Zadejte hledaný výraz...

Můj zákazník je arogantní a dominantní de.l.

Pavel Rokec
verified
rating uzivatele
8. 3. 2015 12:28:56
1) Z nějakých důvodů mu nechodí můj administrátorský email (email ze stejného serveru na stejný server). Když mu posílám fakturu za hosting, tak ji nedostane. Musím ji posílat ze soukromého emailu nebo poštou.
2) Má dva doménové účty - jeden, na který se loguje a druhý, který dává na oficiální místa, ovšem jedná se o forwarder. Poslední dobou se množí případy, kdy administrátoři domén (hlavně banky, právníci, ale v podstatě kdokoliv) realizují politiku SPF (DNS txt záznam), která zakazuje uživatelům přeposílat emaily na jiný, než určený email. Už jsem mu oznámil, že pokud nadále bude všude uvádět svůj forwarderový email jako hlavní, pak riskuje, že email mu nebude doručen a že se vrátí.
3) Používá MS Outlook. Je známo, že tento software má sice další funkce, ale pokud vím, jsou s ním mnohem častěji problémy ve srovnání s Live Mail. Nedávno se mu seknul, buď proto, že byl přeplněn emaily nebo proto, že si na kompu vyměnil AVG za Eset.
Jsem jeho webhoster, on mi volá, že má problém s emaily a vzteká se, stěžuje si. Nechce udělat prevenci (používat Live Mail, začít se logovat na původní forwarder, nechovat se jako prase na svém pc a raději přenechat instalace na odborníka).
Moje otázka na vás je: posílali byste mu webhostingové faktury ze soukromého účtu? Jak byste reagovali, když vám zavolá, že mu nedošel email? Webhoster přece nemůže za to, že zákazník je dominantní a arogantní, a nemůže ani za to, co za opičárny dělá na svém pc..
PS: Jo a dokonce si stěžoval, že mu nejde webmail, protože on se na něj logoval z Oblíbených a tam měl lomítkovou adresu, která po upgradu serveru už neexistovala.
Můj názor je: poslat takového zákazníka do LDN.
8. 3. 2015 12:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096908
Poslal bych ho do řitě. Jsi podnikatel, ztrácej čas s tím, co má smysl.
8. 3. 2015 12:31:29
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096907
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
8. 3. 2015 12:42:14
Pokud dáte ruku do ohně za to, že na vaší straně se skutečně nestala jakákoliv chyba, odkažte ho na obchodní podmínky (pokud vůbec nějaké máte...).
8. 3. 2015 12:42:14
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096906
Steeta
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 3. 2015 12:47:41
pokud to není nějaký významný zisk z něho, který by tě položil, tak bych se na to vyprdl. Máš stanovené nějaké služby a snažíš se vyjít vstříc, ale to často musí i klient a hlavně si nechat poradit. Pokud není schopen akceptovat a praktikovat tvoje rady, tak bych se na to vy** a ať jde o dům dál. To že chce používat Outlook to je na něm. Program bych mu doporučil, ale volba už je na něm. Souvisí to s tím co jsem psal. Doporučit mu fungující alternativu, ale pokud si z toho nic nevezme, tak s ním neztrácet čas.
8. 3. 2015 12:47:41
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096905
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
8. 3. 2015 12:53:47
no z toho nadpisu jsem očekával někoho horšího...
ale nechápu proč by forward neměl správně fungovat...
8. 3. 2015 12:53:47
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096904
Nefunguje kvůli SPF.
V případě přímého doručení je cesta emailu:
SERVER_ODESILATELE -> SERVER_PRIJEMCE
(SERVER_PRIJEMCE zkontroluje podle SPF, že SERVER_ODESILATELE je autorizovaný odesílat emaily pro danou doménu => email je doručen)
Když je ale nastavený forward, tedy SERVER_PRIJEMCE přeposílá dál, tak to již nefunguje:
SERVER_ODESILATELE -> SERVER_PRIJEMCE -> SERVER_DORUCENI
(SERVER_PRIJEMCE zkontroluje podle SPF, že SERVER_ODESILATELE je autorizovaný odesílat emaily pro danou doménu.
Přepošle email.
SERVER_DORUCENI zkontroluje podle SPF, že SERVER_PRIJEMCE není autorizovaný odesílat emaily pro danou doménu.
=> Odmítne email doručit jako podvrh a vrací odesilateli chybovou hlášku o nedoručení.)
8. 3. 2015 16:01:57
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096903
Pavel Rokec
verified
rating uzivatele
8. 3. 2015 16:46:34
Napsal hampl.david;1175084
Pokud dáte ruku do ohně za to, že na vaší straně se skutečně nestala jakákoliv chyba, odkažte ho na obchodní podmínky (pokud vůbec nějaké máte...).
Tak to teda mám a ruku do ohně dávat nemusím. On ví, že dělá kokotiny (=má Outlook, nečistí si jej občas), ale prostě je to starej dědek a oni jak stárnou, tak mají stále větší problémy a jsou z toho mimo.
Podobnej problém mám s jednou zákaznicí, taky už padesátka. Má celkem dost užívaný web a není ochotna jít s dobou. Například její zákazníci chtějí nějakou speciální funkcionalitu navíc (má eshop, ale oni chtějí na míru šité zboží, takže potřebuje formulář s přímým odesíláním plateb a popsaných požadavků) a ona hned vlítne na mě, že to tam není, ale když jí to dám do soupisu práce (o který mě požádala), tak to odmítne se slovy, že aktuálně toto nechce. U ní to řeším tak, že jí mám bloknutou (emaily i telefon), odblokuji si ji jen když jí posílám fakturu za hosting.
---------- Příspěvek doplněn 08.03.2015 v 16:50 ----------
Napsal mytrix;1175118
Nefunguje kvůli SPF.
V případě přímého doručení je cesta emailu:
SERVER_ODESILATELE -> SERVER_PRIJEMCE
(SERVER_PRIJEMCE zkontroluje podle SPF, že SERVER_ODESILATELE je autorizovaný odesílat emaily pro danou doménu => email je doručen)
Když je ale nastavený forward, tedy SERVER_PRIJEMCE přeposílá dál, tak to již nefunguje:
SERVER_ODESILATELE -> SERVER_PRIJEMCE -> SERVER_DORUCENI
(SERVER_PRIJEMCE zkontroluje podle SPF, že SERVER_ODESILATELE je autorizovaný odesílat emaily pro danou doménu.
Přepošle email.
SERVER_DORUCENI zkontroluje podle SPF, že SERVER_PRIJEMCE není autorizovaný odesílat emaily pro danou doménu.
=> Odmítne email doručit jako podvrh a vrací odesilateli chybovou hlášku o nedoručení.)
mytrix, díky. Ještě to přeložím do lidštiny: kdyz@nekdo_s_txt_zaznamem_na_dns.cz odesílá email uzivateli@trebauvas.cz, a tento uzivateli@trebauvas.cz má přeposílání na nekam@dotramtarie.cz, tak se tento email vrátí zpět na kdyz@nekdo_s_txt_zaznamem.cz. Pokud dojde k tomu, že kdyz@nekdo_s_txt_zaznamem.cz zavolá telefonem uzivateli@trebauvas.cz, tak tento uživatel na vás pak ječí, že mu nechodí emaily.
---------- Příspěvek doplněn 08.03.2015 v 16:53 ----------
Napsal Macecha;1175088
no z toho nadpisu jsem očekával někoho horšího...
ale nechápu proč by forward neměl správně fungovat...
hehe, ten nadpis jsem psal, když mi dědek právě volal, že chce, abych mu jako webhoster opravil Outlook. Pak jsem se začal víc kontrolovat. Psal jsem mu email s odkazem na možné řešení, ale ten de..l ode mne ty emaily nedostane.
8. 3. 2015 16:46:34
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096902
No, nevidím v tom moc rozdíl :D
8. 3. 2015 17:21:11
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096901
Pavel Rokec
verified
rating uzivatele
8. 3. 2015 17:22:19
Napsal mytrix;1175144
No, nevidím v tom moc rozdíl :D
nojo, pak jsem se podíval detailněji a opravdu není ;)
8. 3. 2015 17:22:19
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096900
Gav
verified
rating uzivatele
8. 3. 2015 17:23:46
Sorry, ale kdyz jsem se docetl, ze chybou je (mimojine) pouzivani Outlooku, tak si myslim sve...
8. 3. 2015 17:23:46
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096899
Pavel Rokec
verified
rating uzivatele
8. 3. 2015 17:36:14
Napsal Gav;1175147
Sorry, ale kdyz jsem se docetl, ze chybou je (mimojine) pouzivani Outlooku, tak si myslim sve...
Outlook je výborná aplikace, ale vzhledem k věku zákazníka a jeho negativnímu postoji k údržbě, tím zbytečně zvyšuje riziko chyb a nedorozumění. Dělám wh již pěkně dlouho, ale ještě mi nikdo nevolal s Outlook Expresem nebo Live Mailem. Volali mi zatím jen dva Outooky. Toho jednoho jsem již vyrazil ven.
8. 3. 2015 17:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096898
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 3. 2015 17:40:03
Napsal Pavel Rokec;1175149
Outlook je výborná aplikace, ale vzhledem k věku zákazníka ... Toho jednoho jsem již vyrazil ven.
Viac arogantnosti cítim z vašej strany, ako od onoho klienta.
8. 3. 2015 17:40:03
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096897
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 3. 2015 08:30:04
Napsal Pavel Rokec;1175132
Tak to teda mám a ruku do ohně dávat nemusím. On ví, že dělá kokotiny (=má Outlook, nečistí si jej občas), ale prostě je to starej dědek a oni jak stárnou, tak mají stále větší problémy a jsou z toho mimo.
Podobnej problém mám s jednou zákaznicí, taky už padesátka. Má celkem dost užívaný web a není ochotna jít s dobou.
Ani se nedivím,že někdo s takovým přístupem má problémy se zákazníky.
9. 3. 2015 08:30:04
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096896
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 3. 2015 10:08:05
Nejhorší jsou ajťáci náboženský fanatici....ala....Windows jsou hnus, všechno dělám na Linuxu, Office je kničemu, všechno píšu ve Vimu atp. A to nutí všem okolo.
Takový bych hned poslal na pracák.
9. 3. 2015 10:08:05
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096895
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 3. 2015 10:28:33
Je fakt, že mě práce trvá někdy dýl než životní cesta šneka, ale abych psal o zákazníkovi, že je staréj dědek nebo padesátka, to fakt ne.
Měl jsem klienty, co byli naprosté BFÚ, neměli rádi změny a něco navíc než klik byl pro ně trest.
Ale pokaždé jsme se nějak dohodli, akorát to chce trpělivost a popsát problém tak, aby to pochopili + vymyslet / popsat řešení (kolik románů jsem už psal...).
Takže buď mu jako součást služby budeš polopatě s trpělivosti vysvětlovat co a jak nebo neber BFÚ jako klienty.
9. 3. 2015 10:28:33
https://webtrh.cz/diskuse/muj-zakaznik-je-arogantni-a-dominantni-de-l#reply1096894
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit