Zadejte hledaný výraz...

Minimální cena prokliku u sklik

Ja340
verified
rating uzivatele
3. 2. 2013 13:58:37
Začal jsem inzerovat na skliku a nějak nechápu cenu za proklik. nastavil jsem tu nejnižší 0,2Kč a super na asi 50 prokliků mám jednu objednávku. Jenže po týdnu mi to začalo vyřazovat klíčová slova z kterých chodí objednávky a můžu si je aktivovat cenou 0,6Kč, ok navýšil jsem cenu. další den to samé a cena 2,4Kč a den na to 7Kč za proklik to už jsem si říkal že si ze mě dělají srandu a zkouší co snesu. Dal jsem tedy znova cenu 0,2Kč a opět mi celý den jede sklik za 0,2Kč.
Bohužel velké prokliky mám na nepříliš konkurenční slova, ale objednávky chodí z těch nejvíce obecných.
Dokáže mi někdo poradit co s tím? Jinak podotýkám že jedu s rozpočtem 1000Kč/měs.
NA netu jsem našel několik návodů , ale jsou to spíš takové obecné bláboly typu "musíte zvolit dobrá klíčová slova" rada k nezaplacení.
3. 2. 2013 13:58:37
https://webtrh.cz/diskuse/minimalni-cena-prokliku-u-sklik/#reply861487
Zvolit tie spravne klucove slova a zhodu je nozaj spolu s textom reklmay svaty gral PPC. Je to noddelitelna sucast vytvorenia spravnej struktury uctu a stanovenia rozpoctu.
Bohuzial uvadzate prilis malo a tie nepodstatne informacie z ktorych nie je mozne nic konstruktivne poradit.
Sklik vyhodnocuje "kavlitu" vasej PPC reklmay, ktora sa odzrkadli v umiestneni a cene za preklik v elektronickej aukcii podla viacerych kriterii z ktorych klucove su:
- relevancia klucoveho slova zadaneho do vyhladavania k textu inzeratu
- cenova ponuka
- CTR - miera preklikov na reklamu v dannej zostave klucovych slov
3. 2. 2013 22:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/minimalni-cena-prokliku-u-sklik/#reply861486
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
3. 11. 2013 00:13:21
Jiná otázka ale k tématu:
Napadá vás nějaký důvod proč by CPC fráze, která nemá žádnou konkurenci (žádná reklama se na ní nezobrazuje), měla být principelně vyšší než minimální cena za klik (ta je aktuálně tuším u skliku 0,20 Kč u adwords 0,22 Kč)?
Uvítám i jednoslovné odpovědi typu "ne" :)
Jinak řečeno, pokud není koho přehazovat měla by být skutečná cena za klik rovna minimálnímu "příhozu" ?
3. 11. 2013 00:13:21
https://webtrh.cz/diskuse/minimalni-cena-prokliku-u-sklik/#reply861485
psi
verified
rating uzivatele
3. 11. 2013 00:37:21
Napsal carlos;1016882
Napadá vás nějaký důvod proč by CPC fráze, která nemá žádnou konkurenci (žádná reklama se na ní nezobrazuje)
to že se ti reklama nezobrazuje ještě nutně neznamená, že tam žádná není ;) při lokální inzerci ji doma taky třeba neuvidíš ale cílovka ano :)
3. 11. 2013 00:37:21
https://webtrh.cz/diskuse/minimalni-cena-prokliku-u-sklik/#reply861484
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
3. 11. 2013 10:48:41
dobrá připomínka...
když pomineme lokální inzerci?
3. 11. 2013 10:48:41
https://webtrh.cz/diskuse/minimalni-cena-prokliku-u-sklik/#reply861483
20 halířů je systémové minimum, ale minimální nabídka je pro každé slovo a na základě kvality i každého inzerenta jiná.
A ano, nespoléhala bych na to, že když žádnou reklamu nevidím, žádní konkurenti tam nejsou. Ať už je nevidím kvůli geo / jazykovému nastavení, day partingu, sníženému podílu zobrazení reklamy nebo personalizovanému hledání, pořád tam můžou být a zvyšovat cenu za klik. I pokud je průměrná pozice čistá jedna, Auction Insights v AdWords mohou prozradit další konkurenty.
3. 11. 2013 19:55:25
https://webtrh.cz/diskuse/minimalni-cena-prokliku-u-sklik/#reply861482
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit