Zadejte hledaný výraz...

Miton.cz – negativní zkušenost, neférové jednání

Ondřej
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 10. 2010 00:00:05
5.10.2010, 23:30
Vážený zákazníku,
při kontrole účetních dokladů jsme zjistili, že nám dosud dlužíte platbu č. 10019105 za Prodloužení domény ve výši celkem 716.0 Kč včetně DPH.
Vaše objednávka :
...
...
...
Celkem k úhradě: 716.0 Kč včetně DPH.
Pevně věříme, že se z Vaší strany jedná o nedopatření, a chtěli bychom Vás touto cestou požádat o co nejrychlejší provedení platby na níže uvedený bankovní účet.
...
...
MITON.CZ
5.10.2010, 23:45
Dobrý den,
předem chci říct, že jsem s vámi měl vždy jen dobré zkušenosti. Při řešení problému jsem u Vás narazil na velice ochotnou paní, která mi rychle a profesionálně pomohla s mým problémem. Nicméně.
a) z vašeho emailu vyplývá, že jsem si u vás něco objednal - není pravda
b) z vašeho emailu vyplývá, že jste domény prodloužili - není pravda
c) označujete mě za dlužníka - to mě upřímně štve
Celkem mě zklamal váš přístup. Věřím, že na soukromé živnostníky s jednou doménou takové výhružné emaily fungují a generuje vám to více příjmů, než o kolik přijdete s odchodem naštvaných lidí. Je to ale celkem neférové jednání.
Zmíněné domény jsem ihned převedl k jinému registrátorovi, stejně jako to udělám před expirací s ostatními.
Děkuji za váš čas
Pěkný den, xyz
6. 10. 2010 00:00:05
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569380
Tak to dělá i ACTIVE24. nic nového pod sluncem..
6. 10. 2010 00:09:34
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569379
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
6. 10. 2010 00:09:58
Klasika ala Miton.... Tohle vypadá na 1 upomínku před expirací, ta třetí vypadá ještě líp :) viz:
Vážený zákazníku,
k dnešnímu dni jste neuhradil(a) objednávku.
Proveďte úhradu neprodleně, abyste se vyhnul blokaci Vašich dalších nákupů.
atd atd...
6. 10. 2010 00:09:58
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569378
lobotos
verified
rating uzivatele
6. 10. 2010 00:52:58
Tak od této firmy to je asi to nejmenší :) Ruce pryč od nich...
6. 10. 2010 00:52:58
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569377
I mi teď od Mitonu chodí tyto maily..:-D
6. 10. 2010 05:47:13
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569376
Mně to taky přišlo :-D, jsou to vykukové . . .
Vážená společnosti,
doménu jsem nevyužíval, projekt se neuskutečnil!!! Nicméně si myslím, že
styl jakým jste napsali Váš email, není vhodný.
Naše firma si u Vás nic neobjednávala, jak jste psali v emailu!!! A rozhodně
Vám nic nedlužíme.
Prosím, při kontaktu s námi se vyvarujte, tohoto stylu, který zavání
nekalými obchodními praktikami!!!
S pozdravem Sideras
----- Original Message -----
From: "MITON CZ, s.r.o."
To: "Kostas Sideras"
Sent: Sunday, August 15, 2010 11:18 PM
Subject: 1. upomínka k zálohovému listu ZLV-15272/2010
> Vážený zákazníku,
>
> při kontrole účetních dokladů jsme zjistili, že nám dosud dlužíte platbu
> č. 10015272 za Prodloužení domény ve výši celkem 239.0 Kč včetně DPH.
>
> Vaše objednávka :
> Prodloužení domény inzertpujcka.cz (25. 8. 2010 - 25. 8. 2011 (83|116)),
> 1.0 ks, 238,80 Kč
> Celkem k úhradě: 239.0 Kč včetně DPH.
>
> Pevně věříme, že se z Vaší strany jedná o nedopatření, a chtěli bychom Vás
> touto cestou požádat o co nejrychlejší provedení platby na níže uvedený
> bankovní účet.
>
> Další prodlení s platbou může být důvodem k přerušení poskytování našich
> služeb nebo k nedodání objednaných produktů. V případě, že jste již platbu
> provedli, sdělte nám prosím podrobnosti o platbě (datum paltby, částku,
> variabilní symbol) a společně sjednáme nápravu.
>
> V případě jakýchkoliv dotazů nás telefonicky kontaktujte na níže uvedeném
> telefonním čísle či emailu.
>
> MITON CZ, s.r.o.
> Soukenná 1
> 466 01 Jablonec nad Nisou
> IČO: 25417967
> DIČ: CZ25417967
> na účet: 1379880237/0100
> IBAN: CZ77 0100 0000 0013 7988 0237
> vedený u KB Jablonec n. N.
>
6. 10. 2010 06:51:50
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569375
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
6. 10. 2010 09:30:29
miton zrusil affil. program ze dne na den...
6. 10. 2010 09:30:29
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569374
Tomas2
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 10. 2010 11:21:31
Dobrý den,
prověřil jsem váš doklad č. 10015272 pro Siderase. Doménu jste u nás objednal a řádně zaplatil v roce 2009. Tento doklad by vystaven fakturačním systémem 30 dní před expirací domény. Doklad je pouze zálohový list tedy jsou to podklady pro platbu nikoliv daňový doklad. V administraci si u domény máte možnost nastavit, že ji již nechcete prodlužovat a potom se tento doklad nevystaví a doména propadne (přijdou vám informační emaily a i dopis od nic.cz o tom, že vám propadá doména). Tedy na všechny domény je nastaveno automatické vystavování dokladů 20 dní před jejich propadnutím aby jste nemusel myslet na jejich prodloužení.
Pěkný den
Tomáš Fiala
MITON CZ
---------- Post added 7.10.2010 at 11:38 ----------
Dobrý den,
prověřil jsem i doklad č. 10019105 pro meise, je vystaven opět 30 dní před expirací domén (doména objednaná v roce 2009) a zaslán na váš email následně upomíná po splatnosti 14 dní (to je ta upomínka, která zde je vidět). Uznávám, že text není ideální ale na nápravě se pracuje. Funkci automatického vystavování dokladů si můžete vypnout v administraci domény vám potom propadnou (přijdou vám informační emaily a i dopis od nic.cz o tom, že vám propadá doména).
ad a) Tedy ano je pravda, že letos jste si u nás nic neobjednal ale doklad byl na znovu prodloužení domény
ad b) a c) Text té upomínky není dobrý za což se omlouvám !!
Tomáš Fiala
MITON CZ
Napsal meisy;580687
5.10.2010, 23:30
Vážený zákazníku,
při kontrole účetních dokladů jsme zjistili, že nám dosud dlužíte platbu č. 10019105 za Prodloužení domény ve výši celkem 716.0 Kč včetně DPH.
Vaše objednávka :
...
...
...
Celkem k úhradě: 716.0 Kč včetně DPH.
Pevně věříme, že se z Vaší strany jedná o nedopatření, a chtěli bychom Vás touto cestou požádat o co nejrychlejší provedení platby na níže uvedený bankovní účet.
...
...
MITON.CZ
5.10.2010, 23:45
Dobrý den,
předem chci říct, že jsem s vámi měl vždy jen dobré zkušenosti. Při řešení problému jsem u Vás narazil na velice ochotnou paní, která mi rychle a profesionálně pomohla s mým problémem. Nicméně.
a) z vašeho emailu vyplývá, že jsem si u vás něco objednal - není pravda
b) z vašeho emailu vyplývá, že jste domény prodloužili - není pravda
c) označujete mě za dlužníka - to mě upřímně štve
Celkem mě zklamal váš přístup. Věřím, že na soukromé živnostníky s jednou doménou takové výhružné emaily fungují a generuje vám to více příjmů, než o kolik přijdete s odchodem naštvaných lidí. Je to ale celkem neférové jednání.
Zmíněné domény jsem ihned převedl k jinému registrátorovi, stejně jako to udělám před expirací s ostatními.
Děkuji za váš čas
Pěkný den, xyz
7. 10. 2010 11:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/miton-cz-negativni-zkusenost-neferove-jednani#reply569373
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit