Zadejte hledaný výraz...

Načítat obsah emailů a pracovat s nimi v eshopu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 8. 2017 08:54:59
Zdravím programátory. Má takový nápad, ale můj programátor (ani jeden) se na to moc netváří. Prý to není úplně jednoduché. Zeptám se Vás na váš názor. Nechci používat žádné externí nástroje. Potřebuji mít ke každé objednávce, ke každému zákazníkovi veškerou komunikaci v eshopu (např. u objednávky) Tzn. jednoduchá věc - emaily z rozhraní eshopu odesílat a ta komplikovanější věc, příchozí emaily nějak odchytávat a v rozumném formátu je mrskat do eshopu. A ze všech emailů vytvářet jedno dlouhé vlákno, např. u té objednávky. Opravdu to je takový problém? Nebo jste to už někdo dělali a dá se to nějak rozumně vyřešit?
Díky
29. 8. 2017 08:54:59
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297605
Vazat na objednavku nevim, ale ukladat do DB (imap/pop3 cist ze schranky, odesilatel, datum, telo mailu) a propojovat podle mailove adresy tridene podle casu si dokazu predstavit...
29. 8. 2017 09:08:35
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297604
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 8. 2017 09:09:36
Jde to, ale.
Potřebuješ minimálně 2 lidí a vlastní vps / server - jeden co udělá spešl funkci / skript na serverové časti pro přístup k emailům; druhý na implementaci toho skriptu / funkce do eshopu.
Ale jak říkáj, není jednoduchý a ani na pár hodin.
edit: nebo ten imap/pop3, ale i tak...
29. 8. 2017 09:09:36
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297603
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
29. 8. 2017 09:10:09
No úplně jednoduché to není, ale je to docela běžná věc.
Na serveru se nastaví ať příchozí emaily na nějakou adresu zpracovává např. PHP skript, a v něm si vyparsuju potřebné informace (id objednávky atd). Co s tím pak udělám už je jen na mě.
EDIT:
na tomto principu funguji ticketovací systémy
29. 8. 2017 09:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297602
TomasAbc
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 8. 2017 09:10:11
Sám o sobě to problém není to udělat. Já v tom zas tak velký problém nevidím :-) :-)
PS: Nechápu proč VPS? Stačí to dát do cronu a spouštět výběry jednou za čas řekněme jednou za 15 minut A toto umožňuje běžně hosting
Dva lidi? Na co? Šlo by to celé udělat přímo v tom eshopu včetně cronu
Nedávno jsem něco takového dělal a nebyl v tom žádný problém
29. 8. 2017 09:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297601
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 8. 2017 09:13:24
Napsal vdusek;1407338
Vazat na objednavku nevim, ale ukladat do DB (imap/pop3 cist ze schranky, odesilatel, datum, telo mailu) a propojovat podle mailove adresy tridene podle casu si dokazu predstavit...
Jedině podle parsování ID v předmětu mailu, to by šlo.
29. 8. 2017 09:13:24
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297600
> parsování ID v předmětu mailu
Jak donutite odesialtele, aby to ID uvadel, vzdyt ho nemusi ani znat v danem okamziku.
A ta jeho mailova adresa je taky nic moc - muze psat ohledne jedne objednavky ze svych ruznych adres
29. 8. 2017 09:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297599
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 8. 2017 09:19:00
Mě by stačilo to párovat dle emailové adresy (Nestává se, že by psali z více adres). Pokud přijde zpráva z nějaké emailové adresy a bude k tomu existovat nevyřízená objednávka - šup s tím tam. Protože více jak 90% komunikace je právě k takovým objednávkám. Já potřebuji, aby různí lidé, když už mají kurňa tu objednávku otevřenou, vyřídili jednoduchou komunikaci jako "toto zboží nemáme", "je tam krátká expirace", "prosíme o strpení, termín dodání cca 3 dny" apod. A aby když na to dotyčný odepíše, aby to opět všichni viděli z adminu objednávky a byl v tom pořádek.
Navíc tuto poštu rovnou přesunu někam do vyčleněné složky a já sám se jí už věnovat nebudu. Pro mě samá pozitiva.
29. 8. 2017 09:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297598
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 8. 2017 09:19:56
Napsal TomasAbc;1407341
Sám o sobě to problém není to udělat. Já v tom zas tak velký problém nevidím :-) :-)
PS: Nechápu proč VPS? Stačí to dát do cronu a spouštět výběry jednou za čas řekněme jednou za 15 minut A toto umožňuje běžně hosting
Dva lidi? Na co? Šlo by to celé udělat přímo v tom eshopu včetně cronu
Nedávno jsem něco takového dělal a nebyl v tom žádný problém
Jo no, proč to udělat tak, aby se ty emaily získaly přímo, když jde použit cron, imap apd.
---------- Post added 29.08.2017 at 09:22 ----------
Napsal vdusek;1407343
> parsování ID v předmětu mailu
Jak donutite odesialtele, aby to ID uvadel, vzdyt ho nemusi ani znat v danem okamziku.
A ta jeho mailova adresa je taky nic moc - muze psat ohledne jedne objednavky ze svych ruznych adres
Eshop odešle potvrzení s ID, a pak se jen odpovídá, teda já to tak dělám.
Ty mailové adresy, to by asi tak časté nebylo, ale ruční sparování by už nebylo problémové.
29. 8. 2017 09:19:56
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297597
Mam takovy pocit, ze hledate ticket system, ktery automaticky z prichozi posty vytvari tickety, ktere uz nasledne dalsi lide vyrizuji. Jen ho potrebujete navazat na eshop/objednavku.
Nasadit treba https://www.hesk.com/ a veskerou komunikaci se zakaznikem resit pres nej
29. 8. 2017 09:24:12
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297596
Petr Daněk
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
29. 8. 2017 09:28:17
Zalezi na tom co vse tam chcete ukladat. Pokud chcete ukladat jen text emailu k dane objednavce, tak je to prace na hodinu (vybirani pres IMAP, prirazeni k objednavce dle emailu, spousteno cronem, nepocitam do toho praci v uprave administrace - zobrazovani te komunikace, odpovidani primo z administrace, to nedokazu odhadnout bez znalosti systemu). Je tam ovsem par otazek - budete chtit stahovat a ukladat na server take vsechny prilohy z emailu? Pisete, ze chcete priradit dle emailu - co kdyz bude mit dany zakaznik vice objednavek pod emailem - ke ktere to priradite?
29. 8. 2017 09:28:17
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297595
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
29. 8. 2017 09:31:12
Napsal vdusek;1407347
Mam takovy pocit, ze hledate ticket system, ktery automaticky z prichozi posty vytvari tickety, ktere uz nasledne dalsi lide vyrizuji. Jen ho potrebujete navazat na eshop/objednavku.
Nasadit treba https://www.hesk.com/ a veskerou komunikaci se zakaznikem resit pres nej
Ticketovací systém jsem měl, je to dobrá věc ale také to nepochytí vše. X krát se mi psalo že jednou zákazník odpověděl přes automatický mail z objednávkou, podruhé se mu to nechtělo v poště hledat a tak napsal na obecný mail co měl eshop a potřeti třeba odpovídal na ten ticket. Takže podle mě se to pořádně nepodchytí nikdy. Vždy je s tím boj :-)
29. 8. 2017 09:31:12
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297594
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 8. 2017 09:32:40
Napsal kenod;1407348
Zalezi na tom co vse tam chcete ukladat. Pokud chcete ukladat jen text emailu k dane objednavce, tak je to prace na hodinu (vybirani pres IMAP, prirazeni k objednavce dle emailu, spousteno cronem, nepocitam do toho praci v uprave administrace - zobrazovani te komunikace, odpovidani primo z administrace, to nedokazu odhadnout bez znalosti systemu). Je tam ovsem par otazek - budete chtit stahovat a ukladat na server take vsechny prilohy z emailu? Pisete, ze chcete priradit dle emailu - co kdyz bude mit dany zakaznik vice objednavek pod emailem - ke ktere to priradite?
Zdravím, stahovat jen text bez příloh. Problém je ale, že když odpovídají, tak tam většinou je i stará komunikace, ta by se musela odfiltrovat. Více aktivních objednávek nebývá a většinou nám o tom dají vědět.
Nechci cizí ticketovací systém, raději zaplatím programátorovi jednorázově, než platit pravidelně do zblbnutí.
29. 8. 2017 09:32:40
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297593
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
29. 8. 2017 10:53:39
Ahoj, resili jsme pred 2 lety to same. Zprovoznili jsme to, ale chybely nam tam funkce, ktere vyuzivame v Outlooku natolik, ze jsme to prestali v eshopu pouzivat. Jedna vec je totiz udelat to napojeni a druha rozhrani, pres ktere to vse ovladat.
Takze jsme si udelali plugin do Outlooku, kde se pri zobrazeni nahledu e-mailu zjisti patricna objednavka a zobrazi se v ribbon panelu info o objednavce a tlacitka pro otevreni detailu obj. v adminu, pridani poznamky, stornovani objednavky, poslani SMS (kdyz prijde zprava o nedoruceni na email) nebo e-mailove sablony a dropdown s ostatnima objednavkama daneho zakazika.
Takze doporucuju vyuzit jiz existujici a zavedene nastroje a jen je trochu vylepsit
29. 8. 2017 10:53:39
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297592
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 8. 2017 12:07:21
A mohu se zeptat, co vám tam přesně chybělo? Já totiž žádné složité funkce v Thunderbirdu nepoužívám. Přečtu, odpovím. Ale třeba kecám. Napovíte?
29. 8. 2017 12:07:21
https://webtrh.cz/diskuse/nacitat-obsah-emailu-a-pracovat-s-nimi-v-eshopu#reply1297591
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit