Zadejte hledaný výraz...

Muž nebo žena

webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
9. 4. 2013 13:52:28
Pro náš e - shop připravujeme video průvodce na používání produktů,
Cílovka : převážně ženy 20 a více, maminky, preferující kvalitu,nikoliv cenu, vyšší příjmová skupina
Má produkt představovat žena nebo muž..?
Zajímá mě váš názor či úvaha proč muž nebo žena
Díky
Produktem budou matrace
9. 4. 2013 13:52:28
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888472
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 13:57:15
A tak zhruba přibližně, co je to za produkt? Autosedačky nebo kojicí podprsenky? :-)
9. 4. 2013 13:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888471
Muž :)
9. 4. 2013 13:57:44
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888470
Ja340
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 14:01:11
vetší gramotnost ...
jako že umí dobře číst a psát? A nebo je to nový význam pro tlusté lidi (více gramů:-)
Jinak taky určitě chlapa.
9. 4. 2013 14:01:11
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888469
hodon
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 14:03:10
Tak jakože ty inteligentnější, ne?
9. 4. 2013 14:03:10
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888468
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
9. 4. 2013 14:03:31
Napsal Já;934584
vetší gramotnost ...
jako že umí dobře číst a psát? A nebo je to nový význam pro tlusté lidi (více gramů:-)
myslel jsem tim ze si kupuji kvalitni vyrobek tj. s vyssi cenou ktery ma svou kvalitu a samozrejme vyssi cenu...
9. 4. 2013 14:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888467
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
9. 4. 2013 14:04:33
muž s dobrým hlasem si lépe získá důvěru a při jeho projevu se zákazníci soustředí spíše na předváděné zboží. Hezká žena rozptyluje a mnohdy ani nepřesvědčí. A škaredá už vůbec ne :D
9. 4. 2013 14:04:33
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888466
webdomena
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
9. 4. 2013 14:08:57
Napsal Caesar;934587
muž s dobrým hlasem si lépe získá důvěru a při jeho projevu se zákazníci soustředí spíše na předváděné zboží. Hezká žena rozptyluje a mnohdy ani nepřesvědčí. A škaredá už vůbec ne :D
Moje uvaha je stejna ovsem zaznel tu nazor ze zena bude pro zenu duveryhodnejsi a konverznejsi ...? Treba zena stredniho veku zadna sexbomba mozna i starsi... babicka..?
9. 4. 2013 14:08:57
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888465
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 4. 2013 14:10:01
Podle mě hlavně záleží na produktu.
Hodinky by měl asi nabízet chlap, šperky zase ženská.
9. 4. 2013 14:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888464
Slana
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 14:13:36
Pro výběr je rozhodujících více faktorů než jen, že bude zaměření na ženy a jedná se o produkt matrace. Jde i o parametry výrobku. Nemyslím rozměry, ale hlavně výhody a užitek plynoucí pro zákazníka. Další věc je, jak bude průvodce přesně fungovat a jestli není zbytečný... Tedy za jakým účelem. Bude se jednat o aktivního průvodce či neaktivního? Jaký má účel?
Osobní názor z uvedených informací, asi je jedno, jestli to bude muž nebo žena. Osobně bych však volil ženu vzhledem k zaměření na kupní skupinu. Proč? Když se jedná o nakupování, tak ženy ho v reálu konzultují více s jinými ženami než s muži. Muž ženské odpoví v 90% "je mi to jedno" :D Tedy by průvodce ženy mohl vyvolat mnohem vyšší efekt důvěry nakupujících...
9. 4. 2013 14:13:36
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888463
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 14:15:39
Mají-li to být matrace, čili "zdravotní" a ne "módní" produkt, tak bych si představoval někoho středního až předdůchodového věku, raději chlapa se začínajícími šedinami a v brýlích. Ale nejsem cílovka, což se zeptat drahých poloviček?
9. 4. 2013 14:15:39
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888462
Záleží na produktu. Pokud bude produkt představovat opravdu krásná žena, mohou se v ní ostatní ženy vzhlížet (na nějaké přednášce mi to bylo vysvětlováno) a říkat si například, že takhle budou taky vypadat (spát), pokud si produkt koupí.
9. 4. 2013 14:18:35
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888461
Eva
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 14:23:01
a proc nee "spokojeny par" ?
9. 4. 2013 14:23:01
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888460
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
9. 4. 2013 14:32:33
No jestli to mají být matrace pro maminky... buď teda dětské, nebo pro maminky s bolestmi zad... buď teda někdo, kdo bude mluvit z pozice jakoby doktora, nebo nějaká jakože podobně postižená. Těžko ale sexbomba.
9. 4. 2013 14:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888459
Genetic
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
9. 4. 2013 15:05:52
A co takhle vyhnout se teleshoppingovým stereotypům a pro prezentaci produktů vybrat někoho, kdo nemá s produktem na první pohled nic společného? Může to být někdo výrazného vzhledu, zajímavého způsobu vyjadřování, originální profese, využít lze celebrity placement, zvíře... u matrací by se určitě dalo něco vymyslet.
Řada zahraničních e-shopů něco podobného vyzkoušela a při správném provedení je výsledkem virální šíření videí a pozitivní publicita.
Nějakou kreativu, navíc když se jedná o marketing pro ženy, klidně rád proberu přes SZ.
9. 4. 2013 15:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/muz-nebo-zena/#reply888458
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit