...
24. 9. 2009 07:49:01
https://webtrh.cz/diskuse/naprosta-debilita-zamestnancu-ge-money-bank#reply376730
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit