Zadejte hledaný výraz...

Nabidka: Emailova kampan

matkokubko
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 4. 2009 04:40:50
Pocet emailu, ktere budou odeslany je 38,408. Vzhledem k mnozstvu emailu, rozposlani bude udelano postupne v prubehu 3-4 dnu.
98% jsou ceske emaily, priblizne 2% slovenskych emailu.
Text emailu pouze ve smyslu zakona c. 480/2004 Sb.
http://www.uoou.cz/index.php?l=cz&m=left&mid=11:05&u1=&u2=&t=
Pouze text, zadne prilohy nebo HTML/obrazky.
V cene je rozposlani emailu. Databaze emailu neni na prodej.
Cena 4000 Kc.
Dalsi moje projekty/nabidky: MFA, e-shopy, Katalogy, nehnutelnosti, aukce, hodnocení, email kampaňe, Drupal, Ubercart, Našeptávač - Seznam.cz a zbozi.cz
1. 4. 2009 04:40:50
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275008
Jakub
verified
rating uzivatele
(101 hodnocení)
1. 4. 2009 04:57:04
Mohl bych znát zacílení kampaně? Tedy jakou cílovou skupinu se bude snažit oslovit?
1. 4. 2009 04:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275007
matkokubko
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 4. 2009 05:07:56
Odhaduji to na sledujici vekove skupiny:
16-20 let 15%
21-25 let 20%
26-30 let 15%
31-35 let 15%
36-40 let 20%
41-45 let 5%
46 a vic let 10%
1. 4. 2009 05:07:56
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275006
Jakub M.
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
1. 4. 2009 08:08:04
Zdravím, jaký je předpokládaný termín rozesílání? Hodilo by se mi nejpozději desátého dubna.
Díky.
1. 4. 2009 08:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275005
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
1. 4. 2009 10:57:10
Napsal matkokubko;254627
Odhaduji to na sledujici vekove skupiny:
16-20 let 15%
21-25 let 20%
26-30 let 15%
31-35 let 15%
36-40 let 20%
41-45 let 5%
46 a vic let 10%
A zamereni skupiny? Jedna se o databazi z nejakeho cileneho webu (napri. IT nebo kosmetika nebo pravnici) nebo je to kazdy pes jina ves (tzn. vhodne pouze pro spamery a zbozi, ktere ma siroky zaber).
1. 4. 2009 10:57:10
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275004
matkokubko
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 4. 2009 13:09:15
Q1/ Do 10.dubna se to stihne rozposlat.
Q2/ Je to mix - osobni emaily - vhodne pro zbozi.
Ne, pravnici to nejsou.
Q3/ lze se domluvit na "vyzkoušení"? To jest nejprve dejme tomu 1/4 mailing za 1000 + když tam bude dobrá odezva dokoupil bych i zbytek
A3/ slo by ale cena za 1/4 by nebyla 1000 Kc, totiz mne to bude trvat to nastavit, text, platba, atd.
1/4 udelam za 2500 Kc. kdyz se bude libim, doplatis 2000 Kc a dodelam ostatni 3/4.
Q4/ šlo by se domluvit na odstranění evidentně ženských emailů (všechno, co končí na "ova") a na rozeslání na zbytek - kolik by jich v takovém případě bylo?
A4/ slo by to udelat, zabere to cas, napsat logiku, vyskouset, atd. Levnejsi bude email odeslat vsem.
1. 4. 2009 13:09:15
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275003
A jaký je teda zaměření skupiny? Pokud to budou maminky doma s dětma a já jim chci nabídnout pneumatiky nebo rybářský náčiní tak to bude fiasko...
1. 4. 2009 15:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275002
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
1. 4. 2009 15:57:18
Napsal matkokubko;254806
Q2/ Je to mix - osobni emaily - vhodne pro zbozi.
Ne, pravnici to nejsou.
Spis by pomohlo kdo to je a ne kdo to neni...
1. 4. 2009 15:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275001
matkokubko
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 4. 2009 23:18:20
Je to mix - osobni emaily.
1. 4. 2009 23:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply275000
Napsal matkokubko;255435
Je to mix - osobni emaily.
A mas souhlas se zasilanim komercnich sdeleni?
1. 4. 2009 23:40:10
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply274999
matkokubko
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 4. 2009 23:50:52
Souhlas se zasilanim komercnich sdeleni nemam, a proto "Text emailu pouze ve smyslu zakona c. 480/2004 Sb.", t.j. je potrebne o ten souhlas pozadat.
1. 4. 2009 23:50:52
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply274998
Napsal matkokubko;255465
Souhlas se zasilanim komercnich sdeleni nemam, a proto "Text emailu pouze ve smyslu zakona c. 480/2004 Sb.", t.j. je potrebne o ten souhlas pozadat.
Teda nechci ti kazit business, ale toto smrdi pruserem. Neco takoveho sem zazil. Byli osloveni lidi na osobnim emailu a cca 1/4 z nich se ptala, kde se rozesilatel k tomu osobnimu emailu dostal. I žádost o souhlas brali jako spam a tak to nějak dobře nedopadlo.
Něco jiného je, když máš lidi v databázi, kterým pravidelně posíláš maily a pak jim tam vložíš do nějakéhe ezinu reklamu.
Škoda...
1. 4. 2009 23:58:57
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply274997
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
2. 4. 2009 10:44:30
Napsal matkokubko;255465
Souhlas se zasilanim komercnich sdeleni nemam, a proto "Text emailu pouze ve smyslu zakona c. 480/2004 Sb.", t.j. je potrebne o ten souhlas pozadat.
A pozadal jsi?
Zakoupil jsem si na CD databázi podnikatelských subjektů, čítající několik desítek tisíc záznamů. Prodejce databáze mě ubezpečil, že takovou databázi lze použít i pro marketingové účely. Je tedy možno na elektronické adresy z databáze zasílat obchodní sdělení bez předchozího souhlasu ?
Je třeba rozlišovat mezi marketingem řekněme klasickým (zasílání poštovních zásilek, telemarketing) a službou informační společnosti. Tyto formy marketingu lze vůči právnickým osobám provádět v zásadě bez větší regulace a především bez souhlasu dotčených subjektů. Naproti tomu zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou je služba informační společnosti a je regulována zvláštním zákonem. (zákon č.480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění zákona č.214/2006 Sb.). Souhlas se zasíláním obchodních sdělení je třeba získat předem (pokud nejde o stávajícího zákazníka) a musí být vztažen ke konkrétnímu odesílateli. Z povahy věci tedy vyplývá, že žádný tvůrce takto rozsáhlé databáze podnikatelských subjektů není schopen zajistit souhlas pro blíže nespecifikovaný okruh odesílatelů obchodních sdělení, kteří se rekrutují z řad odběratelů jeho produktu. Odpověď tedy zní: nikoliv.
2. 4. 2009 10:44:30
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply274996
matkokubko
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 4. 2009 14:10:28
Napsal tomcupr;255622
A pozadal jsi?
Jak jsem jiz naspal: nepozadal jsem a proto, o nej treba v emailu pozadat.
Napsal matkokubko;255465
Souhlas se zasilanim komercnich sdeleni nemam, a proto "Text emailu pouze ve smyslu zakona c. 480/2004 Sb.", t.j. je potrebne o ten souhlas pozadat.
P.S. Dekuji za vsechny komentare, rad bych vse delal v mezich zakonu, a proto predtim nez neco budu rozposilat, zeptam se na nazor advokata.
2. 4. 2009 14:10:28
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply274995
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
2. 4. 2009 14:57:30
Napsal matkokubko;255770
Jak jsem jiz naspal: nepozadal jsem a proto, o nej treba v emailu pozadat.
Souhlas se zasíláním obchodních sdělení je třeba získat předem (pokud nejde o stávajícího zákazníka) a musí být vztažen ke konkrétnímu odesílateli.
2. 4. 2009 14:57:30
https://webtrh.cz/diskuse/nabidka-emailova-kampan/#reply274994
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit