Zadejte hledaný výraz...

Monitoring mobilních telefonů

Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2021 18:26:50
Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s monitoringem mobilních telefonů? Počet telefonátů, délka atd.? Jak efektivně "sledovat" sebe i své zaměstnance?
Děkuji.
3. 3. 2021 18:26:50
Grand Facility s.r.o. - Správa nemovitostí Grand Reality Realitní kancelář Praha
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479225
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 3. 2021 18:33:06
Přece máš podrobný výpis hovorů.
3. 3. 2021 18:33:06
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479224
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2021 18:43:56
Já teda nevím, možná nevím, kde přesně hledat (Honor - Android), nicméně si představuji appku, který mi ukáže v přehledu denní/týdenní/měsíční přehled počtu a délky telefonátů, podobně jako "digitální zůstatek", který mi měří, jakou appku jak dlouho využívá... např. ideálně, aby to umělo měřit i 3. osoby.
3. 3. 2021 18:43:56
Grand Facility s.r.o. - Správa nemovitostí Grand Reality Realitní kancelář Praha
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479223
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 3. 2021 19:32:38
podrobný výpis máš od operátora.
3. 3. 2021 19:32:38
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479222
mikrojoby.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 3. 2021 19:37:01
Napsal Dago;1617008
Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s monitoringem mobilních telefonů? Počet telefonátů, délka atd.? Jak efektivně "sledovat" sebe i své zaměstnance?
Děkuji.
proč si nevyžádáte podrobný výpis když už máte potřebu sledovat své zaměstnance?
3. 3. 2021 19:37:01
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479221
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2021 19:53:05
Výpis od operátora je na nic. Chci to vědět v reálném čase... I u sebe. Někdo nějaký nápad? Kromě výpisu?
Umí něco takového Google? Microsoft? Azure? Nějaké CRM?
3. 3. 2021 19:53:05
Grand Facility s.r.o. - Správa nemovitostí Grand Reality Realitní kancelář Praha
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479220
mikrojoby.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 3. 2021 20:05:35
Napsal Dago;1617017
Výpis od operátora je na nic. Chci to vědět v reálném čase... I u sebe. Někdo nějaký nápad? Kromě výpisu?
Umí něco takového Google? Microsoft? Azure? Nějaké CRM?
Tak hlavně nemáte na to právo, to je asi jedna věc. Pokud by jste z výpisu zjistil že je telefon zneužitý na páchaní tr.činu ani tak ne. Obecně je zde občanský zákoník který to řeší a taky listina práv a svobod. Pokud chcete zaměstnance šmírovat musí o tom vědět. U vás bych asi chtěl dělat :-(
3. 3. 2021 20:05:35
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479219
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
3. 3. 2021 20:10:07
s tím se můžeš dostat do křižku s legislativou, tipu, že ti zaměstnanec musí odsouhlasit, že ho takhle sleduješ.
V jednom případě jsem takovéhle sledování vytížení infolinky viděl přes voip u odoriku, nejspíš to umí každá voip centrála.
Pak znám různé SW pro call centra, mrkni, třeba to k tomu půjde použít, např. https://www.cloudtalk.sk nebo https://live-agent.cz
3. 3. 2021 20:10:07
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479218
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2021 20:11:01
Mě nezajímá, kdo co říká, ale kolik udělá telefonátů obchoďák nebo dispečer... bože.
---------- Příspěvek doplněn 03.03.2021 v 20:12 ----------
Napsal TomášX;1617019
s tím se můžeš dostat do křižku s legislativou, tipu, že ti zaměstnanec musí odsouhlasit, že ho takhle sleduješ.
V jednom případě jsem takovéhle sledování vytížení infolinky viděl přes voip u odoriku, nejspíš to umí každá voip centrála.
Pak znám různé SW pro call centra, mrkni, třeba to k tomu půjde použít, např. https://www.cloudtalk.sk nebo https://live-agent.cz
Díky moc! Bohužel ty call centra jsou trošku moc složité a přijde mi to zbytečný. Myslel jsem, že něco jednoduchého existuje, ale asi ne...
3. 3. 2021 20:11:01
Grand Facility s.r.o. - Správa nemovitostí Grand Reality Realitní kancelář Praha
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479217
mikrojoby.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 3. 2021 20:16:56
Napsal Dago;1617020
Mě nezajímá, kdo co říká, ale kolik udělá telefonátů obchoďák nebo dispečer... bože.
Tak na to snad existuje ten podrobný výpis, ale chápu že to chcete i přes porušení předpisů a zákonů.
3. 3. 2021 20:16:56
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479216
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2021 20:40:00
Napsal mikrojoby.cz;1617023
Tak na to snad existuje ten podrobný výpis, ale chápu že to chcete i přes porušení předpisů a zákonů.
Ano, chci - protože to chtějí i samotní uživatelé. Na Vaše bezcenné informace o zákonech a předpisech se nikdo neptal. Děkuji.
Naštěstí jsem našel první appky, které to umí...
Např. highster mobile
3. 3. 2021 20:40:00
Grand Facility s.r.o. - Správa nemovitostí Grand Reality Realitní kancelář Praha
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479215
A ti Vaši klienti, co to vyžadují nepočkají na to měsíční vyúčtování s podrobným výpisem? Protože tam přesně tohle je. Potřebují to na nějaké denní bázi?
3. 3. 2021 20:55:09
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479214
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 3. 2021 21:03:57
Řeším efektivní zatížení jednotlivých zaměstnanců. Např. když si zaměstnanec stěžuje, že toho má moc, tak potřebuji vědět hned, že denně 6h telefonuje a nestíhá jinou práci... Řešit to výpisy je fakt krok zpět.
Teď koukám, že něco podobného mám v My Analytics od Microsoftu. Měří mi to počet emailů odeslaných a přečtených (docela přesně vč. grafu + chaty a hovory, ale měří mi to jen ty emaily. Asi to chce nastavit...
3. 3. 2021 21:03:57
Grand Facility s.r.o. - Správa nemovitostí Grand Reality Realitní kancelář Praha
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479213
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
4. 3. 2021 08:26:15
Napsal Dago;1617030
Řeším efektivní zatížení jednotlivých zaměstnanců. Např. když si zaměstnanec stěžuje, že toho má moc, tak potřebuji vědět hned, že denně 6h telefonuje a nestíhá jinou práci... Řešit to výpisy je fakt krok zpět.
Teď koukám, že něco podobného mám v My Analytics od Microsoftu. Měří mi to počet emailů odeslaných a přečtených (docela přesně vč. grafu + chaty a hovory, ale měří mi to jen ty emaily. Asi to chce nastavit...
Hele My Analytics není přesné, např. mne to ukazovalo jeden kontakt jako pomalu jeden z těch klíčových a přitom to byl defakto jen potvrzující mail. Jinak než je sledovat, tak pokud chceš řešit efektivitu zaměstnanců tak jdi na to jinak. Kombinuj vykazování a motivaci.
U obchoďáku je to jednoduché, měj nějaké minimální plnění co musí každý měsíc dosáhnout v kombinaci kolik musí obvolat klientů každý den. A u ostatních zaměstnanců klasické jejich vytěžování. Jestli mají zákazníky tak do nějakého CRM nechť vykazují každého zákazníka, na interní náklady povol nějaké minimální procento. Krásně i na tom poznáš jak jsou vytížení. Jestli jsou na stejné úrovni a mají +- stejné zákazníky tak musí vykazovat podobné časy.
Mno a podřízení co nesplňují ani zákazníky, ani obchoďáci budou nejspíše interní a ty si ohlídáš sám. Předpokládám, že ti jde hlavně o ty na které "nevidíš". Jako cest, jak dohlédnout na podřízené je spousty, toto byl příklad. Není nutné je vysloveně šmírovat.
4. 3. 2021 08:26:15
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479212
Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 3. 2021 21:38:22
Musíš mít operátora, který něco takového v reálném čase umí.
Pro mobilní čísla i pevné linky. Třeba www.odorik.cz
4. 3. 2021 21:38:22
https://webtrh.cz/diskuse/monitoring-mobilnich-telefonu#reply1479211
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit