Zadejte hledaný výraz...

Na kolik vyjde SEO konzultant?

Martin
verified
rating uzivatele
2. 4. 2013 12:54:52
Napsal marat;931366
Pánové, máte někdo osobní zkušenosti s marketing+SEO firmama.Někdo, kdo pracoval pro vás a můžete ho s klidným svědomým doporučit. Nechce se mi jít do "one-man show" firmy.
Kolik procent ze zisku se obvykle platí za SEO servis? Připadá mi to jako nejlepší model.
Si přečti na webu mého ex-spolužáka ze střední Martina Matějky www.martinmatejka.cz jak to chodí :) Zaplatíš si tedy agenturu a ona ti pak dá toho jednoduchého SEO konzultanta a budeš mít to jméno... :)
2. 4. 2013 12:54:52
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885328
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 4. 2013 12:57:01
Ono se to lehce říká, ale já mám prostě omezený rozpočet a musím se podle toho zařídit. Víc dohromady nedám, aniž bych ohrozil finanční stabilitu rodiny.
To znamená, že buď nakoupím zboží, pronajmu slušný eshop a marketing budu nějakou dobu studovat z knih, nebo to všechno urychlým konzultantem. Jenže když čtu vaše příspěvky, tak mi to začíná připadat jako obří, velmi riziková investice.
2. 4. 2013 12:57:01
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885327
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 4. 2013 13:03:06
pochybuju že agentura pro tebe, jako pro začátečníka, bude dělat za nějaká procenta :), těžko najdeš za tvých podmínek i "one-man show"
2. 4. 2013 13:03:06
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885326
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 4. 2013 13:06:34
Takže to vypadá, že budu muset koupit odborníka na webu cpressu...
2. 4. 2013 13:06:34
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885325
to "seo" je beh na dlouhou trat, neni to nic, co kdyz udelate pri spusteni, tak okamzite ponese ovoce. Jedna vec je delat eshop cisty, uzivatelsky privetivy, se zajimavym obsahem. Na to vam staci opravdu par konzultaci s clovekem, co se orientuje. Nasledne prace jsou pak neco jineho. Vytvorit umele kvaitni odkazovy profil docela trva a neni to zdarma a to nejen co se tyka prace nejakeho cloveka ci firmy, ale proste umistovat kvlaitni odkazy neni jen tak jednoduche. Kdyz vynechame ty free PR weby, coz je naprosto k nicemu, tak proste z kvalitnich obsahovych webu, blogu apod. to zdarma jen tak nebude. Bud vas to bude stat penize, nebo produkty apod. A to je beh na dlouhou trat.
Po spusteni shopu potrebujete dle meho zacit prodavat a to co nejrychleji a co nejvice, k tomu jsou ale vhodnejsi jine prodejni kanaly, nez je zamereni se na seo. PPC, porovnavace, bannerove reklamy apod. Osobne bych sel pri spusteni shopu cestou, ze bych si vytvoril kvalitni web (onpage) a dale na nem pracoval, coz zvladnete sam. Ono vydavat recenze, psat o produktech apod. dokaze temer kazdy, byt to nebude uplne na 100 % a budete mit obsah apod. A zaroven se spustenim se zameril na jine zdroje zakazniku, ktere prinesou efekt ihned, uridite u nich jednoduse naklady. Pote zacal resit offpage veci.
---------- Příspěvek doplněn 02.04.2013 v 13:14 ----------
Napsal marat;931378
Takže to vypadá, že budu muset koupit odborníka na webu cpressu...
1. tvorte vlastni obsah na webu (recenze produktu, clanky, uzivatelske rady, navody apod.) - budete mit unikatni obsah, lide budou mit duvod si to jit cist, vyhledavace to budou mit rady
2. u podstatnych produktu tvorte unikatni popisy, obrazky ve vice kusech apod. - opet obdobny efekt jako bod 1
3. vytvorte si jednoduchy web s dobrym vnitrnim prolikovanim
4. vyhledejte si obsahove weby, blogy apod. ktere se venuji vasemu oboru a kontaktujte je s nabidkou, zda o vas napisou a co za to budou chtit a nechte je tvorit clanky o vas, vasich produktech apod. to bude ale neco stat, ale to by stalo i s konzultanty
5. chodte na diskusni fora, kde se vyskytuje vase cilovka a diskutujte tam s nimi. Klidne rovnou jako prodejce, bez prime podpory a viditelne reklamy, ale casem to miva efekt
Vice mene to je 95% toho, co by pro vas delali SEO magove, pripadne co by vam poradili konzultanti.
2. 4. 2013 13:09:52
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885324
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 4. 2013 13:52:10
Napsal Radek O.;931380
1. tvorte vlastni obsah na webu (recenze produktu, clanky, uzivatelske rady, navody apod.) - budete mit unikatni obsah, lide budou mit duvod si to jit cist, vyhledavace to budou mit rady
2. u podstatnych produktu tvorte unikatni popisy, obrazky ve vice kusech apod. - opet obdobny efekt jako bod 1
3. vytvorte si jednoduchy web s dobrym vnitrnim prolikovanim
4. vyhledejte si obsahove weby, blogy apod. ktere se venuji vasemu oboru a kontaktujte je s nabidkou, zda o vas napisou a co za to budou chtit a nechte je tvorit clanky o vas, vasich produktech apod. to bude ale neco stat, ale to by stalo i s konzultanty
5. chodte na diskusni fora, kde se vyskytuje vase cilovka a diskutujte tam s nimi. Klidne rovnou jako prodejce, bez prime podpory a viditelne reklamy, ale casem to miva efekt
Vice mene to je 95% toho, co by pro vas delali SEO magove, pripadne co by vam poradili konzultanti.
Tím webem myslíte ten eshop nebo mám vytvořit ještě extra další web, který bude na eshop odkazovat?
Mám v plánu mít na eshopu blog, kde jsem právě chtěl o zboží psát.
2. 4. 2013 13:52:10
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885323
ano, tim webem myslim vas shop. Blog proc ne, jen k tomu jednu vec - musi to tam zit. Ne ze tam bude jedna zprava za pul roku, nebo z pocatku kazdy den a pak to bude upadat, jak to tak obvykle chodi.
Jinak idealni je mit obsah i na strankach zbozi, takze diskuze zakazniku, jejich recenze apod.
2. 4. 2013 13:56:52
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885322
Ono sa to tu trochu zamotava okolo SEO a SEO konzultantov a podobne, ale pri starte e-shopu nie ste odkazany len na organicke vyhladavanie, nezabudajte ze su dalsie mozne zdroje konverzii na ktorych sa da pracovat. Ja skusim dat zjednoduseny navod ako na to samozrejem je predpoklad ze si vyberiete technicke riesenie, ktore obsahuje nastroje ktore vam toto vsetko umoznia kontrolovat:)
Strategia
  • Urobte si analyzu vyhladavacieho trhu, zistite co, a ako ludia vyhladavju v suvislosti s vasim biznisom
  • Dopyty vytriedte podla hladanosti, zaraddte do dimenzii podla ktorych ich ludia vyhladavaju (Oblecenie pohlavie - panske, damske, detske, Obecenie typ - boty, tricka, teplaky atd.. atd..)
  • Obsah vasich stranok prektyte s vasim produktovym katalogom tak ze na zaklade vysledkov analyz urcite ktore dimenzie a ich hodnoty budu tvorit kategroie (kategorie budu zaroven vstupen stranky pre SEO) a ktore spresnujuce filtre (Kategorie aj filtre sa daju pozuit ako vstupne stranky pr PPC)
  • Mate perfektny zaklad pre architekturu a strukturu e-shopu ktora sa prekryva s tym co ludia skutocne hladaju.
  • Vyhladavacie dopyty z anlyzy posuite ako zakladne frazy pre posi kategorii produktov
  • Dimenzie a ich hodnoty pouzite na vytvorenie struktury PPC kampani. 1 hodnota jednej dimenzie bude jedna reklamna zostava a jedna vstupna stranka.(Priklad Obleceni damske - sestava, Vstupna stranka prislusna kategoria, klucove slova vytiahnete z analyzy)
Marketing
  • SEO - Vysledkom bude shop pripraveny hned predavat, vo vyhladavani sa vo fresh indexe ocitnete vysoko vdaka obsahu ktory ste vytvorili na zaklade vysokej relevancie mozete z toho chvilu tazit pokial vas google zas neodstrci kus dalej
  • PPC - Spustite ihned PPC. PPC ked sa urobi precizne a tak ako som popisal anasledne sa bude merat vykon a zlepsovat zacne okamzite generovat cashflow a pri dobrej optimalizacii zisk.
  • Zo skusenosti viem ze PPC dokaze zaplatit v zaciatkoch aj naklady na SEO.
  • Porovnavace - Pripravte a optimalizujte feed pre porovnavace tovarov i ked nie ste najlacnejsi dokazu lacno generovat navstevnost a nasledne aj pripadne konverzie.
  • Kde je zisk ? - pokial sa PPC zaplati, zarobi aj na SEO a porvnavace si na saba zarobia, ziskavate cashflow a zisk z direct a opakovanych nakupov, ktore vas nic nestoja. Vytvorite zivotaschopny oragnizmus a postupne budete ziskavat stale viac.
Konkurencia
Urobte si analyzu konkurencie, kde je vasa konkurencia, ako inzeruje, co ponuka, v com sa odlisujete.
Pouzite nejake techniky konkurencneho spravodajstva. Napriklad si najdite 5 shopov konkurencii na Heureke a vytriedte ich hodnotenia. Heureka je krasnym zdrojom najcenejsich dat o konkurencii aky existuje. Mate tam zadarmo stvoky reakcii k podnikaniu konkurencie. Staci to len vytriedit a opat klasifikovat. Co je u inych pre, proti preco. Z toho mate zaklad pre marketingovu komunikaciu so zakaznikom u vas. Nevyhody vysvetlite, rozdiely komunikujte.
Analytika - výkonostný marketing
Zabezpecte meranie vykonu vsetkych kampani, tu by som sa zveril do ruk niekoho co analyztike rozumie, pretoze je to sice psoledny bod, ale pre neustale zlepsovanie a optimalizaciu vykonu beziacich kampani asi najdolezitejsi.
Nie je to ziadna magia, ani nic co sa neda naucit, len treba vediet ako na to a su za tym stvoky hodin prebdenych noci ... :)
2. 4. 2013 14:59:18
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885321
Pavel Ungr
verified
rating uzivatele
3. 4. 2013 08:33:24
Napsal marat;931366
Pánové, máte někdo osobní zkušenosti s marketing+SEO firmama.Někdo, kdo pracoval pro vás a můžete ho s klidným svědomým doporučit. Nechce se mi jít do "one-man show" firmy.
Kolik procent ze zisku se obvykle platí za SEO servis? Připadá mi to jako nejlepší model.
Doufám, že nemyslíte firmu SEO servis! To by bylo to nejhorší, co byste mohl chtít!
Záleží na domluvě s konkrétním konzultantem. Z mých zkušeností jsou to jednotky až malé desítky procent.
3. 4. 2013 08:33:24
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885320
Lukas Pitra
verified
rating uzivatele
3. 4. 2013 12:42:24
Osobně jsem ještě nepoznal skutečně dobrého "SEO člověka", který by šel s hodinovkou pod 1.000/h. Každopádně většina dobrých "SEO konzultantů" má širší přesah, než jen SEO a fungují spíše jako marketingoví konzultanti - ono to ani jinak nejde, SEO není nějaká metoda izolovaná ve vzduchoprázdnu. Proto často pracují na bázi odměny ze zisku nebo zvýšení jiného KPI, spíše než na bázi odměny za čas. Taková odměna bude ale vždy individuální - záleží na mnoha faktorech od typu a velikosti byznysu přes současnou situaci až po lidské, technické a investiční zdroje.
Mimochodem, k tématu výběru konzultanta jsem nedávno sepsal pár slov na blog, třeba vám to pomůže: http://www.lukaspitra.cz/jak-vybrat-konzultanta-a-nespalit-se/
3. 4. 2013 12:42:24
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885319
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 4. 2013 14:40:21
Napsal Cody;931738
Doufám, že nemyslíte firmu SEO servis! To by bylo to nejhorší, co byste mohl chtít!
Záleží na domluvě s konkrétním konzultantem. Z mých zkušeností jsou to jednotky až malé desítky procent.
SEO servis je pouze slovní spojení. :-) Ani nevím, že taková firma existuje. U mě nemá nikdo bez doporučení a pozitivní historie šanci. :-)
3. 4. 2013 14:40:21
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885318
Treo Media
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2013 00:46:55
Myslím, že vám Patrik tím souhrnem ušetřil první hodinu SEO konzultanta :-). Nejlepším doporučením při omezeném rozpočtu, je vzít práci do svých rukou a pořádně makat. Patrik hezky popsal, že nejdůležitější částí, jak získat konverze (píši konverze, protože návštěvnost nic neznamená), je mít kvalitní architekturu webu. E-shop má tu výhodu, že má spoustu stránek, spoustu kategorií a záleží jen na kvalitní přípravě a vhodném rozvržení stránek i filtrů. Na vaše produty míří tisíce frází - podle barev, velikostí, konfigurace atd..podle toho, co prodáváte. Když máte omezený rozpočet, musíte si dát maximálně záležet na přípravě webu. Nafoťte si svoje produkty, udělejte zajímavé (hlavně originální) texty, jasný a srozumitelný nákupní proces. A následně rozvíjejte své aktivity i mimo váš e-shop. Pište blog, dejte blogerům produkt zdarma, ať ho vyzkouší a napíši recenzi, diskutujte na diskuzních fórech, komunikujte se zákazníky, dělejte soutěže, raďte ostatním, pište tipy a triky atd...Někdo tomu říká Inbound Marketing, dle mého to vždy patřilo do oblasti SEO
Je třeba brát v potaz, že SEO je především logická záležitost a ty nejpřirozenější věci, jsou také většinou ty nejlepší. Začněte analýzou klíčových slov a stránky na to připravte.
Jak tvořit informační architekturu, jak hledat klíčová slova? O tom napsal Marek Prokop úžasný článek a určitě doporučuji si jej přečíst. Možná raději 2x. :-) http://vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov.
Mnoho štěstí, Jakub
5. 4. 2013 00:46:55
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885316
Treo Media
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2013 00:47:10
Myslím, že vám Patrik tím souhrnem ušetřil první hodinu SEO konzultanta :-). Nejlepším doporučením při omezeném rozpočtu, je vzít práci do svých rukou a pořádně makat. Patrik hezky popsal, že nejdůležitější částí, jak získat konverze (píši konverze, protože návštěvnost nic neznamená), je mít kvalitní architekturu webu. E-shop má tu výhodu, že má spoustu stránek, spoustu kategorií a záleží jen na kvalitní přípravě a vhodném rozvržení stránek i filtrů. Na vaše produty míří tisíce frází - podle barev, velikostí, konfigurace atd..podle toho, co prodáváte. Když máte omezený rozpočet, musíte si dát maximálně záležet na přípravě webu. Nafoťte si svoje produkty, udělejte zajímavé (hlavně originální) texty, jasný a srozumitelný košík.
Je třeba brát v potaz, že SEO je především logická záležitost a ty nejpřirozenější věci, jsou také většinou ty nejlepší. Začněte analýzou klíčových slov a stránky na to připravte.
Jak tvořit informační architekturu, jak hledat klíčová slova? O tom napsal Marek Prokop úžasný článek a určitě doporučuji si jej přečíst. Možná raději 2x. :-) http://vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov.
Mnoho štěstí, Jakub
5. 4. 2013 00:47:10
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-seo-konzultant/strana/3#reply885317
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit