Zadejte hledaný výraz...

Můžu zákazníka upozornit, že mu na poště leží balík na dobírku?

HonzaD
verified
rating uzivatele
9. 3. 2017 08:07:08
Souhlasím, jakékoliv strašení nebo vyhrožování je kontraproduktivní. My posíláme SMS s upozorněním tak po týdnu, 10 dnech, ale na jeho základě si zásilku vyzvedne tak cca 20% kupujících. Drtivá většina vyzvedává zásilku tak do tří dnů (v době dovolených je to občas déle). Jakmile zásilka leží na poště víc jak týden, tak se zpravidla vrátí.
9. 3. 2017 08:07:08
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-zakaznika-upozornit-ze-mu-na-poste-lezi-balik-na-dobirku/strana/2#reply1265333
HonzaZ
verified
rating uzivatele
9. 3. 2017 11:46:57
Díky za odpovědi, moc jste mi pomohli! :)
Jinak když už jsme řešili upozornění na nezaplacenou dobírku, upozorňujete zákazníka taky na to, když si vybere platbu převodem a ani po X dnech od vytvoření objednávky stále od něj nemáte peníze na účtu?
Pokud ano, jak dlouho prosím čekáte, než takové upozornění pošlete?
9. 3. 2017 11:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-zakaznika-upozornit-ze-mu-na-poste-lezi-balik-na-dobirku/strana/2#reply1265332
HonzaD
verified
rating uzivatele
9. 3. 2017 11:50:40
Napsal HonzaZ;1370864
Díky za odpovědi, moc jste mi pomohli! :)
Jinak když už jsme řešili upozornění na nezaplacenou dobírku, upozorňujete zákazníka taky na to, když si vybere platbu převodem a ani po X dnech od vytvoření objednávky stále od něj nemáte peníze na účtu?
Pokud ano, jak dlouho prosím čekáte, než takové upozornění pošlete?
My po uplynutí splatnosti plus pár dni navíc, objednávku stornujeme a kupujícího informujeme e-mailem. Drtivá většina kupujících dává převod tak do tří dnů, jak je to déle, tak už většinou nezaplatí (čest vyjímkám).
9. 3. 2017 11:50:40
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-zakaznika-upozornit-ze-mu-na-poste-lezi-balik-na-dobirku/strana/2#reply1265331
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit