Zadejte hledaný výraz...

Meta pixel a udalosti

jano92
verified
rating uzivatele
13. 5. 2023 16:06:57
Ahoj, ak sa na web nastaví meta pixel, udalosť napr. add to cart, spustím nejaké reklamy a získa dáta, neskôr si vytvorím publikum na základe akcie add to cart a spustím ďalšiu reklamu s týmto publikom ... bude to cieliť len na ľudí, ktorí klikali a pridali niečo do košíka, teda na ľudí, ktorí už videli predošlú reklamu alebo to bude zobrazovať reklamy novým ľudom, u ktorých jre pravdepodobnosť rovnakej akcie? Ďakujem za radu
13. 5. 2023 16:06:57
https://webtrh.cz/diskuse/meta-pixel-a-udalosti/#reply1516845
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
13. 5. 2023 19:20:19
To prvni.
13. 5. 2023 19:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/meta-pixel-a-udalosti/#reply1516844
Tomáš Veits
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
16. 5. 2023 09:11:18
Ahoj, 
události včetně Meta Pixelu se vkládají buď pomocí integrace partnera - Wordpress, Shopify atp..., kde se události díky integraci sami nastaví a propíšou do pixelu. Nebo vše manuálně - vložit Meta kód a události nastavit - tady je potřeba zručnost programování. 
Cílené reklamy na publikum z Pixelu lze, samozřejmě remarketing vyžaduje větší množství dat a lépe cílená reklama například na podobné publika, košík, pokladnu nebo nákupy taktéž. 
Vše je podloženo strategií a trychtýřem, který se nastavuje. 
V rámci strategie se pak nastavuje reklamní sada, kde doporučuji v akvizici chladného publika vyloučit lidi, kteří byli na webu. Tímto se bude snažit Facebook hledat relevantní uživatele na vybranou událost + nebude zobrazovat reklamy lidem, kteří přišli již nějak do interakce - Facebook, Instagram nebo Web.
Tomáš z Adspace.cz
16. 5. 2023 09:11:18
https://webtrh.cz/diskuse/meta-pixel-a-udalosti/#reply1516843
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit