Zadejte hledaný výraz...

Nabídka realizace PPC reklam od Medvídka

Ahoj všem, k 30.9.2009 na základě své žádosti odcházím od soucasneho zamestnavatele - Seznam.cz, kde jsem zamestnan necelé dva roky na pozici "Specialista reklamního systému PPC" v oddělení Sklik. Jsem vedoucím týmu realizující a spravující reklamní kampaně pro VIP klienty (rozsáhlé kampaně pro eshopy, aerolinky, CK, financni ustavy...).
S ohledem na výše uvedené od 1.10. nabízím své služby vytvoření, správy a optimalizace PPC kampaní v systémech AdWords, Sklik, AdFox, eTarget a Facebook.
Reference:
1) 2007 - Administrátor PPC kampaní - Outrider.
- Realizace kampaní pro velké klienty nadnárodních mediálních agentur MindShare, Mediaedge:CIA a Beyond Interactive (T-Mobile, O2, Direct.cz, SkyEurope, Skoda, Mazda, Nike, ...). Pod vedením Martina Kopty.
- Certifikat Google Advertising Professional
2) 2008 - 2009 - Sklik.cz
- Vedoucí týmu pro VIP zákazníky. Realizace kampaní pro náročné VIP klienty.
- Spolupráce na realizaci "Sklik Partner" - připravované obdobě Google AdSense.
- Prezentace na konferenci "Efektivní Web" (02/2009 - Brno)
- Školení a spolupráce s mediálními agenturami
Nabízené služby:
- Vytvoreni PPC kampaní dle zadání klienta (spolecne nalezení optimalního a efektivního vyuziti PPC)
- Správa a optimalizace kampaní (nově vytvořených ci převzetí správy jiz bezicich kampaní)
- Analýza soucasnych kampaní s jasně formulovanými body co, jak a proc zmenit.
- Školení PPC (PPC obecně, školení Sklik)
Nejsem zastáncem neprůhledných PPC kampaní, kdy klient neví za co presne platí, zda se mu kampane vyplací a kdy nechape, proc 40% rozpoctu plati za správu kampane. Proto je samozrejmosti:
- Klient ma vzdy do svých uctu pristup
- Platí se za cas, kdy se na kampaních skutecne pracovalo (ne nesmyslne platby jako 1Kc za kazdy realizovany proklik a podobne)
- Individuální přistup vyplývající z omezeného počtu klientů (odmítám práci pro desítky klientů, kvůli které pak není čas kampaním se věnovat)
- Moznost pripravy pravidelnych reportů s přehledy o výdajích a průbehu kampaní
- Maximalni snaha o efektivni kampane. Tedy jasne definovane cile a jejich prubezne vyhodnocovani.
Navíc:
PPC kampaně vnímám jako součást internetového marketingu kde vse zavisi na vsem. Není mozne privest jakoukoli navstevnost na klientuv web, kdyz potom u klienta neprovede akci, kterou vyzadujeme (nakup, predani kontaktu, stazeni dokumentu atd...). Je nesmysl realizovat kampan, pokud web klienta na ni neni pripraven a neumi navstevniky zpracovat. Proto kazda zakazka je unikatni a je samozrejmosti upozornit na vsechny souvislosti, ktere se samotnou PPC kampaní souvisi.
Více informací:
www.PPCreklamy.cz (prezentace se připravuje)
email: maly(zavinac)medvidek.cz nebo robert(zavinac)ppcreklamy.cz
23. 9. 2009 10:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-realizace-ppc-reklam-od-medvidka#reply376179
Dnes spustena promo prezentace na http://ppcreklamy.cz/. Dosud jsem fungoval bez jakehokoli webu. Kompletni webova prezentace bude dokoncena v dubnu.
9. 3. 2010 20:05:33
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-realizace-ppc-reklam-od-medvidka#reply376178
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit