Zadejte hledaný výraz...

Napište nám, jak jste spokojený s naší podporou

Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
21. 5. 2014 17:31:14
Už několikrát jsem se setka s krajním nepochopením ze strany různých služeb. Tentokrát to je LinkedIn. LinkedIn má vadnou funkci (showpage case). Jak jsem zjistil, tak uživatelé chybu hlásili už v prosinci 2013. Na fóru LinkedIn se dozvím, že musím poslat email na podporu, aby udělali editaci, která je sice v rozhranní uživatele, ale nereaguje na zadání uživatele... (WTF!). Tak napíšu email a za chvilku odpoví podpora, že editaci provedli... Další den příjde email s dotazník o spokojenosti s podporou...
Zdánlivě uživatelsky přívětivá akce. Využil jste podporu? Napište nám, jak jste s ní spokojený. A v dotazníků kecy o odbornosti, vstřícnosti a rychlosti podpory a další věci, které uživatele vlastně vůbec nezajímají. Co zajímá uživatele? KDY OPRAVÍ TEN BUG!
Proč to sem píšu? Není to jen proto, že bych si chtěl postěžovat. Podobné dotazníky mi chodí i od českých firem. A vždy je to stejné... Všichni chtějí vědět, JAK JSEM SPOKOJENÝ S PODPOROU, ale z nějakého prapodivného důvodu se nikdo neptá, JAK JSEM SPOKOJENÝ SE SLUŽBOU, kvůli které jsem podporu musel vyhledat.
Dělají takto firmy z lidí blby záměrně, nebo si vůbec neuvědomují, že řeší problém tam, kde žádný není? Kdo chce jednat s podporou? Já teda ne... Já chci tak funkční služby, abych podporu nikdy nepotřeboval.
Co vy na to? Posíláte uživatelům takové prudící dotazníky? Pokouší firmy také vaší trpělivost uhýbáním od problému?
21. 5. 2014 17:31:14
https://webtrh.cz/diskuse/napiste-nam-jak-jste-spokojeny-s-nasi-podporou#reply1025076
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit