Zadejte hledaný výraz...

N: Nativní reklama je na vzestupu

_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
23. 3. 2014 22:10:45
Tak jsem narazil na další, dle mého soudu hodně zajímavý článek - tentokrát na blogu Online žurnalistika. Na Webtrhu se průběžně diskutuje o PR článcích a tohle je myslím k tématu.
Jedná se o nativní reklamu, což mají být právě takové "lepší PR články". Které se opravdu nepíšou kvůli zpětným odkazům, ale především kvůli tomu, aby je čtenáři sami dál sdíleli. Ukázkový příklad takového článku je zde:
http://online.wsj.com/ad/article/narratives_brocade_62681.html?prx_adv=&prx_ap=0&prx_rk=1394552189162&prx_t=88310515
Čeho si všimnout?
- článek je označen "Sponsor Generated Content", což vypadá o dost lépe, než u u nás "komerční článek" nebo něco podobného,
- umístění zpětného odkazu, resp. odkazů,
- toho, že článek má opravdu hlavu a patu - jinak řečeno, je to mnohem víc o něčem, než o ničem.
Adam Javůrek (autor výše zmíněného blogu a spolumajitel firmy NextBig) uvádí, že nativní reklama roste o 20% ročně, což mluví samo za sebe.
Nativní reklama dobyla další médium: Wall Street Journal
Další významný deník podlehl kouzlu nativní reklamy: o lavírování mezi obsahem a inzercí se pokusí Wall Street Journal. To Washington Post stejný formát po roce od startu inovuje.
23. 3. 2014 22:10:45
https://webtrh.cz/diskuse/n-nativni-reklama-je-na-vzestupu#reply1008912
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit