Zadejte hledaný výraz...

N: Je real time marketing mrtvý?

Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
3. 2. 2014 21:54:48
Má smysl naskočit na vlnu aktuálních témat a ukázat svoji značku? Letošní Super Bowl jako obvykle přilákal pozornost diváků a tím pádem i marketérů, kteří si připravili real time kampaně. Tyto real time kampaně jsou dopředu připravené. Není to tedy spontální reakce na aktuální téma, proto takový marketing vypadá křečovitě. Čím větší křečovitost, tím menší viralita. Několik ukázek pokusů o zaujetí fanoušků posbíralo Mashable:
Real-Time Marketing: Only the Dumb Survive
http://mashable.com/2014/02/03/real-time-marketings-epic-fail/?utm_cid=mash-com-fb-socmed-link
Má se smysl pokoušet o real time marketing? Pravděpodobně ano, ale je nutné znát své publikum, vše správně načasovat a trefit ten správný kontext. Zároveň musíte mít tu "správnou" značku. Podrobněji to rozebírá Business2community.com
Is Real-Time Marketing Dead? - Business 2 Community
http://www.business2community.com/marketing/real-time-marketing-dead-0744439
Jaký máte názor na real time marketing? Používáte to? Umíte naskočit na vlnu?
3. 2. 2014 21:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/n-je-real-time-marketing-mrtvy#reply992886
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit