Zadejte hledaný výraz...

Nákup zboží z USA – nedodání zboží

Navro
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 12. 2014 18:27:22
Zdravím,
Doufám, že jsem to zařadil správně (pokud ne, tak se omlouvám).
Mám na Vás dotaz, a zajímalo by mne jestli má vůbec nějaké řešení nebo mám prostě smůlu...
Vyskytl jsem se v docela blbé situaci... Nakoupil jsem zboží z autorizovaného shopu jedné celosvětově známé značky (a proč to jsem rovnou nenapsat - shopcrossfitreebok.com). Web oficiálně provozován Reebokem.
V hodnotě přes 5000,- (placeno kartou předem, jinou možnost nenabízejí, zvlášt u mezinárodních zásilek)
Sledoval jsem tracking (kurýrní služba FEDEX)... vše bylo v pořádku do chvíle než zboží dorazilo do Prahy na celní odbavení. Dle trackingu žádali o nějaké doplnění informace dovozce... říkal jsem si, že asi nedodali pořádně fakturu nebo prostě nějaká byrokracie. (byl pátek).
V pondělí mrknu jestli se to někam posunulo a ono ano...
"Vyjímka při doručení... Zásilku není možné doručit, vráceno odesílateli"
Volám do Fedexu, a tam mi operátor sdělil, že odesílatel na mě zadal nekompletní telefonní číslo a oni se mi nemohli dovolat... Po kontaktu s odesílatelem jim sdělili ať to pošlou zpět... ani se nezmohli na to jim poskytnou správné tel. číslo na mne a hned to chtěli zpět.
Bohužel jsem volal odpoledne a balík už měli odbavený a připravený k cestě zpět, takže už to ani nemohli zastavit...
Po té následovalo několik výměn emailu se shopem, stručně asi takto...
První reakce byla dobrá, že jakmile jim balík dorazí zpět tak jsou schopni jej během 10-14 pracovních dnů přeposlat zpět.
Jelikož jsem to chtěl do vánoc, tak píšu zda-li je možné to poslat ihned z věci co mají na skladě a balík co se jim vrátí si mohou nechat...
Odpověď přišla docela rychle - že to jde ale musím udělat novou objednávku a že mě refundují v plné výši...
Logicky se ptám jak mě hodlají refundovat (paypal, T/T)?, že zaplatit další objednávku, mít přes 500USD z účtu pryč a žádné zboží uplně nehodlám...
Bez odpovědi.
Po dalších asi 5 mailech (velice seriózních, k žádným nadávkam jsem se nesnižoval, pořád jsem si říkal, velkej shop, známá značka, oficiální prodejce...), kdy jsem se dožadoval vyřešení tohoto problému...
Pořád bez reakce.
Říkám si... vánoce se blíží dám jim čas, třeba toho mají dost... den... dva.. nic.
Tak píšu dotaz skrz formulář na jejich stránkách z jiného emailu, na jiný produkt, čistě informačně zda-li reagují na dotazy.
Odpověď přišla do 10minut !
Na to se už zmůžu pouze na reakci, že doufám, že jsou spokojení se svým jednáním... s dodatkem "Enjoy my money... tricksters..."
_____________________________________
A kdo to dočetl až jsem, tak tomu děkuji, a rád bych slyšel jestli mám nějakou šanci vidět své peníze nebo už se s nimi můžu pouze rozloučit? Je nějaká možnost jak je vymáhat zpět? Nemám s nákupem s USA moc zkušenosti a reklamovat to nejde - jelikož jsem to zboží ani nikdy neviděl...
Dá se proti tomuto nějak bránit ? Nějaké rady? Tipy? Děkuji.
11. 12. 2014 18:27:22
https://webtrh.cz/diskuse/nakup-zbozi-z-usa-nedodani-zbozi#reply1075733
TOM19
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 12. 2014 18:59:27
Good bye, money...
11. 12. 2014 18:59:27
https://webtrh.cz/diskuse/nakup-zbozi-z-usa-nedodani-zbozi#reply1075732
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 12. 2014 19:06:01
Já nakupoval v USA před několika měsíci. Nic nepřicházelo, tak jsem se na to ptal v eshopu, kde jsem nakupoval. Omlouvali se a prý, že mi to hned pošlou znovu. Podle informačních e-mailů se tak stalo, ale už je to další měsíc a pořád nic, tak se chystám na další kolo... Zajímavý taky bylo, že jsem platil kartou, platbu mi strhli z účtu a pak po mě chtěli poslat nějaké doklady, prý jsem pro ně nedůvěryhodný. To mě tenkrát naštvalo, nakonec jsem jim to poslal, ale s náležitým upozorněním, že nachargovat si to a pak chtít řešit doplňující informace není dobrý způsob, jak potěšit zákazníka.
11. 12. 2014 19:06:01
https://webtrh.cz/diskuse/nakup-zbozi-z-usa-nedodani-zbozi#reply1075731
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
11. 12. 2014 19:51:38
Navro: jako poslední možnost proveďte chargeback platby karty u své banky, tohle bych ale volil jako poslední možnost
quikman: to je normální/běžný postup, někdo ukradne nebo zneužije platební kartu, a pak poškozený a banka provede onen zmíňený chargeback, a prodejce nedostane peníze a zboží odešle podvodníkovi, chtějí si prostě ověřit, že ta karta je skutečně tvoje a že si ji nezneužil, na tom není nic špatného
11. 12. 2014 19:51:38
https://webtrh.cz/diskuse/nakup-zbozi-z-usa-nedodani-zbozi#reply1075730
Navro
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 12. 2014 01:56:33
Skusil jsem poslední možnost, napsal jsem email s hrozbou, že jsem kontaktoval banku (což jsem nakonec taky udělal) a že pokud zboží nepošlou, příp. nevrátí peníze, že banka provede chargeback na základě naší emailové komunikace...
Nevím jestli to na to mělo vliv, každopádně odpověď příšla, dokonce hned od 2 jiných lidí z jejich firmy, jeden se to snažil řešit, druhý napsal že dostal svolení od supervisora k přeposlání... najednou...
Zítra by měli balíček odeslat, tak jsem zvědavý...
Píšu to jen informačně, kdyby někdo někdy řešil podobný problém, tak toto by mohlo být řešení ;-)
Zároveň tímto děkuji Macecha za radu ;-)
17. 12. 2014 01:56:33
https://webtrh.cz/diskuse/nakup-zbozi-z-usa-nedodani-zbozi#reply1075729
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit