Zadejte hledaný výraz...

Měření zobrazení obrázku na cizím serveru přes GA

AlenaN
verified
rating uzivatele
7. 6. 2017 21:00:29
Dobrý den,
je možné měřit v Google Analytics zobrazení vlastního banneru na cizím serveru a pokud ano, jak na to?
Mám možnost inzerovat na partnerském serveru. UTM paramatry u cílového URL mám, tedy konverze/transakce po prokliknutí v GA vidím. Ráda bych ale viděla i případné konverze po zobrazení - tedy uživatel viděl banner, neklikl a za čas přišel na cílovou stránku a objednal. Lze toto měření nějak nastavit ?
Děkuji za reakce
AN
7. 6. 2017 21:00:29
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-zobrazeni-obrazku-na-cizim-serveru-pres-ga/#reply1283683
Dobrý den,
vyhodnocování bannerů na různých zobrazených místech a View-through konverze je možné měřit pouze s Doubleclick Campaign Manager.
Lukáš Lískovec
8. 6. 2017 08:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-zobrazeni-obrazku-na-cizim-serveru-pres-ga/#reply1283682
AlenaN
verified
rating uzivatele
8. 6. 2017 09:37:20
Děkuji za odpověď.
Takže pokud tomu rozumím dobře - jako menší inzerent, využívající z webových nástrojů Google jen AdWords, GTM a GA nemám možnost konvertovaná zobrazení vůbec změřit?
Ani pomocí žádného 1x1 měřícího pixelu jako vídávám třeba od Adform nebo Gemius ? Ani pomocí nějakého javascriptu?
AN
Napsal Lugon;1391478
Dobrý den,
vyhodnocování bannerů na různých zobrazených místech a View-through konverze je možné měřit pouze s Doubleclick Campaign Manager.
Lukáš Lískovec
8. 6. 2017 09:37:20
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-zobrazeni-obrazku-na-cizim-serveru-pres-ga/#reply1283681
Měření bannerů na vlastní stránce, to není vůbec problém. Kdyby si to ten web měřil sám tak dokáže sdílet data o impresi - případně pokud dovolí vložit váš vlastní kód s eventy - poté by se dalo data spojit s vlastním webem, pro to by bylo možné ještě zporvoznit cross-domain tracking (kdyby bylo nutné propojit identifikaci uživatele - což není uplně nutné pokud nebudeme koukat na user journey). Po tomhle řešení by šlo vidět kolik bylo impresí u daného banneru a kolik bylo prokliků/konverzí - nešlo by to ale dát do jedné úrovně, musel by se porovnávat údaj z UTM parametru (tedy akviziční údaj) a údaj z parametru eventu (tedy údaj chování) - v obojím by bylo např. campaign, ad content...
Takže to není uplně jednoduché řešení.
Případně možná nějaké ultimate custom javascript řešení...
Lukáš L.
8. 6. 2017 09:50:00
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-zobrazeni-obrazku-na-cizim-serveru-pres-ga/#reply1283680
Rednex105
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
8. 6. 2017 12:03:18
Pokud Vám partnerský server dovolí si kromě banneru na web umístit i javascript, samozřejmě to půjde. Počítejte ale s nutností zaplacení nákladů na práci analytika/programátora, který Vám to rozchodí.
Pokud ale bude banner mít jen tisíce až statisíce zobrazení, určitě bych to vůbec neřešil s ohledem na mizerný poměr náklady na toto řešení / možné přínosy.
8. 6. 2017 12:03:18
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-zobrazeni-obrazku-na-cizim-serveru-pres-ga/#reply1283679
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit