Zadejte hledaný výraz...

Nakupování PR článků – jak poznám, že to bude pro mě výhodné?

Mana
verified
rating uzivatele
1. 6. 2017 20:21:21
Ahoj měl bych dva dotazy:
1.Potřeboval bych zlepšit SEO a také návštěvnost. Přemýšlel jsem, že bych se zaregistroval na placla, linkmonitor a nebo copywriting... Zaplatil bych si napsání článku a zveřejnění na webu stejného obsahu jako je můj. Tím pádem by to mělo pomoci seo optimalizaci a dostat i nějaké návštěvníky na web. Na co všechno se ale díváte, když vybíráte weby pro odkaz? PR nebo je třebas důležité jestli tam těch odkazů není už moc?
2.Každý týden mi píšou nějaké weby, že by se mnou vyměnili odkaz. Většinou jsou to weby stejného obsahu. Ale jak já poznám, že to bude pro mě výhodné? Měří se to někde něčím a nebo jak to děláte?
Děkuji za rady
1. 6. 2017 20:21:21
https://webtrh.cz/diskuse/nakupovani-pr-clanku-jak-poznam-ze-to-bude-pro-me-vyhodne/#reply1282454
Margarita
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 6. 2017 21:00:37
1. Zaměření webu (tématika, cílová skupina) - chodí na něj uživatelé, které by můj web (služba/produkt) zaujal, byl pro ně přínosem?
2. Návštěvnost - čím vyšší, tím lepší (=neplatí vždy), je "blbost" platit si "reklamu" na webu, kam nevkročí ani noha
3. Aktualizace obsahu, obsah samotný - je na web přidáván pravidelně nový obsah, nebo je poslední článek z roku 2000? Je kvalitní, zajímavý atd.?
4. Zpětné odkazy, reklama - jak moc web odkazuje na jiné stránky, kolik je tam reklamy? Všeho moc škodí
5. Cena, důvěryhodnost stránek atd.
Pokud se budete řídit "selským" rozumem, myslím, že snadno rozeznáte přínosný web od odpadu :)
1. 6. 2017 21:00:37
https://webtrh.cz/diskuse/nakupovani-pr-clanku-jak-poznam-ze-to-bude-pro-me-vyhodne/#reply1282453
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 6. 2017 21:16:02
Napsal Margarita;1390056
1. Zaměření webu (tématika, cílová skupina) - chodí na něj uživatelé, které by můj web (služba/produkt) zaujal, byl pro ně přínosem?
2. Návštěvnost - čím vyšší, tím lepší (=neplatí vždy), je "blbost" platit si "reklamu" na webu, kam nevkročí ani noha
3. Aktualizace obsahu, obsah samotný - je na web přidáván pravidelně nový obsah, nebo je poslední článek z roku 2000? Je kvalitní, zajímavý atd.?
4. Zpětné odkazy, reklama - jak moc web odkazuje na jiné stránky, kolik je tam reklamy? Všeho moc škodí
5. Cena, důvěryhodnost stránek atd.
Pokud se budete řídit "selským" rozumem, myslím, že snadno rozeznáte přínosný web od odpadu :)
1) Všichni lžou, reálný trtaffic je řádově mnohmem menší než weby uvádí.
2) Chce SERP efekt nebo reálné lidi?
3) Ano
4 + 5) Vyhodnotit přínos webu neumí skoro nikdo, proto ještě PLACLA a dlaší podobní fungují :) Abys uměl zhodnotit jestli ti web něco dá, musíš trochu znát OP faktory,toho jak se počítá LJ, jak se rozděluje, musíš web projet i po stránce odkazového profilu a další věci, o který většinou ten co kupuje článek nemá ani páru a nakupuje dle vzledu a pocitu webu :)
1. 6. 2017 21:16:02
https://webtrh.cz/diskuse/nakupovani-pr-clanku-jak-poznam-ze-to-bude-pro-me-vyhodne/#reply1282452
Mana
verified
rating uzivatele
2. 6. 2017 17:22:45
Napsal Margarita;1390056
4. Zpětné odkazy, reklama - jak moc web odkazuje na jiné stránky)
Podle jakého nástroje se to dá změřit? A jaký je maximální přípustný počet odkazů?
2. 6. 2017 17:22:45
https://webtrh.cz/diskuse/nakupovani-pr-clanku-jak-poznam-ze-to-bude-pro-me-vyhodne/#reply1282451
Napsal Salamman;1390060
1) Všichni lžou, reálný trtaffic je řádově mnohmem menší než weby uvádí.
4 + 5) Vyhodnotit přínos webu neumí skoro nikdo, proto ještě PLACLA a dlaší podobní fungují :) Abys uměl zhodnotit jestli ti web něco dá, musíš trochu znát OP faktory,toho jak se počítá LJ, jak se rozděluje, musíš web projet i po stránce odkazového profilu a další věci, o který většinou ten co kupuje článek nemá ani páru a nakupuje dle vzledu a pocitu webu :)
Ad 1: Statistiky webů v PlaCle kontrolujeme na výzvu inzerentů a zatím jsme po stovkách kontrol nikoho nevyhodili pro falšování čísel. Weby by byly samy proti sobě. Co je ale nutné vzít v potaz je, jak dlouho článek je na hlavní stránce a že se jedná o návštěvnost celého webu. Takže tenhle parametr je spíš návodný, než určující. Rozhodně bych se díval, jak jsou články na webu komentované - prostě jak to na webu žije - pokud mi jde o návštěvnost a objednávku článku bych ještě specifikoval podle obsahu konkrétního webu, aby byl pro čtenáře přínosný.
Ad 4+5: Vyhodnotit přínos článku je naopak v dnešní době velmi snadné, často zadávají inzerenti do článků UTM paramtery. V GA pak krásně vidí, kolik objednávek jim který článek přinesl a rovnou i kolik peněz jim vydělal. Tohle jsou peníze, které dál do článků vkládají - perpetum mobile. To, je důvod, proč obrat PlaCly stále roste.
Vašek Bartoš
spoluvlastník PlaCly společně s Michalem Kubíčkem
5. 6. 2017 16:34:55
https://webtrh.cz/diskuse/nakupovani-pr-clanku-jak-poznam-ze-to-bude-pro-me-vyhodne/#reply1282450
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit