Zadejte hledaný výraz...

N: Trochu jiné statistiky ze Super Bowlu

Finále ligy NFL sledovalo oficiálně něco přes 100 milionů diváků, což znamenalo obrovskou příležitost pro společnosti a hlavně jejich reklamy. Deník USAToday vyhlásil výsledky hlasování o nejlepší reklamní spot odvysílaný v průběhu zápasu. První desítce suverénně vévodí Budweiser s dojemným příběhem popisující lásku štěňátka ke koním. Celé minutové video nesoucí název „Puppy Love“ stihlo za šest dní nasbírat neuvěřitelných 42 milionů zhlédnutí na YouTube. Budweiser si nechal na reklamách záležet, jelikož získal i třetí místo za spot „Hero’s Welcome“. Druhá a čtvrtá příčka patří firmě Doritos. Co mají tyto reklamy společného s daným produktem je věc druhá. Ale že jich bylo, za všechny čtvrtiny utkání mohli diváci vidět zhruba 60 reklam.
http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4
A kolik že takové okýnko ve vysílacím čase vlastně stojí? Dle Bleacher Report byste si za třicetisekundový spot zaplatili 4 miliony dolarů. Asi polovina reklam byla dvakrát delší.
Zajímavé statistiky si na své konto připsal také Twitter. Ten těsně překonal svůj rekord z minulého roku. V průběhu klání zaznamenal 25 milionů nových tweetů, grafu však vévodí 87yardový touchdown Percyho Harvina. Při tomto momentu uživatelé posílali 381 000 tweetů za minutu.
7. 2. 2014 20:30:51
https://webtrh.cz/diskuse/n-trochu-jine-statistiky-ze-super-bowlu/#reply994187
Viktor
verified
rating uzivatele
8. 2. 2014 01:16:47
8. 2. 2014 01:16:47
https://webtrh.cz/diskuse/n-trochu-jine-statistiky-ze-super-bowlu/#reply994186
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit