Zadejte hledaný výraz...

Myšlenková mapa marketingu & reklamy

Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
3. 5. 2013 22:15:43
Udělal jsem si takovou základní myšlenkovou mapu pro možnosti reklamy. Připadá vám něco špatně zařazené? Chybí vám tam něco?
3. 5. 2013 22:15:43
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897644
chybi tam toho docela dost. jenom pár z toho co chybí...
radio + televize - sponzoring
tv - teleshopping
radio+tv - specialni formaty (souteze..)
tisk - specialni formaty (souteze, predplatne...)
CPT - nejen bannery, ale treba i textova reklama
PPC - nabizi i treba centrum.cz v ramci svych webu, ale pravda, neni to klasicky PPC system
atd..
3. 5. 2013 22:27:10
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897643
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 5. 2013 22:55:41
Já tam postrádám.
Sponzoring
Public relations
Podpora prodeje
Direct marketing (něco z toho tam máš)
Výstavy a veletrhy
Podpora prodeje v místě prodeje
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2013 v 22:57 ----------
...a když jsi zabředl i do analýzy klíčových slov, tak mi tam chybí analytika UX stejně jako marketingový výzkum, ať už na něj koukáš jen z té komunikační části nebo i z té ekonomické.
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2013 v 23:01 ----------
....to je ovšem celkem dost špatné na uchopení, protože začínáme lézt do statistiky, sociologie, psychologie nákupního chování a ekonomiky.
Takže se nabízí otázka: Kde končí marketing a začíná ekonomika podniku, na jedné straně a kde končí marketing a začíná reklama na straně druhé?
3. 5. 2013 22:55:41
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897642
Samuel
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
3. 5. 2013 23:42:56
Docela dobré,
ale dost nepřehledné.
Takovouhle myšlenkovou mapu bych v hlavě mít nechtěl :)
Držím palce k úspěšnému dokončení
3. 5. 2013 23:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897641
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
3. 5. 2013 23:48:27
Já to asi omezím jen na internet... Jak je tam i offline svět, tak je to už moc rozsáhlé...
3. 5. 2013 23:48:27
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897640
Je to inspirativní. Možná bych mapu zjednodušil pouze na vyjmenování skutečných prvků online marketingu. Nerozlišoval bych technologie. Ukázal bych vzájemné vazby. Pokud to nebude vadit, využiji pro inspiraci ve svojí eKnize o internetovém marketingu.
3. 5. 2013 23:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897639
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
4. 5. 2013 00:13:11
Tak už jsem to aktualizoval a dal tam jen internetový marketing... Do toho offline si teď pouštět nebudu... Zatím budu ladit jen ten net :)
---------- Příspěvek doplněn 04.05.2013 v 00:14 ----------
Napsal radimh;945110
Je to inspirativní. Možná bych mapu zjednodušil pouze na vyjmenování skutečných prvků online marketingu. Nerozlišoval bych technologie. Ukázal bych vzájemné vazby. Pokud to nebude vadit, využiji pro inspiraci ve svojí eKnize o internetovém marketingu.
To není finální fáze... Nechám si to zdrbnout a pak to ještě předělám... Až to bude dokonalé O:)
---------- Příspěvek doplněn 04.05.2013 v 00:17 ----------
to Bedříšek: tak cílem té mapy je spíše rychle nabídnout předhled o možnostech, aby si klienti mohli udělat představu, co kam patří a jaké jsou vazby... Je to cílené na laiky, kteří chtějí mít základní přehled... Takže to nemusí jít moc do hloubky.
4. 5. 2013 00:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897638
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 5. 2013 00:28:32
Napsal siva01;945118
to Bedříšek: tak cílem té mapy je spíše rychle nabídnout předhled o možnostech, aby si klienti mohli udělat představu, co kam patří a jaké jsou vazby... Je to cílené na laiky, kteří chtějí mít základní přehled... Takže to nemusí jít moc do hloubky.
Máš tam analýzu klíčových slov a technické formáty, takže buď by to mělo být bez toho, nebo ti tam budou některé věci chybět, pokud chceš udržet jen určité přiblížení. Všechno ostatní je totiž navenek viditelné a je samotným cílem, ale výše uvedené je technický prostředek k dosažení cíle.
4. 5. 2013 00:28:32
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897637
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
4. 5. 2013 10:37:06
Tak už jsem to zase překopal, vytřídil a promazal... Už by se to mohlo blížit konečné fázi
4. 5. 2013 10:37:06
https://webtrh.cz/diskuse/myslenkova-mapa-marketingu-reklamy#reply897636
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit