Zadejte hledaný výraz...

Můj zákazník je arogantní a dominantní de.l.

Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
9. 3. 2015 10:45:44
Napsal Pavel Rokec;1175081
PS: Jo a dokonce si stěžoval, že mu nejde webmail, protože on se na něj logoval z Oblíbených a tam měl lomítkovou adresu, která po upgradu serveru už neexistovala.
Tohle nějak nechápu. Adresy s lomítkem a bez lomítka jsou dvě odlišné URL a i když je to neobvyklé, je po technické stránce naprosto validní, když na obou bude různý obsah. Pokud si celou tu situaci mohu domyslet, tak tvoje správná reakce měla být zákazníkovi napsat omluvu, že jsi změnil tvar adresy pro přístup k webmailu a zapomněl nastavit redirect ze staré URL na novou. Jestli on má tu starou adresu uloženou v Oblíbených, nebo napsanou na papírku v peněžence, je zcela nepodstatné, stejně jako z jakého klienta k mailu přistupuje.
No stejně jako někteří předemnou si ani já nemyslím, že arogantní je ten „starý dědek“.
9. 3. 2015 10:45:44
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l/strana/2#reply1096893
mifex
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 3. 2015 09:34:43
Arogance některých *cetiletých vysoko převyšuje technickou nedokonalost *sátiletých.
Doufám,že pro spokojený život je lepší ta nedokonalost,než arogance.
10. 3. 2015 09:34:43
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l/strana/2#reply1096892
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit