Zadejte hledaný výraz...

Migracia wordressu a support hostingu

clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
11. 12. 2012 13:53:14
Chcel by som sa s Vami podelit o skusenosti pri migracii (prechod na iny hosting) wordpresu.
Mal som 2 problemi:
1. po migracii wp sa mi nezobrazovali stranky (len hp bola OK)
Co sa tyka hosting supportu tak vynikajuci pristup, rychlost a hlavne odbornost som dostal od HostingSolutions, ktory ma hned upozornil ze chyba je v .htacess v ktorom mam doplnit mod_rewrite. HostingSolutions - v adresáři httpdocs chybí soubor .htaccess, který obsahuje pravidla mod_rewrite. Soubor doplňte.
Ten isty problem som mal aj od wedosu a ich support mi napisal ze "wedos - Já se omlouvám, ale tvorba stránek není součástí zákaznické podpory"
2. po odoslani postu ma z adminu vyhadzuje na cistu stranku.
Tento problem som mal len na stranke u wedosu ale ked mi ich support znova napisal ze "wedos - já vám s tímto opravdu nemohu pomoci, nastavování nebo instalace programů na webhostingu nejsou součástí podpory." tak som poprosil support z HostingSolutions ci by nevedel kde moze byt problem (ten isty worpress mi bezi aj na inych hostingoch OK) a bol som velmy prekvapeny (kedze sa nejedna o ich web) ako rychlo a ochotne popisali problem.
HostingSolutions - Pokud se Vám zobrazí jen prázdná stránka, tak jsem si na 99% jist, že došlo k chybě PHP Fatal error. To znamená, že skript byl ukončen dříve - nedočten do konce.
To může být zpusobeno:
1. chyba syntaxe ve skriptu
2. proces byl ukončen dříve (např. FastCGI, mod_php/Apache pid / semafor "usmrcen") nebo již není další volné vlákno k dispozici
3. skript nemá volné prostředky např. alokovatelnou paměť
Váš webhoster by měl mít k dispozici soubor error_log, kam se takové chyby zapisují, jsou podrobné a zjistíte z nich přesnou chybu.
My máme ten log soubor k dispozici zde:
Úvod > Správce logů > error_log
Zkuste se tedy dotazát technické podpory daného hostingu (resolve domény je na Wedos), věřím, že Vám pomohou.
Toto som preposlal operatorovi na wedose, a ten sa vyjadrlil v zmysle ze to preposle na technicke (este sa neozvali, ak by Vas niekoho napada v com je problem budem vdacny za kazdu radu).
Zaver:
Bol som velmi milo prekvapeny supportom a ochotou pomoct a odbornostou u HostingSolutions.
A bol som dost sklamany zo supportu na wedose kde sa ma snazil odpalkovat "Já se omlouvám, ale tvorba stránek není součástí zákaznické podpory" bla bla bla...
11. 12. 2012 13:53:14
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841034
Napsal clusto;881044
Chcel by som sa s Vami podelit o skusenosti pri migracii (prechod na iny hosting) wordpresu.
Mal som 2 problemi:
1. po migracii wp sa mi nezobrazovali stranky (len hp bola OK)
Co sa tyka hosting supportu tak vynikajuci pristup, rychlost a hlavne odbornost som dostal od HostingSolutions, ktory ma hned upozornil ze chyba je v .htacess v ktorom mam doplnit mod_rewrite. HostingSolutions - v adresáři httpdocs chybí soubor .htaccess, který obsahuje pravidla mod_rewrite. Soubor doplňte.
Ten isty problem som mal aj od wedosu a ich support mi napisal ze "wedos - Já se omlouvám, ale tvorba stránek není součástí zákaznické podpory"
2. po odoslani postu ma z adminu vyhadzuje na cistu stranku.
Tento problem som mal len na stranke u wedosu ale ked mi ich support znova napisal ze "wedos - já vám s tímto opravdu nemohu pomoci, nastavování nebo instalace programů na webhostingu nejsou součástí podpory." tak som poprosil support z HostingSolutions ci by nevedel kde moze byt problem (ten isty worpress mi bezi aj na inych hostingoch OK) a bol som velmy prekvapeny (kedze sa nejedna o ich web) ako rychlo a ochotne popisali problem.
HostingSolutions - Pokud se Vám zobrazí jen prázdná stránka, tak jsem si na 99% jist, že došlo k chybě PHP Fatal error. To znamená, že skript byl ukončen dříve - nedočten do konce.
To může být zpusobeno:
1. chyba syntaxe ve skriptu
2. proces byl ukončen dříve (např. FastCGI, mod_php/Apache pid / semafor "usmrcen") nebo již není další volné vlákno k dispozici
3. skript nemá volné prostředky např. alokovatelnou paměť
Váš webhoster by měl mít k dispozici soubor error_log, kam se takové chyby zapisují, jsou podrobné a zjistíte z nich přesnou chybu.
My máme ten log soubor k dispozici zde:
Úvod > Správce logů > error_log
Zkuste se tedy dotazát technické podpory daného hostingu (resolve domény je na Wedos), věřím, že Vám pomohou.
Toto som preposlal operatorovi na wedose, a ten sa vyjadrlil v zmysle ze to preposle na technicke (este sa neozvali, ak by Vas niekoho napada v com je problem budem vdacny za kazdu radu).
Zaver:
Bol som velmi milo prekvapeny supportom a ochotou pomoct a odbornostou u HostingSolutions.
A bol som dost sklamany zo supportu na wedose kde sa ma snazil odpalkovat "Já se omlouvám, ale tvorba stránek není součástí zákaznické podpory" bla bla bla...
Dobrý den,
nechcete napsat přes PM? Rovnou i konkrétní doménu a detaily, abychom se mohli bavit o konkrétních věcech.
My jsme začali testovat převod k nám, který zajistíme my. Platíte jen v případě, že všechno je v pořádku.
11. 12. 2012 14:18:16
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841033
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 12. 2012 14:19:47
Nezlob se na mne, ale to opravdu není jejich práce opravovat klientům jejich skripty/web. Btw zapni si zobrazování chybových hlášek v PHP.
Jsem pro, aby podpora řešila i problémy klientů s jejich skripty/webem, ale za příplatek. Opravdu toho chceš po hostingu za 30Kč hodně. Jsi-li spokojen s řešením HostingSolutions (kteří evidentně mají čas na BFU), přejdi k nim, to je přeci jednoduchá matematika. :-)
11. 12. 2012 14:19:47
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841032
Už jsem si to našel. Řešilo se to přes chat a nyní se to řeší přes maily. V error_logu nic není. Podle všeho jde o nedokončené změny konfiguračních souborů nebo nějaké nastavení v .htaccessu. Pokud jde o WordPress, tak se na to kolegové podívají. Mají zkušenosti.
11. 12. 2012 14:29:30
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841031
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
11. 12. 2012 16:01:46
McFly v prvom rade ja proti wedosu nemam nic, len obrovsky vyzdvihujem pristup HostingSolutions (mozno je to iba o ludoch).
Hosting som si zriadoval u oboch len z roznym vysledkom a pristupom.
Ked instalujem tu istu theme na roznych hostingoch a problem nastane len u jedneho, predpokladam ze chyba nieje v scriptoch ale nadstaveniach hostingu (inac by som mal rovnaku chybu vsade).
11. 12. 2012 16:01:46
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841030
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 12. 2012 18:57:33
napisu jen svuj nazor, protoze momentalne pracuju jako technik na podpore nadnarodni firmy:
kazda velka firma se jednou dostane k bodu, kdy musi orezat individualni pristup "zdarma", nebot zdanlive jednoduchy problem se muze necekane zvrtnout do neceho slozitejsiho. nejde o to reseni problemu jako takoveho, s tim by si wedos urcite poradil. jde o to, ze v rade cekaji dalsi zakaznici, a nechteji cekat do nekonecna (aka SLA pro support jsou docela tvrdy vsude na svete...). naopak mensi firma si ten individualni pristup muze dovolit - i kvuli cenam, ktere za sluzby zada.
wedos je masovka - sluzba "pro vsechny". a diky tomu, ze v te branzi delam a vim, co to obnasi, muj nazor je ten, ze obe firmy se zachovaly presne tak, jak se - diky trznimu podilu - chovat maji: masovka zakaznika odmitla, protoze zadarmo se fakt neda delat vecne, a ostatni zakaznici na tu podporu maji taky narok v rozumnem case. mensi firma, ktera ma mensi naval na support, si muze dovolit "luxus" a poradit i tam, kde nemusela...
kdyby jsme my zacali resit root telefonu, jak po nas mnoho klientu zada, tak se k nam nikdo nedovola - i kdyz se bude porad jednat o stejny brand a stejny android... ( a ne vzdycky je chyba v technologii. i nespravny postup zakaznika "svepomoci" dokaze roze****t system neuveritelnym zpusobem...)
11. 12. 2012 18:57:33
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841029
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 12. 2012 19:42:24
clusto nicméně mne zajímá, v čem nakonec byl problém, klidně se s námi můžeš podělit, pokud se příčinu podaří odhalit, jinak souhlasím s rpet :-) (rád bych posoudil míru viny webhostingu, že web po přesunu na jejich servery nejede)
11. 12. 2012 19:42:24
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841028
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
11. 12. 2012 21:45:27
Doteraz sa problem nevyriesil, popisali sme par mailov a zablokoval sa uz aj admin a potom sa support odmlcal.
11. 12. 2012 21:45:27
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841027
Napsal clusto;881291
Doteraz sa problem nevyriesil, popisali sme par mailov a zablokoval sa uz aj admin a potom sa support odmlcal.
Kolega to s vámi řešil a bude pokračovat (ten stejný) ráno. V error logu nic není. V .htaccess také na první pohled nic nenašel a tak tam zkusí obnovit celý web, protože to vypadá, že tam není vše kompletní. Prosím o strpení.
11. 12. 2012 22:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841026
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 12. 2012 08:51:24
wedos: mate zvlastni pristup. vlastne to nedelate, ale kdyz uz nekdo napise na forum, razem najdete nekoho sikovneho a hned se to resi. kdyz vas clovek pozada slusne na chatu, nejede pres to vlak (viz reakce podpory). individuality prece neresite (coz treba chapu). tak nejak mi prijde, ze to lepite jen tam, kde by treba mohl nekdo neco spatneho napsat. na kazdeho jiny metr...
btw: co hrnek a triko za ten posledni "prehmat"? :) na to se uz asi zapomnelo... tak doufam, ze k tomu aspon znovu nedojde.
12. 12. 2012 08:51:24
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841025
Napsal buffy.cz;881391
wedos: mate zvlastni pristup. vlastne to nedelate, ale kdyz uz nekdo napise na forum, razem najdete nekoho sikovneho a hned se to resi. kdyz vas clovek pozada slusne na chatu, nejede pres to vlak (viz reakce podpory). individuality prece neresite (coz treba chapu). tak nejak mi prijde, ze to lepite jen tam, kde by treba mohl nekdo neco spatneho napsat. na kazdeho jiny metr...
btw: co hrnek a triko za ten posledni "prehmat"? :) na to se uz asi zapomnelo... tak doufam, ze k tomu aspon znovu nedojde.
Postupně se snažíme všechny věci, včetně podpory vylepšovat. Každým podnětem se zabýváme a hledáme situace, které mohou být společné pro více klientů (a tam potom hledáme řešení nebo děláme návody). Tento případ jsme řešili přes mail dříve, než jsme to řešili vůbec tady. Přes chat kolega odpověděl, že to nespadá do podpory. Potom se řešilo poskytnutí logů, kde nic nebylo. Kolega se potom případem zabýval a bude zabývat ještě dnes.
Samozřejmě, že pokud někdo chce po podpoře nějaké věci, které nespadají do podpory, tak je možné je dělat v případě, že máme čas (což je reálné někdy v noci). Co je a co není náplní podpory máme zde: http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/podpora.html a tím se řídíme.
Zavedli jsme i placený přesun prezentací ( http://hosting.wedos.com/cs/placeny-presun-od-konkurence.html ), aby zákazníci neměli starosti. Platí se symbolických 300 korun bez DPH a to jen v případě, že se převod úspěšně dokončí.
Zavedli jsme také:
Přání a stížnosti - kontakt na vedení společnosti
Máte nápady na vylepšení našich služeb? Máte přání na nové služby? Máte stížnost na naše služby? Napište nejvyššímu vedení společnosti a Váš požadavek bude řešen na nejvyšších postech.
Je tam jak telefon, tak kontaktní formulář a vše se tam prověřuje.
Hrnek a triko - nezapomnělo. Nebojte. Občas některé tyto věci trvají.
12. 12. 2012 09:10:49
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841024
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 12. 2012 09:15:13
diky za reakci. nekde jsem vam psal, zda mam vyplnit znovu pripominky, ktere jsem vam prubezne posilal neb se nic nestalo. neprisla odpoved, tak asi to mate v todolistu :)
12. 12. 2012 09:15:13
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841023
Napsal buffy.cz;881401
diky za reakci. nekde jsem vam psal, zda mam vyplnit znovu pripominky, ktere jsem vam prubezne posilal neb se nic nestalo. neprisla odpoved, tak asi to mate v todolistu :)
Ano, jsou věci, které se řeší okamžitě a jsou věci, které jsou mezi úkoly a postupně se zpracovávají.
12. 12. 2012 09:21:08
https://webtrh.cz/diskuse/migracia-wordressu-a-support-hostingu/#reply841022
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit