Zadejte hledaný výraz...

Multihosting – SK / CZ

je to vazne docasne reseni nez se dodela cPanel
11. 5. 2009 12:26:06
https://webtrh.cz/diskuse/multihosting-sk-cz/strana/3#reply233717
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 11. 2009 17:28:14
Společnost nabízí kromě jiného webhosting, resp. multihosting - více domén pod jedním účtem. To mně nalákalo a protože nezávislé statistiky výpadků serveru byly dobré, objednal jsem si základní webhostingový program, který jsem po 10 dnech navýšil. Úhrada PayPalem byla rychlá. Společnost nabízí pro správu webu Plesk. Až potud jsem byl maximálně spokojen. No popravdě, trochu mi vadila jen nabízená emailová komunikace přes helpdesk. Žádnou telefonickou podporu v září nenabízeli.
Pak jsem ovšem potřeboval rychle převést doménu, u které mi končil hosting a po pár dnech expirovala a začala NOČNÍ MŮRA. Opakované urgence se sdělením, že potřebuji záležitost vyřešit a že to chvátá. Žádná telefonická podpora problém jen znásobila. Pro netrpělivé: HORŠÍ JEDNÁNÍ JSEM SNAD JEŠTĚ NEZAŽIL. Nereagování na opakované emaily i telefonáty, falešné sliby, otevřené ignorování zákazníka. Zákaznická podpora NAPROSTO NEVYHOVUJÍCÍ, to je slabé slovo. Ocitl jsem se v rukou pánů, pro které je zákazník naprostá nula, potřebují jen jeho peníze a nic víc je nezajímá. Měl jsem pocit, že po uhrazení služby jsem jako zákazník "jaksi navíc". Že už bylo vše důležité dokonáno.
Nevím jestli to byl úmysl nebo jen diletanství, ale tato společnost mi připravila i horké chvilky, když se pokusila PO SDĚLENÍ VÝPOVĚDI SLUŽEB a potom, co jsem přesunul svoje domény k jinému poskytovateli, převést pod sebe domény, ke kterým jsem jim před výpovědí zaslal auth-id. Na to, aby domény nepřeváděly, jsem je předem výslovně upozorňoval.
Po celou dobu jsem komunikoval jen s pány Štaubertem a Svobodou, kteří se na webu prezentují jako majitelé společnosti. S více zaměstnanci jsem v kontaktu nebyl, asi ani neexistují.
Podal jsem výpověď a na základě informace z webu, který ještě v září nabízel vrácení peněz pokud zákazník nebude spokojen, jsem žádal o jejich vrácení. Jednou se mi podařilo i mluvit s panem Svobodou, který přislíbil kladné vyřízení. Nic nevyřídil, ani po měsíci. Oba pánové od té doby dělají mrtvého brouka. Tváří se, že neexistuju, že není žádný problém, neodpovídají na emaily ani doporučený dopis.
Toť mé zkušenosti s firmou RightWay. Jak říkám, nezažil jsem za svůj život horší jednání. Budiž to varování pro ostatní.
10. 11. 2009 17:28:14
https://webtrh.cz/diskuse/multihosting-sk-cz/strana/3#reply233716
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 11. 2009 14:50:00
Já mohu popsat jen svojí zkušenost s firmou RightWay. Od neskutečné zákaznické podpory (byly doby, kdy jediný kontakt byl email, resp. nějaký robot, který jen na email odpověl - na vlastní odpověď jsem pak čekal několik dní), přes otevřené ignorování (zasílal jsem výpověď webhostingu opakovaně emailem, pak i doporučeně poštou - bez sebemenší odezvy) až po úmyslnou snahu o poškození (snaha o převedení 2 domén pod jejich správu díky auth-id poskytnutým před výpovědí i přes upozornění, aby to nedělali).
Multihosting nabízejí. Ale já jsem u nich nevydržel ani měsíc a zkušenosti mám jen ty nejhorší.
11. 11. 2009 14:50:00
https://webtrh.cz/diskuse/multihosting-sk-cz/strana/3#reply233715
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit