Zadejte hledaný výraz...

Na kolik vyjde naprogramování aplikace na mobil?

vsevcz
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 10. 2018 04:30:20
Zdravím,
zajímalo by mě na jakou částku vyjde naprogramování aplikace na mobil? Jako vzor můžeme použít aplikaci od Favi v AppStore https://itunes.apple.com/cz/app/favi.cz-vyhledavac-nabytku/id1180512075 . Měl bych zájem o něco podobného ale nerad bych se nechal natáhnout, děkuji
14. 10. 2018 04:30:20
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369498
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 10. 2018 05:18:00
Jak vite, ze je "jednoducha"? Pokud dokazete poznat, ze je aplikace "jednoducha", tak by jste mel dokazat odvodit cenu ne?
14. 10. 2018 05:18:00
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369497
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
14. 10. 2018 08:11:00
My jsme si nechávali jednu programovat a vyšlo to na pár tisíc. Ale byl šikovný programátor.
14. 10. 2018 08:11:00
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369496
Adam Gajdečka
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
14. 10. 2018 08:44:39
Těžko odhadovat, ale tipuji tak okolo 25 tisíc
14. 10. 2018 08:44:39
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369495
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
14. 10. 2018 09:01:27
Napsal Bogdan;1489773
Jak vite, ze je "jednoducha"? Pokud dokazete poznat, ze je aplikace "jednoducha", tak by jste mel dokazat odvodit cenu ne?
Myslím, že sis to vzal trochu moc k srdíčku ... Dle mého pointou slova "jednoduchou" je myšleno zpracování -> nijak komplexní apka pro uživatele v rozmezí aplikace Favi. Tzn. "kolik si myslíte, že by stálo udělat podobnou aplikaci" ...
14. 10. 2018 09:01:27
šikmo.cz – Digitální parťák, od designu přes vývoj až k marketingu.
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369494
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 10. 2018 11:58:10
Bogdan je docela buthurt, ale chápu ho. Také nesnáším tyhle experty. Dal jsem si před rokem předsevzetí, že nezareaguji ani na jednu poptávku, kde je uvedeno ''je to lehké'' ''jednoduché'' ''na 5 minut'' a věřte je mi lépe. A přitom by bylo tak jednoduché napsat ''myslím si, že práce není časově náročná''.
Za slovy ''je to lehké'' ''jednoduché'' ''na 5 minut'' je z 95% člověk, který nechce investovat adekvátní finance do zakázky a chce to známé webtrhářské TOP za 100 korun.
Nacenit mobilní aplikaci Ti pomůžu. Design a celková funkčnost aplikace vychází z již existující mobilní responzivní verze webu. Dokonce je tam dost prvků vypuštěných a navíc nic nepřiděláno. Takže se pouze vzala mobilní web verze a zpracovala do iOS aplikace. K tomu byl potřeba někdo, kdo se vyzná v iOS aplikacích a má zkušenosti se schvalovacím procesem do App storu. Cena teda může být dost individuální, ale můj odhad je 4 - 10 tis. CZK větší cenu to nemá. V tvém případě pokud to nebude vycházet z již existující struktury tak počítej 20-40 tis. CZK (pokud budeš mít design).
14. 10. 2018 11:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369493
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 10. 2018 12:02:42
Napsal Doctore97;1489780
Myslím, že sis to vzal trochu moc k srdíčku ... Dle mého pointou slova "jednoduchou" je myšleno zpracování -> nijak komplexní apka pro uživatele v rozmezí aplikace Favi. Tzn. "kolik si myslíte, že by stálo udělat podobnou aplikaci" ...
Já jsem si to nikam nebral, nicméně podobnou aplikaci za "jednoduchou" nepovažuju, jelikož v tomhle případě je to založeno na celé existující platformě, což pochybují, že on dodá a předpokládá, že mu programator "jednoduše" vytvoří vše od designu po databáze, backend API, atd... :)
A ne, mobilní aplikace nedělám...
@streetcz jop, tyhle experty miluju...
14. 10. 2018 12:02:42
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369492
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
14. 10. 2018 12:37:59
@streetcz ano, taky takové zakázky neberu a sem taky spokojen, nicméně podívej se na to z druhé strany.
Mám klienty, kteří "chci jednoduchej web" myslí ve stylu žádné složité funkční prvky nebo animace, prostě jen výpis zásadních informací. To, že to neumí správně pojmenovat je sice blbé, ale cílem nás jako odborníků je vidět za to, co klient říká.
Mnohdy na webtrhu vidíš "práce na 5 minut" apod, což při rozkliku dost utvrzuje popis "za referenci" nebo "poptává nizkou cenu".
Ale podívejte se na tohle vlákno. Je to diskuze. Zadavatel nikde nepíše, že to chce levně, že to chce rychle, ale že chce znát odpověď "na jakou částku vyjde naprogramování jednoduché aplikace na mobil?" ... tudíž poptává obecný pohled, aby věděl s čím má počítat. A jako ukázku své představy uvedl zdroj na aplikaci Favi. Navíc dodává "Měl bych zájem o něco podobného ale nerad bych se nechal natáhnout, děkuji" ... takže chce dát na radu zdejších a dle toho teprve vypsat poptávku ...
Takže když si dáš 2 a 2 dohromady, vidíš někoho, kdo něco chce a ptá se, na kolik ho to vyjde, protože nemá tušení a poskytl nějaké základní informace, aby se v tom někdo z nás mohl vyznat.
Proto si myslím, že si to Bogdan vzal až moc k srdčíku, protože bezhlavě se naštval na to, co tu vidí běžně a pak z něj vypadlo to, co vypadlo ... a to u vlákna, kde prostě nemusel.
K tématu:
Vezmu-li zkušenosti z oboru, tak můj odhad je stejný, jako @czstreet. Okolo těch 30 - 60 000 Kč s grafikou (jakože základní apka dobře napsaná pro iOS s grafikou na míru).
Pokud to budeš chtít plnit z nějaké administrace nebo tahat odněkud - ty data - tak přihoď 10 000 Kč na něco rozumného (aby se v tom dobře pracovalo a fungovalo to kvalitně s apkou).
14. 10. 2018 12:37:59
šikmo.cz – Digitální parťák, od designu přes vývoj až k marketingu.
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369491
Pavel.Mahler
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 10. 2018 12:38:44
Pridavam se ke kolegum, vzdy kdyz vidim slovo "jednoduche" pak na poptavku nereaguji. Slovo "jednoduche" znamena v prekladu znamena "chci vsechny obvykle funkcionality ktere vidim ve vsech aplikacich ktere bezne pouzivam, jako napr. facebook, ale hlavne aby to bylo za co nejnizsi cenu. Budu vedome ignorovat fakt, ze facebook ma na vyvoj sve aplikace rozpocet v radu desitek milionu dolaru rocne.".
14. 10. 2018 12:38:44
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369490
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 10. 2018 13:14:39
Napsal Doctore97;1489799
@streetcz ano, taky takové zakázky neberu a sem taky spokojen, nicméně podívej se na to z druhé strany.
Mám klienty, kteří "chci jednoduchej web" myslí ve stylu žádné složité funkční prvky nebo animace, prostě jen výpis zásadních informací. To, že to neumí správně pojmenovat je sice blbé, ale cílem nás jako odborníků je vidět za to, co klient říká.
Mnohdy na webtrhu vidíš "práce na 5 minut" apod, což při rozkliku dost utvrzuje popis "za referenci" nebo "poptává nizkou cenu".
Ale podívejte se na tohle vlákno. Je to diskuze. Zadavatel nikde nepíše, že to chce levně, že to chce rychle, ale že chce znát odpověď "na jakou částku vyjde naprogramování jednoduché aplikace na mobil?" ... tudíž poptává obecný pohled, aby věděl s čím má počítat. A jako ukázku své představy uvedl zdroj na aplikaci Favi. Navíc dodává "Měl bych zájem o něco podobného ale nerad bych se nechal natáhnout, děkuji" ... takže chce dát na radu zdejších a dle toho teprve vypsat poptávku ...
Takže když si dáš 2 a 2 dohromady, vidíš někoho, kdo něco chce a ptá se, na kolik ho to vyjde, protože nemá tušení a poskytl nějaké základní informace, aby se v tom někdo z nás mohl vyznat.
Proto si myslím, že si to Bogdan vzal až moc k srdčíku, protože bezhlavě se naštval na to, co tu vidí běžně a pak z něj vypadlo to, co vypadlo ... a to u vlákna, kde prostě nemusel.
K tématu:
Vezmu-li zkušenosti z oboru, tak můj odhad je stejný, jako @czstreet. Okolo těch 30 - 60 000 Kč s grafikou (jakože základní apka dobře napsaná pro iOS s grafikou na míru).
Pokud to budeš chtít plnit z nějaké administrace nebo tahat odněkud - ty data - tak přihoď 10 000 Kč na něco rozumného (aby se v tom dobře pracovalo a fungovalo to kvalitně s apkou).
Asi jsme to vlákno pochipili oba jinak... Kdyby neuvedl schávlně několik krát "jednoduchou aplikaci" tak bych reagoval jinak....
14. 10. 2018 13:14:39
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369489
Když jsem chtěl udělat aplikaci od jedné nejmenované firmy podobnou téhle aplikaci bylo mi od nich řečeno 600 000Kč
Teď jak se v tom pohybuji již delší dobu vím, že mě chtěli extrémně natáhnout..
Nicméně myslím si, že jak zmínili kolegové tak to výjde kolem těch 30 000Kč až 50 000Kč záleží na programátorovi a jeho zkušenostech.
Čím je ale programátor + kodér lepší tím si nechá víc zaplatit.
Důležité je jestli máš připravený design stránky.
Ať ti to vyjde, držím palce.
Kdyby jsi chtěl rád ti pomůžu.
14. 10. 2018 22:07:29
https://webtrh.cz/diskuse/na-kolik-vyjde-naprogramovani-aplikace-na-mobil#reply1369488
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit