Zadejte hledaný výraz...

Nápady jak zlepšit eshop

Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 1. 2009 20:47:28
Napsal Retal;189210
Nechci, aby to znělo nevděčně: Díky, že ses podělil.
Ale ta zpráva/reklama stojí za prd.
Je zcela nestrukturovaná, jsou tam naházené odpovědi z kvalitativního výzkumu, chybí setřídění nebo zdůraznění trendů. Kdo ty odpovědi vybíral a podle jakého klíče? Jak často se objevovala která odpověď? Jaké odpovědi nezařadili autoři do zprávy?
Je opravdu stejně důležité to, že člověk najde na stránkách informace zdarma, a rychlost dodávky?
Pochybuju o metodice. Pochybuju o tom, že 13% lidí chce platit přes Paypal a Paysec. Spíš je navedla přítomnost odpovědi v uzavřené otázce.
A především pochybuju o tom, že lidi sami dokážou vědomě na ty otázky odpovědět. Naprostá většina z nich si neuvědomuje, jestli jim něco vadí a proč jim to vadí. Internetu nerozumí a stav berou jako danost.
Osmi CD takhle zpracovaných "rad" bych čas neztrácel, ani kdyby byly zadarmo.
Měl jsem z toho podobný dojem. Vypadá to, jako by někdo prostě nasázel nějaká čísla s cílem propagovat nějaký záměr.
13. 1. 2009 20:47:28
https://webtrh.cz/diskuse/napady-jak-zlepsit-eshop/strana/2#reply208482
Martin Petrásek
verified
rating uzivatele
13. 1. 2009 22:28:07
Přátelé, tento dokument je podivný. Sám průzkumy veřejného mínění jako jednu ze svých aktivit provádím. Nejsem žádný STEM, jsem jen malý živnostník s poměrně slušným základem matematiky. Nebudu asi žádná analytická špička, ale tohle bych si nedovolil napsat ani zadarmo. A to říkám s vědomím, že ceny průzkumů jsou u mě o 2/3 levnější než u firem co je provádí.
Dokument postrádá podstatné náležitosti. Bez nich nemá ani v nejmenším moji důvěru. Chybí mu způsob zpracování informací, zdroje informací, poptávaná cílová skupina i metodika. Připadá mi to jako totálně vycucané z prstu.
Poptávaný vzorek je nesmyslný, data nedávají smysl, není rozlišeno mezi přímými odpověďmi a názorem agentury.
Prosím, ignorujte tento dokument, protože není dostatečně důvěryhodný.
13. 1. 2009 22:28:07
https://webtrh.cz/diskuse/napady-jak-zlepsit-eshop/strana/2#reply208481
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 1. 2009 22:31:09
Jako hlavní problém vidím to, že se na některé otázky ptají zákazníků. Ti jim přeci nikdy neodpoví tak jak to skutečně je - ne že by vědomě lhali, ale neuvědomují si priority svého rozhodování. Vždyť na tom je založená celá reklama ;)
13. 1. 2009 22:31:09
https://webtrh.cz/diskuse/napady-jak-zlepsit-eshop/strana/2#reply208480
Mike
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 1. 2009 22:38:02
Stačí být pozorný a používat 100x osvědčený "selský rozum"
13. 1. 2009 22:38:02
https://webtrh.cz/diskuse/napady-jak-zlepsit-eshop/strana/2#reply208479
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit